все наверное зачитались новым проектом [color=red]наказу МНС «Про затвердження Порядку проведення органами Державної інспекції техногенної безпеки перевірок при здійсненні державного нагляду (контролю) у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту та за діяльністю аварійно-рятувальних служб»[/color]
Державна інспекція техногенної безпеки
Сообщений 391 страница 420 из 989
Поделиться39225-01-2012 20:24:43
наказу МНС «Про затвердження Порядку проведення органами Державної інспекції техногенної безпеки перевірок при здійсненні державного нагляду (контролю) у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту та за діяльністю аварійно-рятувальних служб»
где почитать? ссылку сразу давайте пожалуйста.
Поделиться39325-01-2012 20:58:40
Сегодня 20:12:47
Автор: александ
Новичок
Где почитать?
Поделиться39425-01-2012 21:04:10
Про затвердження Порядку проведення
органами Державної інспекції техногенної
безпеки перевірок та визнання такими,
що втратили чинність, деяких наказів МНС
Відповідно до законів України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про пожежну безпеку», «Про правові засади цивільного захисту», «Про цивільну оборону» та «Про аварійно-рятувальні служби» та з метою забезпечення і здійснення своєчасного, повного, об’єктивного державного нагляду (контролю) у сферах пожежної, техногенної безпеки, а також цивільного захисту та за діяльністю аварійно-рятувальних служб,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок проведення органами Державної інспекції техногенної безпеки перевірок при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту та за діяльністю аварійно-рятувальних служб;
Уніфіковану форму акта перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, а також за діяльністю аварійно-рятувальних служб;
Перелік питань для здійснення планових перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту, а також за діяльністю аварійно-рятувальних служб.
2. Вважати такими, що втратили чинність з дня набрання чинності цим наказом, накази МНС:
від 06.02.2006 № 59 «Про затвердження Інструкції з організації роботи органів державного пожежного нагляду», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.04.2006 за № 480/12354;
від 18.02.2008 № 128 «Про внесення змін до деяких наказів МНС у сфері пожежної безпеки», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14.05.2008 за № 413/15104;
від 13.07.2009 № 481 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації роботи органів державного пожежного нагляду», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.07.2009 за № 719/16735;
від 12.01.2010 № 1 «Про затвердження Інструкції з організації роботи органів державного нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.09.2010 за № 316/17611.
3. Державній інспекції техногенної безпеки (Улинець Е.М.) в установленому законодавством порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної інспекції техногенної безпеки Улинця Е.М.
Міністр В. Балога
Поделиться39525-01-2012 21:08:56
к этому прилагается порядок проверок,перечень вопросов при проверке, предписание и апофеоз это - унифицированный акт на 9 листов
Поделиться39625-01-2012 21:12:39
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок проведення органами Державної інспекції техногенної безпеки перевірок ...
Уніфіковану форму акта ...
Перелік питань ...
А це можливо глянути???
Поделиться39725-01-2012 21:30:49
А це можливо глянути???
Смотрите пост № 241 и 275 в этой теме:
http://www.mns.gov.ua/files/2010/9/3/020910AKT.zip
Поделиться39825-01-2012 21:41:18
Про затвердження Порядку проведення
органами Державної інспекції техногенної
безпеки перевірок та визнання такими,
що втратили чинність, деяких наказів МНС
а можно ссылку на сайте мнс если не затруднит
Поделиться39925-01-2012 22:40:55
Про затвердження Порядку проведення
органами Державної інспекції техногенної
безпеки перевірок та визнання такими,
що втратили чинність, деяких наказів МНС
а від якої дати цей проект?
Поделиться40026-01-2012 00:43:01
Ето не Порядок.... а хаос! Такое ощущение что его писали злосніе комерсі.... написали столько бреда что просто капец! Уйма противоречий вопросов и непоняток! И если ето шедевральное произведение вместо отмененніх.....
2. Вважати такими, що втратили чинність з дня набрання чинності цим наказом, накази МНС:
від 06.02.2006 № 59 «Про затвердження Інструкції з організації роботи органів державного пожежного нагляду», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.04.2006 за № 480/12354;
від 18.02.2008 № 128 «Про внесення змін до деяких наказів МНС у сфері пожежної безпеки», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14.05.2008 за № 413/15104;
від 13.07.2009 № 481 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації роботи органів державного пожежного нагляду», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31.07.2009 за № 719/16735;
від 12.01.2010 № 1 «Про затвердження Інструкції з організації роботи органів державного нагляду у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.09.2010 за № 316/17611.
то етот аркестр в унисон заиграет не скоро!
Поделиться40126-01-2012 08:10:52
а від якої дати цей проект?
Це проект!!! Та прийшов до обласних управлінь вдруге, після внесення доповнень та пропозицій...
