В Чернівецькій області крім перевірок стану готовності пунктів управління, захисних споруд та наявності планів цивільного захисту на особливий період і планів реагування на надзвичайні ситуації ще перевіряють протипожежний стан об'єкта та притягують до адміністративної відповідальності по ст.175. По інших областях така сама ситуація ?
Заборона перевірок
Сообщений 271 страница 300 из 998
Поделиться27203-02-2015 11:12:30
В Чернівецькій області крім перевірок стану готовності пунктів управління, захисних споруд та наявності планів цивільного захисту на особливий період і планів реагування на надзвичайні ситуації ще перевіряють протипожежний стан об'єкта та притягують до адміністративної відповідальності по ст.175. По інших областях така сама ситуація ?
Так нельзя. Тут сразу протокол про корупцію.
Поделиться27303-02-2015 14:12:28
Здравствуйте. Какие кто составляет документы по проверкам ПРУ, убежищ и какие меры преднипринимаете им в отношении админ. протокола? Нам сказали что при проверках ПРУ надо составлять совместный акт комиссии, и отдельный акт по 863 приказу, а если есть предписание то составлять протокол по 188-16.
Поделиться27403-02-2015 14:16:05
И ещё пожалуйста подскажите, например в наличие 10 ПРУ, а на данный момент осталось 6 ПРУ, то есть заместь 4 ПРУ зданий нет, завалили, какие документы составлять что этих 4 ПРУ нет уже? Спасибо.
Поделиться27503-02-2015 15:19:53
Здравствуйте. Какие кто составляет документы по проверкам ПРУ, убежищ и какие меры преднипринимаете им в отношении админ. протокола? Нам сказали что при проверках ПРУ надо составлять совместный акт комиссии, и отдельный акт по 863 приказу, а если есть предписание то составлять протокол по 188-16.
Державною службою України з надзвичайних ситуацій з урахуванням пункту 8 розділу ІІІ "Прикінцеві положення" Закону України від 28 грудня 2014р. № 76-VIII "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України" (далі – Закон про зміни), Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі – Закон про нагляд), постанови Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012р. № 306 "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки", наказу МНС України від 25.05.2012р. № 863 "Про затвердження Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів МНС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 червня 2012р. за № 1054/21366, розроблено Тимчасові методичні рекомендації щодо організації наглядово-профілактичної діяльності територіальними органами ДСНС України (далі – Методичні рекомендації).
Поделиться27603-02-2015 15:38:01
Здравствуйте. Какие кто составляет документы по проверкам ПРУ, убежищ и какие меры преднипринимаете им в отношении админ. протокола? Нам сказали что при проверках ПРУ надо составлять совместный акт комиссии, и отдельный акт по 863 приказу, а если есть предписание то составлять протокол по 188-16.
В принципе этот вопрос на принципиальном уровне уже рассматривался ещё в 2011-2012 годах!
Давайте в деталях:
1) ст. 188-16 КУпАП
Стаття 188-16. Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань цивільного захисту, нагляду та контролю за станом захисту територій від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру
Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань цивільного захисту, нагляду та контролю за станом захисту територій від надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру, щодо розроблення та реалізації заходів у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, -
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Те саме діяння, вчинене повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{Кодекс доповнено статтею 188-16 згідно із Законом № 666-IV від 03.04.2003; із змінами, внесеними згідно із Законом № 5459-VI від 16.10.2012}
Какие у Вас были "вымогы" до проверки?
2) ст. 223 КУпАП:
Стаття 223. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за
додержанням законодавства про пожежну і техногенну безпекуЦентральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства
про пожежну і техногенну безпеку, розглядає справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням
встановлених законодавством вимог пожежної безпеки, здійсненням суб'єктом господарювання господарської діяльності без декларації
відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки, невиконанням
приписів та постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду (статті 120, 175, 175-2, 188-8).
Где статья 188-16 ?
3) ст. 255 КУпАП:
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про
адміністративні правопорушенняУ справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього
Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:1) уповноважені на те посадові особи:
органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті 44-1, 46-1, 46-2, 51, 51-2, 92, частина перша статті 106-1, стаття
106-2, частини четверта і сьома статті 121, частини третя і четверта статті 122, статті 122-2, 122-4, 122-5, частини друга і
третя статті 123, стаття 124, частина четверта статті 127, статті 127-1, 130, частина третя статті 133, стаття 135-1, стаття 136
(про порушення на автомобільному транспорті), стаття 139, частина четверта статті 140, статті 148, 151, 152, 154, 155, 155-2 -
156-2, 159, 160, 162 - 162-3, 164 - 164-11, 164-15, 164-16, 165-1, 165-2, 166-14 - 166-18, 172-4 - 172-9, 173 - 173-2, 174, стаття
175-1 (за винятком порушень, вчинених у місцях, заборонених рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради), статті
176, 177, 178 - 181-1, 181-3 - 185-2, 185-4 - 185-9, 186, 186-1, 186-3, 186-5 - 187, 188-28, 189 - 196, статті 204-1, 206-1, 212-6,
212-7, 212-8, 212-10, 212-12, 212-13, 212-14, 212-20);
органів державного нагляду у сфері пожежної і техногенної безпеки (статті 164, 183, 188-16);...
