а яким чином спеціаліст відповідного підрозділу ДСНС без спільного наказу з підрозділом НП увійде в СОГ ???))....він не в штаті і не в прямому чи безпосередньому підпорядкуванні керівника підрозділу НП
и я спрашиваю "КАК???" !!!
--= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Темна сторона НПД
а яким чином спеціаліст відповідного підрозділу ДСНС без спільного наказу з підрозділом НП увійде в СОГ ???))....він не в штаті і не в прямому чи безпосередньому підпорядкуванні керівника підрозділу НП
и я спрашиваю "КАК???" !!!
это лично ваше мнение!
подтвердите документально!
ну, це вже з розділу "намалюй мені кіно")))))....шановний, ну ви як мала дитина, покажи та покажи...не покажу я вам те, чого немає, бо його й не повинно бути, але вам як малій дитині того хочеться))))....ну не буде Указу ПУ про скасування Указу 20/2013 з підстав, які я навів у повідомленнях 75, 84 та 88 цієї теми і до тих пір, доки за державним устроєм Україна буде парламентсько-президентською республікою
ну, це вже з розділу "намалюй мені кіно")))))....шановний, ну ви як мала дитина, покажи та покажи...не покажу я вам те, чого немає, бо його й не повинно бути, але вам як малій дитині того хочеться))))....ну не буде Указу ПУ про скасування Указу 20/2013 з підстав, які я навів у повідомленнях 75, 84 та 88 цієї теми і до тих пір, доки за державним устроєм Україна буде парламентсько-президентською республікою
если не будет, тогда не чего тут разводить флуд!
Не можешь подтвердить - не нечего писать! Всё это не обоснованные мысли!
Тоже мне конституционный суд нашёлся...
Отредактировано serega_m (22-08-2016 09:25:50)
если не будет, тогда не чего тут разводить флуд!
шановний, флуд розводите тут ви
Не можешь подтвердить - не нечего писать! Всё это не обоснованные мысли!
в попередньому повідомленні я обгрунтував свою позицію, посилаюсь на положення чинних норм права....якщо вам все-таки не зрозуміло, це особисто ваші проблеми
шановний, флуд розводите тут ви
в попередньому повідомленні я обгрунтував свою позицію, посилаюсь на положення чинних норм права....якщо вам все-таки не зрозуміло, це особисто ваші проблеми
Ну всё!
Мы ознакомились вашей позицией!
Дальше что?
Кстати вы наверное подзабыли что Закон обратной силы не имеет. И стало быть УП #20/2013 не может потерять действие только потому что "Положения" с определённого времени должны утверждаться ПКМУ.
Или не так?
Кстати вы наверное подзабыли что Закон обратной силы не имеет.
ну причому тут це???)) не плутайте грішне з праведним....яким чином положення частини першої статті 58 Конституції України, які стосуються виключно людини і громадянина (фізичної особи) (див. офіційне тлумачення частини першої статті 58 див. в Рішенні Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99) стосуються прав та повноважень ЮРИДИЧНОЇ особи публічного права, яким є ДСНС України????))
И стало быть УП #20/2013 не может потерять действие только потому что "Положения" с определённого времени должны утверждаться ПКМУ.
Или не так?
ще раз повторюю, чинний УП 20/2013 встановлює аж 6 норм права, 5 (пункти 2,3,4,5 та 6) з яких актуальні станом на сьогоднішіній день, і будуть актуальні доки мінімум існуватиме служба цивільного захисту
ну причому тут це???)) не плутайте грішне з праведним....яким чином положення частини першої статті 58 Конституції України, які стосуються виключно людини і громадянина (фізичної особи) (див. офіційне тлумачення частини першої статті 58 див. в Рішенні Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99) стосуються прав та повноважень ЮРИДИЧНОЇ особи публічного права, яким є ДСНС України????))
да ну!
т.е. вы берётесь утверждать. что указанный принцип действует только на физических лиц и не действует на юридических лиц... сами придумали? или кто подсказал?
ще раз повторюю, чинний УП 20/2013 встановлює аж 6 норм права, 5 (пункти 2,3,4,5 та 6) з яких актуальні станом на сьогоднішіній день, і будуть актуальні доки мінімум існуватиме служба цивільного захисту
может повторюсь...