Зараз просять надати ще пропозицій та бути готовим для обговорення на Колегії...
Поделиться40226-01-2012 08:39:20
Ето не Порядок.... а хаос! Такое ощущение что его писали злосніе комерсі....
а тут и удивляться нечему, скорее комерсы это и писали. После того факта, что Бродский руководит "дерегуляцией" контролирующей деятельности, я уже ничему не удивляюсь
Поделиться40326-01-2012 08:45:20
Це проект!!! Та прийшов до обласних управлінь вдруге, після внесення доповнень та пропозицій...
Зараз просять надати ще пропозицій та бути готовим для обговорення на Колегії...
Учитывая то, что из почти 3-х десятков предложений, направленных первоначально нашей областью, было учтено лишь одно, надежда увидеть нормальный документ даже после подачи очередной "партии" предложений и обсуждения ничтожно мала. Так что, морально готовимся работать по этому «недоколиханому» чуду, уповая лишь на свою удачу и на то, что «авось» пронесет.
Поделиться40426-01-2012 09:09:18
Учитывая то, что из почти 3-х десятков предложений, направленных первоначально нашей областью, было учтено лишь одно, надежда увидеть нормальный документ даже после подачи очередной "партии" предложений и обсуждения ничтожно мала. Так что, морально готовимся работать по этому «недоколиханому» чуду, уповая лишь на свою удачу и на то, что «авось» пронесет.
Нормативная база нашей работы шлифовалась годами а ребята хотят за один присест создать новьё, никто не задумывается что расхлёбывать эти талмуты будут рядовые инспектора!
Поделиться40526-01-2012 11:05:14
Учитывая то, что из почти 3-х десятков предложений, направленных первоначально нашей областью, было учтено лишь одно, надежда увидеть нормальный документ даже после подачи очередной "партии" предложений и обсуждения ничтожно мала. Так что, морально готовимся работать по этому «недоколиханому» чуду, уповая лишь на свою удачу и на то, что «авось» пронесет.
Никто уже в этом и не сомневается! Нажаль...
Поделиться40626-01-2012 12:34:44
Добейте нас! Сил держаться больше нет!
Поделиться40726-01-2012 12:40:35
Да, чуть не забыл. Не забудьте сами застрелиться потом, после того, что вы - руководители наши, в Киеве натворили. Развалили систему в пух и прах. Недальновидные и непрофессиональные вы наши руководители. Вас назначили, что порядок был, а получилось с точностью наоборот. Ненавижу тот день когда я пришёл в эту систему. Пусть ваши дети работают по вашей нормативной базе (язык не поворачивается её так назвать), что вам ещё пожелать? Это люди стоящие у руля государства.......
Поделиться40826-01-2012 13:08:00
Проект
УКАЗ
Президента України
Про внесення змін до деяких указів Президента України
(щодо питань Міністерства надзвичайних ситуацій України)
З метою оптимізації системи центральних органів виконавчої влади, підвищення ефективності державного управління та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України п о с т а н о в л я ю:
1. Утворити Державну інспекцію України з питань праці, гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки, реорганізувавши Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, Державну інспекцію техногенної безпеки України.
2. Ліквідувати:
Міністерство надзвичайних ситуацій України, поклавши його функції на Міністерство внутрішніх справ України, Міністерство соціальної політики України, Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, Міністерство екології та природних ресурсів України;
Державну інспекцію України з питань праці, поклавши її функції на Державну інспекцію України з питань праці, гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки та Державну податкову службу України.
3. Затвердити Положення про Державну інспекцію України з питань праці, гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки (додається).
