Или опомнились? Хотя второе врядли(((
--= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » ДІТБ
Или опомнились? Хотя второе врядли(((
Это ты за себя радуешся? Или за нас)))???
КОДЕКС
цивільного захисту України2) державне регулювання діяльності суб’єктів господарювання:
експертиза проектів будівництва щодо додержання нормативів з питань охорони праці, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності та необхідної довговічності;Про експертизу опять прое.али? Или опомнились? Хотя второе врядли(((
Отредактировано Максут (Вчера 23:00:12)
Стаття 45. Експертиза у сфері цивільного захисту
1. Експертизі у сфері цивільного захисту підлягають:
1) проекти містобудівної документації в частині дотримання вимог законодавства з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки;
2) проекти об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, у частині дотримання вимог нормативно-правових актів з інженерно-технічних заходів цивільного захисту, питань техногенної, пожежної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності та необхідної довговічності.
Порядок проведення експертизи у сфері цивільного захисту та перелік об’єктів виробничого і соціального призначення, що можуть спричинити надзвичайні ситуації техногенного чи природного характеру і вплинути на стан захисту населення і територій від їх наслідків, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Експертиза проектів будівництва щодо додержання нормативів з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки проводиться відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності".
Стаття 47. Державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту
1. Державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", цього Кодексу та інших законодавчих актів
Початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі — декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику – також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі — оцінка протипожежного стану).
Оцінка протипожежного стану проводиться суб’єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію.
У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров’ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
3. Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк.
4. За шкоду, завдану юридичним та фізичним особам внаслідок правомірного А НЕПРАВОМЕРНОГО, может быть и КТО??? застосування санкцій, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, та його посадові особи відповідальності не несуть.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду. Судам не завидую, правда они решение будут принимать по полгода, причем в ту сторону кто больше даст,я думаю с мчс доплачивать никто не будет. Так что инспектора, думайте что пишите в предписаниях и актах
КОДЕКС
цивільного захисту України
Я так и не понял, его что уже приняли?
Я так и не понял, его что уже приняли?
Да, вчера вечером. Вступает в силу с июля 2013
Отредактировано satakker (03-10-2012 13:07:50)
Дайте пожалуйста сылочку на полный текст принятого кодекса
КОДЕКС
цивільного захисту України
и где его приняли??? невижу
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l … XY00A.html
только проект и все
03.10.2012
Верховна Рада ухвалила Кодекс цивільного захисту України
2 жовтня Верховна Рада ухвалила Кодекс цивільного захисту України. За прийняття в цілому відповідного законопроекту проголосували 258 депутатів.
Кодекс є результатом спільної та тривалої роботи практично усіх центральних та місцевих органів влади. Він забезпечить функціонування цілісної системи цивільного захисту в Україні із врахуванням кращого світового досвіду. Правові норми у цій сфері до цього часу регулювали близько 10 законів України, при цьому деякі з них втратили свою актуальність та потребували скасування.
Реалізація цього документу усуне суперечності та дублювання законодавства, розмежує повноваження і функції центральних і місцевих органів виконавчої влади, суб'єктів господарювання, визначить у єдиному законодавчому акті засади державної політики у сфері цивільного захисту.
Кодекс передбачає визнання такими, що втратили чинність, 7 законів України: "Про правові засади цивільного захисту", "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", "Про пожежну безпеку", "Про аварійно-рятувальні служби", "Про війська Цивільної оборони України", "Про Цивільну оборону України", "Про загальну структуру і чисельність військ Цивільної оборони".
Одне з найголовніших досягнень даного нормативно-правового акту є впровадження заходів для зменшення наглядових та контрольних функцій у сфері техногенної та пожежної безпеки. Повністю скасовується процедура отримання дозволів органів пожежної безпеки на початок робіт, встановлюється виключно судовий порядок зупинення роботи суб'єктів господарювання і лише за наявності порушень, що створюють загрозу життю або здоров'ю людей. Це в свою чергу дозволить суттєво полегшити умови ведення бізнесу в Україні.
Прес-служба МНС
кстати, проект закону который был принят в первом чтении, где были новые штрафы, закрытие правами судов и т.д. 2.10.12 року был отклонен ВРУ. решение окончательное и обжалованию не подлежит). Интересно как так получилось, первое чтение на ура, а вот второе мимо, кто лоббировал то.
Порядок денний пленарного засідання
02 ЖОВТНЯ 2012
З А С І Д А Н Н Я
Верховної Ради України
(одинадцята сесія шостого скликання)
2 жовтня 2012 року
....
10529-1 (друге читання)
Изучи этот законопроект и ты все поймешь. На самом деле к Кодексу были замечания юристов о том что все изменения КУоАП и КАС должны быть выделены в отдельный закон, что и следует в 10529-1, только там одно НО - есть ссылка на ЗУ "ОПБ", который отменяется Кодексом ЦЗ, вообщем есть над чем работать людям.
firenov написал:
кстати, проект закону который был принят в первом чтении, где были новые штрафы, закрытие правами судов и т.д. 2.10.12 року был отклонен ВРУ. решение окончательное и обжалованию не подлежит). Интересно как так получилось, первое чтение на ура, а вот второе мимо, кто лоббировал то.
Очень много из 10529-1 (который прошел в 1 чтении) перешло в принятый Кодекс - смотри последние статьи текст кодекса.
Ось і відбулося - Кодекс ЦЗ України прийнято. У Кодексі законодавчо виписано, що центральний орган виконавчої влади, що здійснює державний нагляд (контроль) у сфері пожежної та техногенної безпеки (ДІТБ) комплектується особами рядового та начальницького складу служби цивільного захисту, державними службовцями і.т.д.
Тож тепер питання розатестації вже не стоїть.
