Ошибаетесь! Внимательней читайте ст. 255 КУпАП.
Не внимательно читаете упомянутую статью 255 КУпАП!!! В Кодексе инспектору не надано право составлять протоколы по ст. 175 и 188-8. А рассмотрение это не то пальто.
Инспектор упоминается только по Закону Украины "О пожарной безопасности", статей 7 и 35. Если бы не наш приказ № 251 то совсем бы было плохо, при этом там формулировки "згідно чинного законодавства", "вівдповідно до КУпАП"...
Если найдёш что-то другое - пиши
Стаття 7. Державний пожежний нагляд
... Державні інспектори з пожежного нагляду мають право:....
4) притягати до адміністративної відповідальності посадових
осіб, інших працівників підприємств, установ, організацій та
громадян, винних у порушенні встановлених законодавством вимог
пожежної безпеки, невиконанні приписів, постанов органів
державного пожежного нагляду, використанні пожежної техніки та
засобів пожежогасіння не за призначенням;
5) застосовувати штрафні санкції до підприємств, установ та
організацій за порушення встановлених законодавством вимог
пожежної безпеки, невиконання розпоряджень (приписів) посадових
осіб органів державного пожежного нагляду....
Стаття 35. Відповідальність за порушення вимог пожежної
безпекиЗа порушення встановлених законодавством вимог пожежної
безпеки, створення перешкод для діяльності посадових осіб органів
державного пожежного нагляду, невиконання їх приписів винні в
цьому посадові особи, інші працівники підприємств, установ,
організацій та громадяни притягаються до відповідальності згідно з
чинним законодавством.
За порушення встановлених законодавством вимог пожежної
безпеки, невиконання приписів посадових осіб органів державного
пожежного нагляду підприємства, установи та організації можуть
притягатися у судовому порядку до сплати штрафу. ( Частина друга
статті 35 із змінами, внесеними згідно із Законом N 642/97-ВР від
18.11.97 )
Максимальний розмір штрафу у випадках, передбачених частиною
другою цієї статті, не може перевищувати двох відсотків місячного
фонду заробітної плати підприємства, установи та організації.
Розміри і порядок накладення штрафів визначаються чинним
законодавством України.
Кошти, одержані від застосування цих штрафних санкцій,
спрямовуються до державного бюджету і використовуються для
розвитку пожежної охорони та пропаганди протипожежних заходів.
Рішення про накладення штрафу оскаржується у судовому порядку
в місячний термін.
Несплата штрафу протягом місяця після остаточного вирішення
спору тягне за собою нарахування на суму штрафу пені в розмірі
двох відсотків за кожний день прострочення.