АМ прокоментуйте ваші ранішні коментарі- у розрізі нинішніх реформ
2011рік
Наступне. Щодо того, що собою являє реформа. Реформа є по-перше, зміну мислення. Потрібно дивитись на МНС як стратегічно важливий і життєво необхідний державний орган, а не баласт, якому кидають недоїдене з держбюджету.
По-друге, побудова ефективної системи управління цивільним захистом, що повинно зачепити всі ланки- і ГУ (У), і МВ, МУ, РУ, РВ.... Це і управління і реагуванням, і особовим складом, і ліквідацією НС, і фінансово-господарською діяльністю.... створення ефективних, мобільних бойових одиниць (підрозділів), здатних швидко і оперативно реагувати на складні і масштабі НС, укомплектування частин пожежної охорони новою швидкою і потужною технікою, оснащеною різноманітним рятувальним обладнанням... Приведення рівня життя рятувальника до як мінімум "вище середьного" по Україні, бо ця робота неординарна і одна із самих небезпечних і складних.... Це і грошове забезпечення, і створення наразі неіснуючої відомчої медицини, (при варіанті злиття з МВС проблема відпадає сама собою).... Укомплектування підрозділів якісним особовим складом, навченим і професійно-морально-психологічно придатним нести службу в органах і підрозділах цивільного захисту....
Щодо скорочення в РВ-РУ-МВ-то воно просто неминуче назріло.... Скільки можна культивувати зайві начальницькі посади, коли немає кому виїзджати на пожежу чи аварію і командувати безпосередьно там, у бою....
Самими гострими питаннями наразі є, як я зрозумів чи буде в цьому році об`єднання МНС із МВС та чому відокремили контролюючі функції від МНС та їхню майбутню структуру.
Щодо першого-як я вже і казав, це питання не на часі-спочатку треба оптимізувати структуру, модернізувати систему, провести технічне переоснащення, зробити акценти на посиленні впливу МНС як силової структури, підготовці кваліфікованого і вишколеного особового складу. І тільки потім доповідати Президенту, що зроблено і що ще можна зробити. І саме від його рішення буде залежати доля МНС як самостійного центрального органу виконавчої влади.
А щодо інспекції (пожежної, ЦЗ і техногенної), то повторюю-ці функції для МНС є н е в л а с т и в и м и.
І як абсолютно справедливо було зауважено, корупційні прояви ДПН кидали тінь на все МНС. Від цього треба відходити і зосереджуватись саме на рятвуальній справі.
1. Щодо скорочення- необхідно скорочувати, сучасні умови не дозволяють утримувати такі роздуті штати. Це штати минулого.
2. Профілактикою буде займатись Державна інспекція техногенної безпеки України, реагуванням на НС та пожежі-Міністерство надзвичайних ситуацій України. І чітко розмежовані їхні повонваження. Надалі прошу задавати мені питання, які стосуються виключно М Н С.
3. Щодо скорочення молодих співробітників-моя особиста позиція з цього приводу є негативною. Крапка.