Взагалі, у Кодексі окреслені всі повноваження та особливості діяльності системи ЦЗ України, повноваження та права центральних органів виконавчої влади, що здійснюють управління у даних сферах.
Для ДІТБ щоправда, це означає, що якщо МНС все ж таки об'єднається з МВС, то Державна інспекція техногенної безпеки все одно залишиться окремим центральним органом виконавчої влади.
Для ДІТБ щоправда, це означає, що якщо МНС все ж таки об'єднається з МВС, то Державна інспекція техногенної безпеки все одно залишиться окремим центральним органом виконавчої влади.
Выходит что кодекс приняли специально для ДІТБ? А на МНС в составе МВС понятие "служба цивільного захисту" не будет распространятся. Бред какой-то.
А на МНС в составе МВС понятие "служба цивільного захисту"
Кодекс росповсюджує свою дію на центральні органи виконавчої влади, що здійснюють управління у сфері цивільного захисту (зараз МНС, пізніше можливо МВС), та державний нагляд (контроль) у сфері пожежної та техногенної безпеки (ДІТБ).
Шановний Апарат Міністра.
В новому прийнятому Кодексі ЦЗ України, для особового складу передбачено ряд пільг, які дуже важливі особовому складу в зв'язку змізерними зарплатами, а саме:
Глава 26. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЖИТЛОМ ТА ОПЛАТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
11. Особи рядового і начальницького складу ЦЗ, які не мають жилого приміщення для постійного проживання, мають право на одержання на пільгових умовах кредиту банку на індивідуальне житлове будівництво або на придбання приватного житлового будинку (квартири) на строк до 20 років з погашенням за рахунок коштів, призначених у Державному бюджеті України...
Стаття 120. Оплата комунальних послуг (50%)
Глава 28. ГРОШОВЕ ТА ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ОПЛАТА ПРАЦІ
1. Держава гарантує достатнє грошове забезпечення особам рядового і начальницького складу служби цивільного захисту з метою створення умов для належного та сумлінного виконання ними службових обов’язків.
Глава 29. РОБОЧИЙ ЧАС ТА ВІДПУСТКИ
3. Працівникам органів та підрозділів цивільного захисту за роботу понад установлену тривалість робочого часу, а також у вихідні та святкові дні здійснюється оплата праці згідно з трудовим законодавством.
На скільки це реально з липня 2013 року??? (чи як завжди - "бумага всё выдержит!)
Щодо пільгових кредитів на житло, 50% вартості житлово-комунальних послуг, (наголошую - дана пільга стосується лише особи рядового чи начальницького складу, а не всієї родини) та достатнього рівня грошового забезпечення - то не думаю, що ці пункти закладалися "задля годиться" та повинні неухильно виконуватись державою. Чи буде це виконуватись на ділі - поживемо, побачимо. Кодекс ще не дуже скоро вступить у дію.
Глава 29. РОБОЧИЙ ЧАС ТА ВІДПУСТКИ
3. Працівникам органів та підрозділів цивільного захисту за роботу понад установлену тривалість робочого часу, а також у вихідні та святкові дні здійснюється оплата праці згідно з трудовим законодавством.
Особи рядового та начальницького складу служби цивільного захисту не є працівниками.
Працівниками органів та підрозділів цивільного захисту є особи, що уклали трудовий договір відповідно до КЗпП України з центральним органом виконавчої влади, що здійснює управління у сфері цивільного захисту (його територіальним органом).
Отредактировано Апарат Міністра (03-10-2012 23:16:09)
Стаття 67. Повноваження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки
2) здійснення контролю за додержанням вимог техногенної та пожежної безпеки під час проектування та будівництва приміщень, будівель і споруд [color=red]виробничого призначення[/color];
Стаття 69. Підстави для видачі центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, приписів, постанов і розпоряджень.
- порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд [color=red]виробничого призначення[/color];
??? Кругом тільки виробничого призначення???, а що з громадськими новобудовами
"Апарат Міністра",Особи рядового та начальницького складу служби цивільного захисту не є працівниками.
Працівниками органів та підрозділів цивільного захисту є особи, що уклали трудовий договір відповідно до КЗпП України з центральним органом виконавчої влади, що здійснює управління у сфері цивільного захисту (його територіальним органом).
теперь понятно мы не працивники мы рабы- бессмертные пони и должны работать круглосуточно!!!!
вива мчс
Доброго дня шановні....
Звідки Ви взяли цю дату липень 2013 року..... в документі що знаходиться на zakon.rada.ua дата набрання чинності 1 січня 2013 року... чи я знайшов не ту редакцію Кодексу???
совершенно верно.. вступает с 1 января 2013 года..
я сам не пойму откуда у них такие сроки..
да действительно, в проекте было ввести с липня 2013 а в принятом законе с 01 января 2013
Volf
Новичок писал:
...мы рабы- бессмертные пони и должны работать круглосуточно!!!
ВСЁ ВЕРНО, МЫ (ВЫ) -РЫБЫ !!!
пО действующим нормам законов, даже сейчас за переработку и ночные БЕЗ МАТА кому платят, так что не надо тешить себя....
Отредактировано мчс2012 (04-10-2012 11:58:30)
>> проведення перевірки і дізнання
может они забыли, что в новом УПК нас нет как органа дознания..
да и не будет никаких отказных материалов - сразу уголовное дело будет возбуждаться по всем фактам..
мы протокол осмотра не можем составить не то что...
думаю будем тупо писать акт о пожаре и передавать милиции, учавствуя как специалисты при проведении ими осмотра
дайте ссылку на документ
Это ты за себя радуешся? Или за нас)))???
Это я фигею с тех кто"опомнились или врядли..."
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » ДІТБ