Абзац 2 пункту 56 Статуту гарнізонної та вартової служб Збройних Сил України
А мы что, военнослужащие? Тогда почему звания у нас специальные? Патруль вживую я года три назад в Луганске видел... В Киеве их самих бы замели за нарушение формы одежды...
--= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Предложения по усовершенствованию системы МЧС » Питання для "Апарату Міністра" наступне
Абзац 2 пункту 56 Статуту гарнізонної та вартової служб Збройних Сил України
А мы что, военнослужащие? Тогда почему звания у нас специальные? Патруль вживую я года три назад в Луганске видел... В Киеве их самих бы замели за нарушение формы одежды...
Мнение Ваше никто не оспаривает, но Вы наверное никогда не сталкивались с подобными случаями в МЧС, потому и рассуждаете так свободно.
За 100 %. Я сталкивался, дело даже до суда не дошло. Человек был восстановлен вашими юристами из ГУ после беглого знакомства с составленной адвокатом малявой в прокуратуру....
кадрова служба осіб рядового і начальницького складу,
зарахованих на службу до запровадження служби за контрактом.
Заметь, 90% "начальницького складу" из главных управлений контрактов не подписывала, а служит дальше на кадровой службе.
візміть контракт про проходження служби в органах і підрозділах цивільного захисту
Це добре якщо Вам його видали на руки, а якщо ВРП невидало нікому в підрозділі, Зрозуміло з яких мотивів....!
Заметь, 90% "начальницького складу" из главных управлений контрактов не подписывала
МУДАКІ
Ребята!!! Честно - приятно читать!!!
Все-правильно, мы должны быть роботами, а зарядку для себя и ГСМ, и "подремонтировать" себя(как робота) - по мнению КИЕВЛЯН - за свой счет... А, не дай Бог, "робот" дал сбой - в утиль - не разбираясь!!!!!
утиль рулит!!!
Доля МНС і підвідомчих органів вирішуватиметься на засіданні Ради національної безпеки і оборони під головуванням Президента України, орієнтовно 12 січня.
Отредактировано Апарат Міністра (08-01-2012 22:14:58)
Верим и бдим!!
Які можуть бути службові розслідування? Ви розумієте, про яке дисциплінарне правопорушення іде мова?
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС
14.12.2009 N 838
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 березня 2010 р.
за N 203/17498
ПОРЯДОК
проведення службового розслідування стосовно
порушення особами рядового і начальницького
складу органів та підрозділів цивільного
захисту службової дисципліни
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає підстави призначення, процедуру
проведення службового розслідування стосовно осіб рядового і
начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, в
тому числі слухачів і курсантів навчальних закладів сфери
управління МНС (далі - особи рядового і начальницького складу),
права й обов'язки посадових осіб при проведенні службового
розслідування, оформлення його результатів та прийняття за ним
рішення.
1.2. Прийняттю начальником рішення про накладення на
підлеглого дисциплінарного стягнення за суттєвий грубий
дисциплінарний проступок може передувати службове розслідування,
яке призначається та проводиться з метою з'ясування всіх обставин,
а також уточнення причин і умов, що призвели до вчинення особами
рядового і начальницького складу дисциплінарного правопорушення,
встановлення ступеня його тяжкості та розміру заподіяної шкоди.
II. Підстави для призначення службового розслідування
2.1. Підставами для призначення службового розслідування
можуть бути факти:
невиходу на службу без поважних причин;
порушення встановленого керівником органу чи підрозділу
цивільного захисту розпорядку дня;
вживання алкогольних напоїв чи наркотичних засобів у
службовий час, прибуття на службу в нетверезому стані чи стані
наркотичного сп'яніння;
порушення статутних правил несення служби;
втрати службового посвідчення, службових документів, бланків
суворої звітності;
невиконання наказів та розпоряджень начальників, що призвело
до неготовності до дій за призначенням та зриву виконання
покладених на орган чи підрозділ цивільного захисту завдань;
порушення вимог законів та інших нормативно-правових актів,
що призвело до псування або втрати закріпленого майна, обладнання
та техніки, інших матеріальних збитків, а також завдало шкоди
здоров'ю особовому складу органу чи підрозділу цивільного захисту
або іншим особам;
самовільне відлучення курсантів (слухачів) з розташування
навчального закладу;
невиконання індивідуальних планів роботи науковим,
науково-педагогічним, педагогічним складом, ад'юнктами,
докторантами......... А ТЕПЕРЬ ЧИТАЄМО СВОЄ ЗАПИТАННЯ І КОМЕНТУЄМО ЧОМУ Ж ТОДІ ВАШІ КОЛЕГИ ПРИСИЛАЮТЬ ЦІ КЕРІВНІ ДОКУМЕНТИ, ЗАСТАВЛЯЮТЬ НАС ПО НИМ ПРАЦЮВАТЬ.. ОДНИМ СЛОВОМ РОЗ"ЯСНІТЬ НАМ, НЕДАЛЕКИМ, ХТО З ВАС РОЗУМНІШИЙ, КОГО СЛУХАТЬ?
