А гсучс придумало приказ № 642 - порядок рассмотрения и согласования Програм ПТМ...
Мало того поставило этот приказ в реестр НАПБ решив что его не обязательно регистрировать в Минюсте...
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС України
23.09.2003 N 355Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 вересня 2003 р.
за N 874/8195ПОЛОЖЕННЯ
про порядок розроблення, затвердження, перегляду,
скасування та реєстрації нормативно-правових актів
з питань пожежної безпеки2.7.3. Для внесення до Реєстру організація-розробник або
організація-замовник подає до Держпожбезпеки МНС України
надруковані два примірники затвердженого НАПБ українською мовою та
один - автентичний переклад на російську мову (за необхідності,
яка визначається Держпожбезпеки МНС України), а також магнітну
дискету з текстом нормативно-правового акта українською мовою.
Нормативно-правові акти, які мають реєструватися в
Міністерстві юстиції України, подаються до Держпожбезпеки МНС
України після цієї реєстрації.
Які акти підлягають державній реєстрації
На державну реєстрацію подаються нормативно-правові акти, прийняті уповноваженими на це суб’єктами нормотворення у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, що містять норми права, мають неперсоніфікований характер і розраховані на неодноразове застосування, незалежно від строку їх дії (постійні чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них містяться, у тому числі з грифами "Для службового користування", "Особливої важливості", "Цілком таємно", "Таємно" та іншими, а також прийняті в порядку експерименту.
Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що:
а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України, згоду на обов"язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації;
б) мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт.
http://old.minjust.gov.ua/9549
МОВОЮ ОРИГІНАЛУ : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/731-92-%D0%BF/paran35#n35