4. Внести до указів Президента України такі зміни:
1) у Схемі організації та взаємодії центральних органів виконавчої влади, затвердженій Указом Президента України від 9 грудня 2010 року № 1085 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади»:
абзац «Міністерство надзвичайних ситуацій України» розділу І виключити;
у розділі ІІ:
абзаци «Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України» та «Державна інспекція техногенної безпеки України» виключити;
абзац «Державна інспекція України з питань праці» викласти у такій редакції:
«Державна інспекція України з питань праці, гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки»;
у розділі ІV:
абзац «Державна інспекція України з питань праці» пункту 4 викласти у такій редакції:
«Державна інспекція України з питань праці, гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки»;
розділ доповнити новим пунктом 61 такого змісту:
«61) через Міністра енергетики та вугільної промисловості України:
Державне агентство України з управління зоною відчуження»;
пункт 8 виключити;
2) внести до Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 383, зміни, виклавши його в новій редакції (додається);
3) у Положенні про Міністерство соціальної політики України, затвердженому Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 389:
у абзаці другому пункту 1 після слів «трудових відносин» доповнити словами «промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, пожежної і техногенної безпеки, здійснення державного нагляду (контролю) у цих сферах, а також щодо контролю за станом територій від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру,»;
після підпункту 5 пункту 3 доповнити підпунктом 51 виклавши його у такій редакції:
«51) формування та реалізація державної політики у сфері промислової безпеки, охорони праці, здійснення державного гірничого нагляду, охорони надр, пожежної і техногенної безпеки, промислової безпеки у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного нагляду (контролю) у цих сферах, а також контролю за станом територій від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру»;
у пункті 4:
у підпункті 5 після слів «умов праці» доповнити словами «промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр, пожежної і техногенної безпеки та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, здійснення державного нагляду (контролю) у цих сферах, а також контролю за станом територій від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру;»;
після пункту 26 доповнити новими підпунктами 261-2613 такого змісту:
«261) координує роботу інших органів влади, підприємств, суб'єктів господарювання у сфері безпеки, охорони, гігієни праці та виробничого середовища, промислової безпеки;
262) затверджує порядок облаштування та експлуатації стаціонарних і пересувних пунктів з виробництва і знищення вибухових матеріалів промислового призначення; комплекс вимог технічної безпеки місць зберігання вибухових матеріалів промислового призначення; перелік вибухових матеріалів, допущених до постійного виробництва, застосування, та порядок їх обліку на всіх стадіях поводження з ними; порядок затвердження проектно-технічної документації для проведення вибухових робіт; порядок погодження питань ліквідації та консервації гірничодобувних об'єктів або їх ділянок;
263) затверджує порядок атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд і/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки; вимоги до працівників, які здійснюють керівництво вибуховими роботами; перелік робіт підвищеної небезпеки, відповідно до якого працівники, зайняті на зазначених роботах, проходять спеціальне навчання та перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці; порядок проведення навчання і перевірки знань посадових осіб та інших працівників з питань охорони праці; положення про трудове й професійне навчання неповнолітніх професій, пов'язаних з важкими роботами і роботами зі шкідливими або небезпечними умовами праці;
264) затверджує положення про державний реєстр нормативно-правових актів з питань охорони праці; правила, норми, інструкції, положення, порядки та інші нормативно-правові акти з промислової безпеки, охорони праці, охорони надр; порядок проведення випробувань розроблених, ввезених в Україну та конверсійних вибухових матеріалів, обладнання для їх виготовлення, засобів механізації, пристроїв та апаратури для вибухових робіт; порядок ведення обліку даних про технічний стан машин, механізмів, обладнання, устаткування підвищеної небезпеки;
265) затверджує інструкцію про облік і звітність щодо використання коштів і матеріально-технічних ресурсів для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;
266) затверджує порядок облаштування та експлуатації стаціонарних і пересувних пунктів з виробництва і знищення вибухових матеріалів промислового призначення; комплекс вимог технічної безпеки місць зберігання вибухових матеріалів промислового призначення; перелік вибухових матеріалів, допущених до постійного виробництва, застосування, та порядок їх обліку на всіх стадіях поводження з ними; порядок затвердження проектно-технічної документації для проведення вибухових робіт; порядок погодження питань ліквідації та консервації гірничодобувних об'єктів або їх ділянок;
267) затверджує порядок атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд і/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки; вимоги до працівників, які здійснюють керівництво вибуховими роботами; перелік робіт підвищеної небезпеки, відповідно до якого працівники, зайняті на зазначених роботах, проходять спеціальне навчання та перевірку знань нормативно-правових актів з охорони праці; порядок проведення навчання і перевірки знань посадових осіб та інших працівників з питань охорони праці; положення про трудове й професійне навчання неповнолітніх професій, пов'язаних з важкими роботами і роботами зі шкідливими або небезпечними умовами праці;