... У справах про адміністративні правопорушення, розгляд яких віднесено до відання органів, зазначених у статтях 222 - 244-19
цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені на те посадові особи цих органів. Крім того,
протоколи про адміністративні правопорушення мають право складати:
... 10) працівники відомчої, сільської пожежної охорони та члени добровільних пожежних дружин (команд), протипожежних об'єднань
громадян (статті 120, 175, 188-8);
... У випадках, прямо передбачених законом, протоколи про адміністративні правопорушення можуть складати також посадові
особи інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування і представники органів самоорганізації населення.
Так где же право рассматривать протоколы по ст. 188-16?
4) А вот оно: ст. 221КУпАП
Стаття 221. Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди (судді)
Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів розглядають справи про адміністративні правопорушення,
передбачені частинами першою - четвертою статті 41, статтями 41-1 - 41-3, 42-1 - 42-3, частиною першою статті 44, статтями 44-1,
46-1, 46-2, 51, 51-2, частинами другою, четвертою та п'ятою статті 85, статтями 85-1, 88 - 88-2, 90, 91, 92-1, частинами третьою -
п'ятою статті 96-1, статтями 98, 101-103, частиною першою статті 106-1, статтями 106-2, 107-1, частиною другою статті 112,
частинами четвертою та сьомою статті 121, частиною четвертою статті 122, статтями 122-2, 122-4, 122-5, частинами другою і
третьою статті 123, статтею 124, частиною четвертою статті 127, статтею 127-1, статтею 130, частиною третьою статті 133, статтями
135-1, 139, частиною четвертою статті 140, статтями 146, 149-1, частиною другою статті 154, статтею 155-1, частинами першою,
третьою і четвертою статті 156, статтями 160, 162 - 162-3, 163-1 - 163-4, частиною другою статті 163-7, статтями 163-12, 164, 164-3,
164-5 - 164-16, 166-1 - 166-4, частинами першою, другою, дев'ятою та десятою статті 166-6, 166-8 - 166-12, 166-14 - 166-18, 166-21,
171-2, 172-4 - 172-9, 173 - 173-2, 174, 177-2, частиною третьою статті 178, статтею 180-1, частинами першою, другою і третьою
статті 181, частиною другою статті 182, статтями 184 - 185-11, 186-5 - 186-7, 187, 188, 188-1, 188-13, 188-14, 188-16, 188-17,
188-19, 188-22, 188-25, 188-27, 188-28, 188-31, 188-32, 188-33, 188-34, 188-35, 188-38, 188-39, 188-40, 188-41, 188-45, частиною
першою статті 189-1, статтями 189-3, 190, 191, 193, 195-1 - 195-6, статтями 204-1, 204-2, 206-1, 212-2 - 212-20 цього Кодексу, а
також справи про адміністративні правопорушення, вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років.
Теперь внимательно посмотрите в КЦЗ, положение о ГСУЧС и Инструкцию по админпрактике и продолжите цепочку.
Сори некогда закончить - надо арбайтэн!
Поделиться27711-02-2015 15:09:47
Премьер Арсений Яценюк возмущен невыполнением в областях закона о запрете проверок малого и среднего бизнеса.
Об этом он сказал на заседании правительства.
"Я прошу руководителей облгосадминистраций взять этот вопрос на контроль, а предпринимателей прошу об одном – в шею их гоните", - сказал Яценюк.
Он напомнил, что согласно закону проверки малых предприятий запрещены на два года, а для всех субъектов предпринимательской деятельности - до середины текущего года.
" не приходят улучшить экономику Украины – они за взятками приходят", - возмутился Яценюк.
Он также попросил предпринимателей обращаться в случаях незаконных проверок в милицию с жалобами, а правоохранителей – заводить дела.
Поделиться27811-02-2015 21:26:05
в шею их гоните
Приедем, станем как америкосы рядом и будем "поливать". Х-з, что там у них.
Поделиться27911-02-2015 21:50:23
и будем "поливать".
Поделиться28011-02-2015 23:16:12
а чо, скоро только так и будем поливать, на такой "ствол" по крайней мере хоть бензина не надо.
Поделиться28112-02-2015 07:47:11
В Черновицкой заставляют составлять протоколы по результатам проверки ПРУ. У кого еще такое?