сами придумали?
П.С.: думаю что постом 96 этой темы вы наглядно показали высоту своей юридической квалификации!!!
дискуссия может быть закрыта
да ну!
т.е. вы берётесь утверждать. что указанный принцип действует только на физических лиц и не действует на юридических лиц... сами придумали? или кто подсказал?
не придумав))))...хіба що вам лише мариться те, що вам хочеться...положення статті 58 Конституції України стосуються виключно людини і громадянина (фізичної особи) в звязку з тим, що вони є складовою її Розділу ІІ "ПРАВА, СВОБОДИ ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА" --- читайте положення абзацу першого пункту 3 мотивувальної частини рішення Конститційного Суду України № 1-рп/99 від 09.02.99
Конституційний Суд України дійшов висновку, що положення частини першої статті 58 Конституції України про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, стосується фізичних осіб і не поширюється на юридичних осіб. Але це не означає, що цей конституційний принцип не може поширюватись на закони та інші нормативно-правові акти, які пом'якшують або скасовують відповідальність юридичних осіб. Проте надання зворотної дії в часі таким нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно-правовому акті -- читайте положення абзаців четвертого та пятого пункту 3 мотивувальної частини рішення Конститційного Суду України № 1-рп/99 від 09.02.99
П.С.: думаю что постом 96 этой темы вы наглядно показали высоту своей юридической квалификации!!!
дискуссия может быть закрыта
дискусія з "фахівцем у галузі права" вашого рівня - це точно й остаточно, а не "можливо"))))
Отредактировано konstantin_01 (27-08-2016 00:46:27)
Стаття 91. Цивільна правоздатність юридичної особи (Цивільний Кодекс України)
1. Юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа, крім тих, які за своєю природою можуть належати лише людині.
2. Цивільна правоздатність юридичної особи може бути обмежена лише за рішенням суду.
3. Юридична особа може здійснювати окремі види діяльності, перелік яких встановлюється законом, після одержання нею спеціального дозволу (ліцензії).
4. Цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
1. Юридична особа здатна мати такі ж цивільні права та обов'язки (цивільну правоздатність), як і фізична особа
в статті 58 Конституції України мове йде про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ фізичної особи --- 1)кримінальну, 2)адміністративну, 3)цивільно-правову та 4)матетріальну
Отредактировано konstantin_01 (27-08-2016 09:35:00)
не придумав))))...хіба що вам лише мариться те, що вам хочеться...положення статті 58 Конституції України стосуються виключно людини і громадянина (фізичної особи) в звязку з тим, що вони є складовою її Розділу ІІ "ПРАВА, СВОБОДИ ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА" --- читайте положення абзацу першого пункту 3 мотивувальної частини рішення Конститційного Суду України № 1-рп/99 від 09.02.99
Конституційний Суд України дійшов висновку, що положення частини першої статті 58 Конституції України про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів у випадках, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, стосується фізичних осіб і не поширюється на юридичних осіб. Але це не означає, що цей конституційний принцип не може поширюватись на закони та інші нормативно-правові акти, які пом'якшують або скасовують відповідальність юридичних осіб. Проте надання зворотної дії в часі таким нормативно-правовим актам може бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому нормативно-правовому акті -- читайте положення абзаців четвертого та пятого пункту 3 мотивувальної частини рішення Конститційного Суду України № 1-рп/99 від 09.02.99
не противоречьте сам-себе
не вырывайте фразы из контекста! может тогда вспомните и того кто продал и по какому вопросу в конституционный суд? и может у вас появится 3-я идея...
кстати кроме
Суду України № 1-рп/99 від 09.02.99
есть ещё и
№ 1-зп від 13.05.97, № 6-рп/2000 від 19.04.2000
дискусія з "фахівцем у галузі права" вашого рівня - це точно й остаточно, а не "можливо"))))
это потому, что у меня есть логика, а у вас что есть?
вы очень соответствуете названию данной темы!!!
в статті 58 Конституції України мове йде про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ фізичної особи --- 1)кримінальну, 2)адміністративну, 3)цивільно-правову та 4)матетріальну
Традиционный вопрос: ЧЕМ ДОКАЖЕТЕ?