268) затверджує загальнодержавні правила пожежної та техногенної безпеки, а також вимоги, інструкції і методики, інші нормативно-правові акти у сфері пожежної та техногенної безпеки, які обов'язкові для всіх підприємств, установ, організацій;
269) здійснює регулювання у сфері пожежної та техногенної безпеки щодо затвердження нормативно-правових актів з питань ідентифікації, паспортизації, моніторингу потенційно небезпечних об'єктів, а також перевірки і оцінки стану техногенної безпеки потенційно небезпечних об'єктів та об'єктів підвищеної небезпеки;
2610) здійснює нормативно-правове регулювання щодо порядку організації та здійснення державного нагляду у сферах пожежної та техногенної безпеки, дозвільно-реєстраційної діяльності, оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, порядку та умов застосування запобіжних заходів;
2611) бере участь у:
перевірках разом з органами, що здійснюють державний нагляд у відповідній сфері, умов зберігання, знешкодження, утилізації, видалення і захоронення небезпечних речовин та виробів, що містять такі речовини;
з’ясуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій техногенного походження;
2612) визначає порядок проведення навчання і перевірки знань з питань промислової безпеки, охорони праці, пожежної безпеки посадових осіб та інших працівників, здійснює нагляд за дотриманням вимог цього порядку;
2613) встановлює порядок погодження з органами державного пожежного нагляду проектних рішень, на які відсутні норми і правила, та обґрунтованих відхилень нормативних документів від обов’язкових протипожежних вимог;»;
підпункт 68 викласти у такій редакції:
«68) веде облік та узагальнює випадки дискримінації за ознакою статі і вносить пропозиції щодо їх усунення; проводить роз‘яснювальну роботу з питань недопущення дискримінації на робочих місцях ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД;»;
у підпунктах 77, 79 після слів «трудових відносин» доповнити словами «промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення,»;
у пункті 10:
у підпункті 3 слова «Державної інспекції України з питань праці (Держпраці України)» замінити словами «Державної інспекції України з питань праці, гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки (Держнаглядпраці України)»;
у тексті пункту 10 слова «Держпраці України» замінити словами «Держнаглядпраці України»;
4) у Положенні Про Державну податкову службу України, затвердженому Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 584:
абзац другий підпункт 1 пункту 4 після слів «торгових патентів» доповнити словами «дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами);»;
пункт 6 доповнити новим підпунктом 11 такого змісту:
«11) здійснювати контроль за додержанням суб'єктами господарювання незалежно від форми власності законодавства про працю з метою перевірки дотримання ними податкового законодавства;»;
5) у Положенні про Міністерство енергетики та вугільної промисловості України, затвердженому Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 382:
абзац другий пункту 1 після слів «(далі – паливно-енергетичний комплекс)» доповнити словами «, у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов'язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи»;
пункт 3 після слів «у паливно-енергетичному комплексі» доповнити словами «, у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов'язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи»;
у пункті 4:
підпункти 1, 2 та 4 після слів «паливно-енергетичний комплекс» у всіх відмінках доповнити словами «, у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов'язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи»;
доповнити новими підпунктами 331 та 332 такого змісту:
«331) затверджує перелік критеріїв, за яким проводиться розмежування категорій зон радіоактивно забруднених територій;
332) затверджує відомчі норми і правила з фізичного захисту ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання;»;
у підпункті 63 слова «у сфері надзвичайних ситуацій» замінити словами «, що забезпечує формування та реалізує державну політики у сфері цивільного захисту»;
пункт 10 доповнити новим підпунктом 21 такого змісту:
«21) спрямовує та координує діяльність Державного агентства України з управління зоною відчуження (далі – ДАЗВ України), в тому числі:
формує державну політику у сфері управління зоною відчуження і зоною безумовного (обов'язкового) відселення, подолання наслідків Чорнобильської катастрофи та контролює її реалізацію ДАЗВ України;
погоджує та подає на розгляд Кабінету Міністрів України розроблені ДАЗВ України проекти законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України;
визначає пріоритетні напрями роботи ДАЗВ України та шляхи виконання покладених на неї завдань, погоджує плани її роботи;
приймає рішення щодо проведення перевірки діяльності ДАЗВ України;
порушує перед Кабінетом Міністрів України питання щодо скасування актів ДАЗВ України повністю чи в окремій частині;
заслуховує звіти про виконання покладених на ДАЗВ України завдань та планів її роботи;
вносить Прем'єр-міністрові України пропозиції щодо кандидатури на посаду Голови ДАЗВ України і за пропозицією Голови агентства – кандидатур на посади його заступників;
погоджує структуру апарату ДАЗВ України;
визначає структурний підрозділ апарату Міненерговугілля України, що відповідає за взаємодію з ДАЗВ України;
визначає посадових осіб Міненерговугілля України, які включаються до складу колегії ДАЗВ України;
визначає порядок обміну інформацією між Міненерговугілля України та ДАЗВ України, періодичність її подання;
порушує перед Президентом України питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності Голови ДАЗВ України та його заступників;
ініціює питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів апарату ДАЗВ України, а також керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління ДАЗВ України;
видає обов'язкові до виконання ДАЗВ України накази та доручення з питань, що належать до сфери його діяльності;