Це добре якщо Вам його видали на руки, а якщо ВРП невидало нікому в підрозділі, Зрозуміло з яких мотивів...
..мова про контракт іде. обов"язково один примірник у вас повинен бути "на руках".. не дуже своєму ВРП довіряйте. і взагалі перевірте чи підшитий (відповідно зареєстрований) Ваш контракт, може ви взагалі службу без нього проходите)).. хоча ви ж його, в свій час, мали підписувать і знать про його існування
..мова про контракт іде. обов"язково один примірник у вас повинен бути "на руках".. не дуже своєму ВРП довіряйте. і взагалі перевірте чи підшитий (відповідно зареєстрований) Ваш контракт, може ви взагалі службу без нього проходите)).. хоча ви ж його, в свій час, мали підписувать і знать про його існування
Так, усе це я розумію, але з моменту переходу на контрактну службу, ще з 2008 року нікому у підрозділі обласні кадри контракт на руки , тобто другий екземпляр, не видавали. Усе проходить так, направляють у підрозділ електронний варіант Контракту, заповняємо їх у двох екземплярах, завозимо нарочно у кадри облУМНС і все. крапка, чи підписаний чи ні ніхто не знає, на руки точно ніхто не отримує.На мою думку контракт не видають спеціально, повторюю з яких мотивів......
Я доповів ту інформацію щодо речового забезпечення в МНС, якою міг володіти на момент такого запитання. Дійсно, речове забезпечення не входить до моїх обов'язків. До них входить захист інтересів держави, ії безпеки у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, реагування на надзвичайні ситуації, цивільного захисту, системи цивільної оборони. Разом з цим внутривідомчий контроль у системі апарату Міністерства надзвичайних ситуацій, органів та підрозділів цивільного захисту, відомчих навчальних закладів. У питаннях матеріально-технічного забезпечення є компетентні та відповідальні начальники. Я можу вжити заходів коли отримаю інформацію, що видача речового майна була відсутня наприклад, через нецільове використання коштів, спрямованих на дану статтю витрат. Або через халатне відношення до даного питання відповідного начальника. Поки що я такої інформації не маю.
че Вы за всех так!! или больше некому???
ОДИН как назначен! респект!!! а в МНС остальные тока порно по компу?где кадры,служба итд ,они интернетом неумеют???
Усе проходить так, направляють у підрозділ електронний варіант Контракту, заповняємо їх у двох екземплярах, завозимо нарочно у кадри облУМНС і все. крапка, чи підписаний чи ні ніхто не знає, на руки точно ніхто не отримує.
..у нас порядок той самий лише з однією різницею в тому, що потім один зареєстрований екз. контракту повертають нам на руки з підписами та печатками роботодавця (тобто УМНС в особі його начальника), за отримання яких ми підписуємось в відповідних відомостях. Я вважаю це правильно і так повинно бути.
..у нас порядок той самий лише з однією різницею в тому, що потім один зареєстрований екз. контракту повертають нам на руки з підписами та печатками роботодавця (тобто УМНС в особі його начальника), за отримання яких ми підписуємось в відповідних відомостях. Я вважаю це правильно і так повинно бути.
Так і має бути, але це у Вас, а у нас по іншому (на руки нічого не видають) Для чого це робиться - для мене зрозуміло, щоб не було ніяких прав у разі якщо шось.....
Заметь, 90% "начальницького складу" из главных управлений контрактов не подписывала, а служит дальше на кадровой службе.
Откуда такая информация?
У нас в Днепропетровской области всех заставляли подписывать контракты на 3 года, а верхнее руководство подписывало сразу на 5 или даже 7 лет! Для того чтобы не турнули с соответствующих кресел. А некоторым действительно было чего побаиваться, не будем озвучивать фамилии.
Мне один бывший замначальника нашего ГУ сам рассказывал. Его тоже и уговаривали, и пугали неминуемым сокращением, и кадровой комиссией министерства, и всем чем хочешь, но он стойко всех на уй послал и кадровую службу проходит спокойно замначем ГУ по моему в Николаевской области.
Ну а все остальные начальники последовали его примеру.
вопрос для АМ..
сижу вот пожар оформляю, ломаю голову над причиной и одним ухом слышу по ТНТ передачу про экстрасенсов, как у них всё ловко выходит..
может при МЧС создать штат их и перед очередной реформой консультироваться с ними?
заодно на РНБО приглашали бы их..
и было бы на кого спихнуть если что пойдет не так...