А вобще-то провожу среди вас ликбез:
1) часть 1-я
Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
2) как вы понимаете само по себе расположение этой стьи в указанном разделе особым образом ничего не даёт, поскольку в каждой статье в которой закреплены нормы относительно людей, граждан и тд. это написано напрямую! в ч. 1 ст. 58 именно "лица"!!!;
3) лица как все знают бывают физические и юридические...
Дальше продолжать?
это потому, что у меня есть логика, а у вас что есть?
вы очень соответствуете названию данной темы!!!
це точно про вас з вашою логікою)))...перед дискусією про правові питання, вам точно туди)))
konstantin_01 написал(а):
в статті 58 Конституції України мове йде про ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ фізичної особи --- 1)кримінальну, 2)адміністративну, 3)цивільно-правову та 4)матетріальну
Традиционный вопрос: ЧЕМ ДОКАЖЕТЕ?
А вобще-то провожу среди вас ликбез:
1) часть 1-я
Стаття 58. Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
2) как вы понимаете само по себе расположение этой стьи в указанном разделе особым образом ничего не даёт, поскольку в каждой статье в которой закреплены нормы относительно людей, граждан и тд. это написано напрямую! в ч. 1 ст. 58 именно "лица"!!!;
3) лица как все знают бывают физические и юридические...
Дальше продолжать?
ще раз повторюю, читайте УВАЖНО положення абзаців першого, третього та четвертого пункту 3 мотивувальної частини та положення пукнту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99, яким офіційно розтлумачено для таких ЛОГІЧНИХ як ви положення частини першої статті 58 Контитуції України...якщо прочитавши, ви знову зі своєю ЛОГІКОЮ не зрозумієте його суть, подальша дискусія з вами на дану тему МОЖЛИВА лише після виконання вами поради, зазначеної на картинці вище)))
це точно про вас з вашою логікою)))...перед дискусією про правові питання, вам точно туди)))
могу ответить тем же
хотя кроме оскорблений и тролльства что умеете?
да ничего!
ще раз повторюю, читайте УВАЖНО положення абзаців першого, третього та четвертого пункту 3 мотивувальної частини та положення пукнту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99, яким офіційно розтлумачено для таких ЛОГІЧНИХ як ви положення частини першої статті 58 Контитуції України...якщо прочитавши, ви знову зі своєю ЛОГІКОЮ не зрозумієте його суть, подальша дискусія з вами на дану тему МОЖЛИВА лише після виконання вами поради, зазначеної на картинці вище)))
это я вам ещё раз повторяю почитайте кто был инициатором (НБУ), а нацбанк совсем не гражданин - это юридическое лицо!
+ упрямый вы наш, почитайте и другие творения конституционного суда!
это я вам ещё раз повторяю почитайте кто был инициатором (НБУ), а нацбанк совсем не гражданин - это юридическое лицо!
ну, так Нацбанк як юридична особа і просив дати офіційне тлумачення положення частини першої статті 58 Конституції України, яке визначає, що закони та інші нормативно-правові акти мають зворотну дію в часі у випадках, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, і чи поширюється це положення на юридичних осіб)))...яку він відповідь отримав???...ще раз уважно читайте положення пукнту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99
Ай-ай-ай! Какой непорядок...
А как они это делают?
Где берут ДПД? (уже не ДПД, а ДПО)
Личности, города, явки, пароли... суммы?
отправил в НАБУ
ну, так Нацбанк як юридична особа і просив дати офіційне тлумачення положення частини першої статті 58 Конституції України, яке визначає, що закони та інші нормативно-правові акти мають зворотну дію в часі у випадках, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи, і чи поширюється це положення на юридичних осіб)))...яку він відповідь отримав???...ще раз уважно читайте положення пукнту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду № 1-рп/99 від 09.02.99
Але це не означає, що цей конституційний принцип не може
поширюватись на закони та інші нормативно-правові акти, які
пом'якшують або скасовують відповідальність юридичних осіб. Проте
надання зворотної дії в часі таким нормативно-правовим актам може
бути передбачено шляхом прямої вказівки про це в законі або іншому
нормативно-правовому акті.