вирішує інші питання, пов'язані зі спрямуванням і координацією діяльності ДАЗВ України;»;
6) у Положенні про Державне агентство України з управління зоною відчуження, затвердженому Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 393:
у абзаці першому пункту 1 слова «Міністра надзвичайних ситуацій України» замінити словами «Міністра енергетики та вугільної промисловості України»;
у підпункті 3 абзацу третього пункту 9 слова «Міністерства надзвичайних ситуацій України» замінити словами «Міністерства енергетики та вугільної промисловості України»;
7) у Положенні про Міністерство екології та природних ресурсів України, затвердженому Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 452:
абзац другий пункту 1 після слів «геологічного вивчення та раціонального використання надр,» доповнити словами «гідрометеорологічної діяльності,»;
у пункті 3:
абзац другий підпункту 1 після слів «геологічного вивчення та раціонального використання надр» доповнити словами «, гідрометеорологічної діяльності»;
підпункт 2 після слів «геологічного вивчення та раціонального використання надр» доповнити словами «, гідрометеорологічної діяльності»;
пункт 4 доповнити новим підпунктом 101 такого змісту:
«101) у сфері гідрометеорологічної діяльності:
здійснює нормативно-правове регулювання з урахуванням вимог Всесвітньої метеорологічної організації;
здійснює координацію діяльності інших державних органів та контроль застосування засобів вимірювальної техніки і методик виконання гідрометеорологічних спостережень, обробки даних спостережень та їх зберігання;
веде державний водний кадастр за розділом "поверхневі води" та державний облік поверхневих вод;
веде державний облік, реєструє та зберігає матеріали гідрометеорологічних спостережень, веде інформаційну базу гідрометеорологічних даних та даних про стан навколишнього природного середовища, затверджує положення про відповідний галузевий державний архів;
здійснює моніторинг забруднення навколишнього природного середовища на пунктах державної системи гідрометеорологічних спостережень: атмосферного повітря в населених пунктах та опадів (вміст забруднюючих речовин, у тому числі радіонуклідів, транскордонне перенесення забруднюючих речовин); снігового покриву; річкових, озерних (гідрохімічні та гідробіологічні показники, у тому числі радіонукліди) та морських вод (гідрохімічні показники); грунтів різного призначення (вміст залишкової кількості пестицидів та важких металів); радіаційної обстановки (визначення експозиційної дози гамма-випромінювання); повеней, паводків, селів;
забезпечує проведення гідрометеорологічних, геліофізичних спостережень, фонових радіаційних та базових спостережень за станом забруднення навколишнього природного середовища;
надає органам державної влади, органам місцевого самоврядування та населенню безоплатну інформацію загального користування про фактичні та очікувані зміни гідрометеорологічних умов і стану навколишнього природного середовища, попередження про небезпечні та стихійні гідрометеорологічні явища;
здійснює прогнозування погоди, гідрологічного режиму водних об'єктів, небезпечних і стихійних гідрометеорологічних явищ, урожайності сільськогосподарських культур;
взаємодіє з міжнародними організаціями і національними гідрометеорологічними службами інших держав, представляє Україну у Всесвітній метеорологічній організації, бере участь у межах компетенції в реалізації Рамкової конвенції ООН про зміну клімату;».
5. Визнати такими, що втратили чинність:
Указ Президента України від 6 квітня 2011 року № 386 «Про Положення про Державну інспекцію України з питань праці»;
Указ Президента України від 6 квітня 2011 року № 392 «Питання Державної інспекції техногенної безпеки України»;
Указ Президента України від 6 квітня 2011 року № 402 «Про Положення про Міністерство надзвичайних ситуацій України»;
Указ Президента України від 6 квітня 2011 року № 408 «Про Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України».
6. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України В.ЯНУКОВИЧ
Поделиться40926-01-2012 13:09:04
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від №
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну інспекцію України з питань праці,
гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки
1. Державна інспекція України з питань праці, гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки (Держнаглядпраці України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра соціальної політики України (далі - Міністр).
Держнаглядпраці України входить до системи органів виконавчої влади та забезпечує реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, зайнятість населення, пожежну і техногенну безпеки, а також за станом територій від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру.
2. Держнаглядпраці України у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України (Мінсоцполітики України), іншими актами законодавства України, дорученнями Президента України та Міністра, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Держнаглядпраці України є:
1) розроблення та внесення пропозицій щодо формування державної політики у сферах віднесених до її компетенції;
2) реалізація державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, геологічного вивчення, використання та охорони надр, пожежної і техногенної безпеки та у сфері, пов'язаній з діяльністю об'єктів підвищеної небезпеки та потенційно небезпечних об'єктів;
3) здійснення нагляду та контролю за дотриманням законодавства про працю та зайнятість населення;
4) реалізація державної політики з питань контролю за додержанням законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб;
5) здійснення комплексного управління у сферах промислової безпеки, охорони праці, а також контролю за виконанням функцій державного управління охороною праці міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування.