Так і має бути, але це у Вас, а у нас по іншому (на руки нічого не видають) Для чого це робиться - для мене зрозуміло, щоб не було ніяких прав у разі якщо шось...
Контракт укладається за типовою формою, що затверджується МНС, у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, підписується особою, яка вступає на службу або продовжує службу за контрактом, і посадовою особою МНС, скріплюється гербовою печаткою відповідного органу чи підрозділу цивільного захисту і зберігається у кожної із сторін. Контракт є підставою для видання наказу по особовому складу про прийняття особи на службу до органів і підрозділів цивільного захисту і призначення її на посаду.
У нас в Днепропетровской области всех заставляли подписывать контракты на 3 года, а верхнее руководство подписывало сразу на 5 или даже 7 лет! Для того чтобы не турнули с соответствующих кресел. А некоторым действительно было чего побаиваться, не будем озвучивать фамилии.
Перший контракт про проходження служби укладається на строк:
від 3 до 5 років - з особами, які приймаються на службу за контрактом на посади, що заміщуються особами рядового і молодшого начальницького складу;
від 3 до 10 років - з особами, які приймаються на службу за контрактом на посади, що заміщуються особами середнього, старшого і вищого начальницького складу... ТАК В ПОЛОЖЕННІ ВИКЛАДЕНО
ломаю голову над причиной
Так Ви викликайте до місця пожежі ДВЛ, це їхня робота причину встановлювати. Наскільки я знаю.
Так Ви викликайте до місця пожежі ДВЛ
о, а нашо тоди мы? (:
не буду описывать, но их привлекает само МВД в некоторых случаях резонансных пожаров..
вот помнится горел у нас в октябре 2009г. склад ядохимикатов.
отказной материал у меня был под триста листов.
но прокуратура вернула мне все-таки его, заставив приобщить товароведческую и пожарно-техническую экспертизы от вашей ДВЛ, которая у нас в области за 100 км.
прокатавшись туда-сюда привез ответ от ДВЛ, что данная услуга платная и что-то там составляла за 5 тыс. за каждую экспертизу.
прокурор удивился, звонил куда-то, узнавал, но в результате подколол эти отписки ДВЛ и на этом дело было закончено и в дальнейшем хватало ему нашего заключения..
да и после 15 лет расследования пожаров уже и сам становишься экстрасенсом в этом деле )))
Так Ви викликайте до місця пожежі ДВЛ, це їхня робота причину встановлювати. Наскільки я знаю.
А заправлять ДВЛ уважаемый АМ кто будет? Вы думаете им кто-то бензин даёт? Кто вызывает тот и заправляет. Инспектор из своего кармана. Или заниматься корупцией и позорить наше "святое" руководство. Вам копать надо глубже а не по верхам всё очевидное из пустого в порожнее переливать.
у меня было проще горел один судья с со столицы нашей родины, так как только оперативновному преподнёс информацию, через некоторое время и ДВЛ приехало, и всё пучком было, без платных, без 300 страниц.
Так Ви викликайте до місця пожежі ДВЛ, це їхня робота причину встановлювати. Наскільки я знаю
А вы думаете будет пользы много от ДВЛ необходимо создавать независимую экспертную службу которая должна проводить расследования а не инспектор со словаря "Стеля" выудит причину и всё!!!
необходимо создавать независимую экспертную службу
И кому эта служба нужна? По большому причина пожара в основному нужна нам для статистики и страховым компаниям для выплаты
необходимо создавать независимую экспертную службу
Пожежотехнічна експертиза належить до Експертної служби МВС України. Створення окремої експертної служби при Держтехногенбезпеки не є доцільним.
Пожежотехнічна експертиза належить до Експертної служби МВС України. Створення окремої експертної служби при Держтехногенбезпеки не є доцільним.
Есть уже какие-то планы сокращать ДВЛ или она будет присоеденена к МВС?
Есть уже какие-то планы сокращать ДВЛ или она будет присоеденена к МВС?
Був би радий такому приєднанню, але поки що ДВЛ діють при ГУ (У) ДІТБ в регіонах. Якщо вони і будуть об'єднані з МВС, то лише в складі Держтехногенбезпеки. Але поки не маю взагалі інформації щодо наміру об'єднувати ДІТБ з МВС. Я відповідну інформацію щодо доцільності такого об'єднання у відповідні інстанції направив, і Міністру свою позицію , як посадовця, який відповідає за захист державних інтересів у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, реагування на НС доповів. Справа за Президентом і Радою національної безпеки і оборони.
Отредактировано Апарат Міністра (11-01-2012 12:00:37)
Справа за Президентом і Радою національної безпеки і оборони.
Коли засідання?
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Предложения по усовершенствованию системы МЧС » Питання для "Апарату Міністра" наступне