+ Совсем не про физических лиц + ДЛЯ РАЗВИТИЯ МЫСЛИТЕЛЬНІХ СПОСОБНОСТЕЙ
Отредактировано serega_m (30-08-2016 15:38:49)
Совсем не про физических лиц
до чого це рішення Верховного Суду України????)))...ну, наведіть мені приклад чинного закону чи іншого нормативно-правового акту, зворотня дія яких в часі пом'якшує або скасовує відповідальність ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
ДЛЯ РАЗВИТИЯ МЫСЛИТЕЛЬНІХ СПОСОБНОСТЕЙ
окрема думка судді Конституційного Суду України НЕ встановлює норм права
Отредактировано konstantin_01 (01-09-2016 00:00:53)
до чого це рішення Верховного Суду України????)))...ну, наведіть мені приклад чинного закону чи іншого нормативно-правового акту, зворотня дія яких в часі пом'якшує або скасовує відповідальність ЮРИДИЧНИХ ОСІБ
Могу ответить тем же - подтвердите свои догадки о том, что постановление КМ может отменить Указ Президента...
Каким Законом ил другим НПА такой порядок предусмотрен?
а пока продолжим ликбез:
Ука́з Президе́нта Украї́ни — це правовий акт глави держави, який видається з найважливіших питань, віднесених до його компетенції. Укази можуть мати як нормативний, так і ненормативний (правозастосовний характер). Нормативні укази стосуються до невизначеного кола фізичних та юридичних осіб і мають довгострокову дію. Ненормативні укази мають індивідуальне значення.
У Положенні про порядок підготовки і внесення проектів указів і розпоряджень Президента України, затвердженому Указом Президента України від 10 вересня 1994 р. № 512/94,
Стаття 106. Президент України:
...
частина 3-тя Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України.Стаття 113. Кабінет Міністрів України є вищим органом у системі органів виконавчої влади.
Кабінет Міністрів України відповідальний перед Президентом України і Верховною Радою України, підконтрольний і підзвітний Верховній Раді України у межах, передбачених цією Конституцією.
Кабінет Міністрів України у своїй діяльності керується цією Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України.
{Стаття 113 в редакції Закону № 742-VII від 21.02.2014}
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 15 листопада 2006 року N 970/2006ПОЛОЖЕННЯ
про порядок підготовки та внесення проектів
актів Президента України
3. Указами Президента України оформляються прийняті
Президентом України на основі та на виконання Конституції
( 254к/96-ВР ) і законів України рішення про:
...
29) внесення змін до указів Президента України, визнання
такими, що втратили чинність, указів Президента України, офіційне
тлумачення актів Президента України.
+ ещё рекомендую вот это
Могу ответить тем же - подтвердите свои догадки о том, что постановление КМ может отменить Указ Президента...
Каким Законом ил другим НПА такой порядок предусмотрен?
а пока продолжим ликбез:
ще раз повторюю - прочитайте УВАЖНО повідомлення № 92 цієї теми)))
Отредактировано konstantin_01 (02-09-2016 23:17:55)
ще раз повторюю - прочитайте УВАЖНО повідомлення № 92 цієї теми)))
а вы ещё раз почитайте написанное в теме и особенно сообщение № 111 в котором чётко указано кто и чем может отменить действие Указа Президента Украины!
а вы ещё раз почитайте написанное в теме и особенно сообщение № 111 в котором чётко указано кто и чем может отменить действие Указа Президента Украины!
ще раз читайте повідомлення 92 цієі теми)
ХА ещё раз!
Очень не убедительно!!!
Включаю правило "дай дурню дорогу"!
П.С.: хватить тролить! лучше вспомни суть вопроса- он был о правомерности неких действий по дознанию...
Так для информации:
Всё решается очень просто!Направил запрос в Администрацию Президента Украины по вопросу УП № 20/2013, и получил ответ
а чого ж червоним кольором не виділяєте абзац третій листа???)))
А зачем?
ГУЧС разве не существовало на момент принятия ПКМУ № 1052?
Или может ПКМУ № 1052 реорганизовало ГСУЧС?
Или даже - ликвидировано???
самая темная сторона - давай страховки и стройматериалы на ремонт .... а ещё - зарабатывай ! а заработанное с откатом потратим.
Пацани, а що там з платними послугами? Скільки вже будуть душити покидьки за них, га? Паразити ***
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Темна сторона НПД