4. Держнаглядпраці України відповідно до покладених на неї завдань:
1) готує та подає пропозиції щодо формування та реалізації державної політики у сферах промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, геологічного вивчення, використання та охорони надр, пожежної і техногенної безпеки та у сфері, пов'язаній з діяльністю об'єктів підвищеної небезпеки та потенційно небезпечних об'єктів, узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенції, розробляє пропозиції щодо вдосконалення законодавчих актів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів міністерств та в установленому порядку подає їх Міністру;
2) бере у межах компетенції участь у розробленні проектів Державного бюджету України, Державної програми економічного та соціального розвитку України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, державних програм економічного розвитку щодо геологічного вивчення, використання та охорони надр, видобування корисних копалин, а також у формуванні державного фонду надр, введенні в експлуатацію новозбудованих видобувних та збагачувальних підприємств, а також підземних споруд, не пов'язаних із видобуванням корисних копалин;
3) бере участь у здійсненні державного управління у сферах геологічного вивчення, використання та охорони надр, поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, діяльності, пов'язаної з об'єктами підвищеної небезпеки та потенційно небезпечними об'єктами;
4) здійснює контроль за виконанням функцій державного управління охороною праці міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування;
5) організовує і здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки;
6) веде облік надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру, видає експертні висновки про рівні надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру, веде їх облік;
7) здійснює державний нагляд та контроль за додержанням підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами, які використовують найману працю та працю фізичних осіб, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування законодавства про працю з питань трудових відносин, робочого часу та часу відпочинку, нормування праці, оплати праці, надання гарантій і компенсацій, пільг для працівників, які поєднують роботу з навчанням, дотримання трудової дисципліни, умов праці жінок, молоді, інвалідів, надання пільг і компенсацій за важкі та шкідливі умови праці, забезпечення спеціальним одягом і спеціальним взуттям, засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами, молоком і лікувально-профілактичним харчуванням; проведення обов'язкових медичних оглядів працівників певних категорій; дотримання режимів праці та інших норм законодавства;
8) здійснює державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про зайнятість населення з питань дотримання прав громадян при прийомі на роботу та працівників при звільненні з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; дотримання прав і гарантій щодо працевлаштування осіб, які потребують соціального захисту і не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці;
9) організація та здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням законів та інших нормативно-правових актів з питань:
промислової безпеки, охорони праці, безпечного ведення робіт юридичними та фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю;
геологічного вивчення надр, їх використання та охорони, а також використання і переробки мінеральної сировини;
безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення;
безпечного проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення;
трубопровідного транспорту, функціонування ринку природного газу та діяльності, пов'язаної з об'єктами підвищеної небезпеки та потенційно небезпечними об'єктами;
10) опрацьовує за участю міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, всеукраїнських об'єднань роботодавців і професійних спілок проекти загальнодержавної програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і контролює її виконання, бере участь у розробленні та виконанні інших державних і галузевих програм;
11) здійснює державний нагляд та контроль за дотриманням роботодавцями вимог законодавства про пільги і компенсації працівникам, зайнятим на роботах із шкідливими умовами праці (щодо застосування Списків № 1 і № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах, Списків виробництв, робіт, цехів, професій і посад, зайнятість працівників в яких дає право на щорічні додаткові відпустки за роботу із шкідливими і важкими умовами праці та за особливий характер праці, Переліку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими умовами праці, робота в яких дає право на скорочену тривалість робочого тижня, галузевих переліків важких робіт, робіт із шкідливими і небезпечними умовами праці, зайнятість на яких дає право на підвищену оплату праці, а також надання працівникам підприємств пільг і компенсацій за роботу із шкідливими умовами праці; проведення атестації робочих місць за умовами праці);
12) здійснює державний нагляд та контроль за дотриманням підприємствами, установами, організаціями, у тому числі громадськими організаціями інвалідів, фізичними особами, які використовують найману працю, законодавства про зайнятість та працевлаштування інвалідів у частині:
реєстрації у Фонді соціального захисту інвалідів;
подання звітів про зайнятість та працевлаштування інвалідів;
виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування інвалідів;
13) здійснює контроль за додержанням законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування в частині призначення, нарахування та виплати допомоги, компенсацій, надання соціальних послуг та інших видів матеріального забезпечення з метою дотримання прав і гарантій застрахованих осіб;
14) здійснює у визначеному порядку державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці в частині безпечного ведення робіт, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення юридичними та фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю, у тому числі з питань:
будівництва, реконструкції та експлуатації об'єктів підвищеної небезпеки, потенційно небезпечних об'єктів і виробництв;
видобування вуглеводнів, їх транспортування, переробки та використання на підприємствах, в установах та організаціях;
застосування технологій, технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва;
забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту;
виготовлення, монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження, випробування і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва;
облаштування системами автоматичного контролю і управління технологічними процесами та станом виробничого середовища;
проведення робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, а також утилізації зброї, звичайних видів боєприпасів, виробів ракетної техніки та палива, вибухових матеріалів військового призначення, окрім вибухових матеріалів, призначених для військового та спеціального використання;
15) видає дозволи на початок роботи новостворених підприємств, введення в експлуатацію нових і реконструйованих виробничих, жилих об’єктів та об’єктів іншого призначення, впровадження нових технологій, передачу на виробництво зразків нових пожежонебезпечних машин, механізмів, устаткування та продукції, оренду будь-яких приміщень, а також реєструє декларації відповідності об’єкта вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, якщо він не належить до категорії вибухопожежонебезпечних об’єктів або об’єктів із масовим перебуванням людей;
16) проводить державну експертизу проектів будівництва об’єктів містобудування та інших об’єктів, інвестиційних програм на відповідність вимогам законодавства, державних будівельних норм і правил з питань пожежної і техногенної безпеки, а також здійснює державну експертизу проектів та рішень стосовно техногенної безпеки об’єктів виробничого та соціального призначення, що можуть спричинити надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру і вплинути на стан захисту населення і територій від їх наслідків;
17) здійснює у порядку, встановленому законодавством, контроль за додержанням та виконанням протипожежних вимог, передбачених стандартами, нормами й правилами, під час проектування, будівництва, реконструкції, розширення і технічного переоснащення та капітального ремонту підприємств, будинків, споруд і інших підконтрольних об’єктів;
18) здійснює відповідно до законодавства ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення;
19) організовує розроблення організаційних і науково-технічних заходів у сфері державного нагляду (контролю) з питань пожежної та техногенної безпеки;
20) виконує відповідно до законодавства функції з сертифікації та підтвердження відповідності продукції протипожежного призначення вимогам пожежної безпеки;
21) розглядає технічні завдання та робочі проекти на влаштування систем протипожежного захисту, а також раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення в разі їх виникнення;
22) визначає категорію добровільної пожежної дружини (команди), веде реєстр добровільних пожежних дружин (команд);
23) розробляє загальнодержавні правила з пожежної та техногенної безпеки та бере участь у розробленні нормативно-правових актів, що стосуються забезпечення пожежної і техногенної безпеки;
24) координує діяльність експертно-технічних центрів у сфері пожежної і техногенної безпеки, в установленому порядку проводить атестацію експертів з питань пожежної і техногенної безпеки;
25) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу у сфері пожежної і техногенної безпеки;
26) видає методичні рекомендації щодо розроблення та підготовки положень, інструкцій, інших нормативних актів у сфері пожежної і техногенної безпеки, що діють на підприємствах, в установах, організаціях та на інших об’єктах господарювання незалежно від форм власності;
27) організовує та забезпечує здійснення пожежно-технічного обслуговування підприємств, установ, організацій, інших об’єктів на основі договорів;
28) розглядає в установленому порядку інформацію про пожежі та злочини, пов’язані з ними, проводить дізнання у справах про пожежі та порушення протипожежних правил;
29) видає технічні умови до інженерного забезпечення об’єкта містобудування щодо пожежної і техногенної безпеки;
30) здійснює контроль за наявністю або відсутністю на виробництвах, що застосовують небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання, устаткування та апаратуру або системи із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;
31) контролює наявність плану локалізації і ліквідації аварійних ситуацій та аварій на потенційно небезпечних об'єктах і об'єктах підвищеної небезпеки, а також розроблених відповідно до нього спеціальних заходів протиаварійного захисту;
32) здійснює контроль за наявністю/відсутністю на об’єктах, що підлягають постійному обов’язковому обслуговуванню державними аварійно-рятувальними службами, угоди про обслуговування;
33) перевіряє стан виконання місцевими органами виконавчої влади заходів техногенної безпеки під час транспортування небезпечних речовин трубопровідним транспортом та перевезення їх транспортними засобами (залізничним, автомобільним, річковим);
34) здійснює контроль і нагляд за використанням і призначенням пожежної техніки і засобів пожежогасіння;
35) проводить експертизу державних і галузевих стандартів, норм, правил, технічних умов, інших нормативно-технічних документів, що стосуються забезпечення пожежної безпеки;
36) здійснює контроль за виконанням державних цільових та місцевих програм, що стосуються пожежної безпеки;
37) затверджує перелік міст і селищ, де створюються підрозділи державної пожежної охорони;
38) забезпечує гасіння пожеж, рятування людей та надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф і стихійного лиха;
39) організовує та забезпечує охорону від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об'єктів на підставі договорів;
40) координує діяльність інших державних органів, підприємств, суб'єктів господарювання у сфері безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, промислової безпеки;
41) бере участь у:
розробленні органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування державних і регіональних програм з питань техногенної та пожежної безпеки;
формуванні науково-технічної політики у сфері техногенної та пожежної безпеки, координації наукових досліджень та впровадженні в практику передового досвіду, досягнень науки, новітньої техніки, іншої продукції протипожежного призначення;
роботі Ради з акредитації Національного органу з акредитації та технічних комітетів з акредитації для здійснення технічної політики у сфері пожежної безпеки, а також у роботі Національної ради з питань безпечної життєдіяльності населення та Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
42) проводить розслідування та веде облік аварій і нещасних випадків, які підлягають спеціальному розслідуванню, аналізує їх причини, готує пропозиції щодо запобігання таким аваріям і випадкам;
43) проводить технічне розслідування обставин та причин виникнення аварій, пов'язаних з використанням газу в побуті;
44) здійснює контроль за своєчасністю та об'єктивністю розслідування нещасних випадків на виробництві, їх документальним оформленням та обліком, виконанням заходів з усунення причин нещасних випадків;
45) бере участь у розслідуванні обставин і причин аварій, розкрадання та втрат вибухових матеріалів, приймає за матеріалами зазначеного розслідування у межах своєї компетенції відповідні рішення;
46) перевіряє наявність і готовність до використання у надзвичайних ситуаціях промислових засобів захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин;
47) здійснює у встановленому порядку державний гірничий нагляд, у тому числі з питань:
безпечного ведення гірничих робіт на підприємствах вугіл
Поделиться41026-01-2012 13:26:26
Участники форума!
Указывайте ссылки на источник информации!
Есть законодательные акты. Есть проекты, а есть бредовые зарегистрированные желания некоторых "товарищей". Остальные учасники форума должны знать, что и откуда они читают!
С уважением Диммтрий.
Поделиться41126-01-2012 13:36:36
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну інспекцію України з питань праці,
гірничого нагляду, промислової та техногенної безпеки
В этом положении 70-80% вопросы пожарной и техногенной безопасности. Я понимаю, что горный надзор можно слепить с техногенкой и пожаркой, но куда эти чудаки на букву "М" тулят охрану труда????????????????????? С такими темпами те остатки квалифицированных кадров, что остались тоже уйдут. И кто потом будет заниматься всеми этими вопросами? Инспектор охраны труда????
Отредактировано Fakel (26-01-2012 13:40:12)
Поделиться41226-01-2012 13:52:06
Инспектор охраны труда
Недавно общался с охраной труда, там куда не плюнь, через губу не перешибешь, там большие денги. Даже с нашей "фирмой" не общаются.
Поделиться41326-01-2012 14:11:46
Годі вже викладати на форумі ті бредові проекти Указів Президента, що їх розробив Мінюст. Таке враження, що їх писали спеціалісти з управління у сфері торгівлі Китайськими товарами або керівники свиногосподарських підприємств, ще і з сильного похмілля. Можете забути про їхнє існування.
Поделиться41426-01-2012 14:27:06
бредові проекти Указів Президента, що їх розробив Мінюст. Таке враження, що їх писали спеціалісти з управління у сфері торгівлі Китайськими товарами або керівники свиногосподарських підприємств, ще і з сильного похмілля. Можете забути про їхнє існування.
Так нові законодавчі акти це підтверджують!
Поделиться41526-01-2012 14:31:32
І не тільки це. Кожний (при великому бажанні $)може строїтись як хоче і де хоче. Державним органам управіння на це на....ть(ДІТБ при цоьому засунути, чи задвинули, не до них). Про пожежну охорону вже мовчу.
Поделиться41626-01-2012 14:34:12
Так нові законодавчі акти це підтверджують!
Які саме законодавчі акти?
Поделиться41726-01-2012 14:35:13
Ну наразі будемо тушити, чи гасити як вони будували.
Поделиться41826-01-2012 14:37:06
законодавчі акти
Які спияють "запобігти".
Поделиться41926-01-2012 14:38:42
Дуже туманно, я не розумію, про що іде мова.
Поделиться42026-01-2012 14:52:22
Дуже туманно
При наявності нинішніх законодавчих актів у найближчому часі буде досить туманно. Тому для них може бути туман(дим). Субекти господарчої діяльності роблять, що хотять. У чергової варти 1-го виїзду 30 хвилин на реагування, питання - хто вийде живим з сауни при пожежі, якщо вона знаходиться у підвалі споруди 180х45 з двома виходами на зовні, якщо у кожного пожежного в наявності АСВ-2 з запасом на 45 хв., ланка 3(5) чоловік.
Відповідь: ніхто не вижив(з відвідувачів). тому, що було самостійно перегороджено пройом та додатково зроблено 5 простінків, при цому ланці ГЗДС прийшлос пройти зайвих 5-7 хвилин. Постраждав один з пожежних. Хто за це відповість???? Я маю на увазі долю пожежного???