По статье 175 добавлю, за (не поверите) отсутствие огнетушителей на ПРУ, ибо по инструкции там должны быть оные. Бред бредовый.
Отредактировано firenov (12-02-2015 07:49:02)
Поделиться28212-02-2015 08:31:30
В Черновицкой заставляют составлять протоколы по результатам проверки ПРУ.
Так само і у Львові. Сам Вася Стоєцький на державній комісії ТЕБтаНС заявив, що у Львові склали аж 120 протоколів за результатами перевірок ПРУ. Доречі не тільки за відсутність вогнегасників, але й за куріння в ПРУ і т.п.
Поделиться28312-02-2015 08:53:08
Предприниматели, если к вам приходят с проверкой, вызывайте милицию!" - Геращенко
Предпринимателей призывают помочь МВД в борьбе с коррупцией среди чиновников.
"Арсений Яценюк - предпринимателям:
"Проверяющие приходят за взятками?Гоните их в шею!"
А я добавлю от себя - а еще обращайтесь с заявлениями в милицию, СБУ, прокуратуру с заявлениями о вымогательствах и произволе чиновников и депутатов.
Говорите: "кругом коррупция!" - помогите бороться с коррупцией, написав заявление на коррупционеров.
Не будет реакции - обращайтесь к народным депутатам, которые для того и избраны, чтоб навести порядок в нашей любимой Украине.
Кто хочет построить новую Европейскую Украину, тот должен объединяться и бороться с коррупцией и вымогательством, будучи готовым писать заявления, давать показания, вести аудио-, видеофиксацию преступления, а не жаловаться и скулить в Соц сетях", - написал Геращенко.
Отредактировано Trozenco (12-02-2015 08:56:50)
Поделиться28412-02-2015 13:16:42
В Черновицкой заставляют составлять протоколы по результатам проверки ПРУ. У кого еще такое?
По статье 175 добавлю, за (не поверите) отсутствие огнетушителей на ПРУ, ибо по инструкции там должны быть оные. Бред бредовый.Отредактировано firenov (Сегодня 07:49:02)
це в чистому вигляді перевищення співробітниками ДСНС службових повноважень, наданих Кабміном, відповідальність - мінімум дисциплінарна, максимум - кримінальна за частиною першою статті статті 365 ККУ
Поделиться28512-02-2015 15:27:07
Так само і у Львові. Сам Вася Стоєцький на державній комісії ТЕБтаНС заявив, що у Львові склали аж 120 протоколів за результатами перевірок ПРУ. Доречі не тільки за відсутність вогнегасників, але й за куріння в ПРУ і т.п.
А ще може винести постанову про застосування запобіжних заходів та заборонити експлуатацію захисної споруди до усунення всіх недоліків
Поделиться28612-02-2015 20:24:00
заборонити експлуатацію
был случай на похожую тему. В былые времена, запретили эксплуатацию котельной ПТУ. А сторож грелся электричкой, ну и заснул. Короче, не проснулся. Как всегда взялись писать служебку, а что писать? Инспектор эксплуатацию преостановил? Преостановил! А человек погиб(((. А на счёт ПРУ. ИМХО закрыв их до полного выполнения требований, можно было бы поднять нешуточную волну, только кто даст закрывать?
Поделиться28713-02-2015 19:42:49
Сам Вася Стоєцький на державній комісії ТЕБтаНС заявив, що у Львові склали аж 120 протоколів за результатами перевірок ПРУ. Доречі не тільки за відсутність вогнегасників, але й за куріння в ПРУ і т.п
подкинули прокурорским работки ,а Стоецкий потом скажет что злобные нарушители инспектора по своей халатности подрывают авторитет службы
Поделиться28813-02-2015 23:14:08
Так само і у Львові. Сам Вася Стоєцький на державній комісії ТЕБтаНС заявив, що у Львові склали аж 120 протоколів за результатами перевірок ПРУ. Доречі не тільки за відсутність вогнегасників, але й за куріння в ПРУ і т.п.
це в чистому вигляді перевищення співробітниками ДСНС службових повноважень, наданих Кабміном, відповідальність - мінімум дисциплінарна, максимум - кримінальна за частиною першою статті статті 365 ККУ
А где же наш правдолюб и борец с коррупцией - А.М.? (извиняюсь слово "шановный" здесь как-то не уместно)
Наверное пошёл бороться с такими вопиющими преступлениями?
Поделиться28914-02-2015 17:38:40
Івано-Франківськ така сама ситуація щодо 175 ст. при перевірках ПРУ(нетільки відсутність вогнегасників, але й вентиляція, заміри опору ізоляції і т.п.). Однак є райони, я би сказав більшість районів, які включили повний "ігнор" незаконних вказівок з Управління. Щодо забезпечення вогнегасниками, повинні мати тільки ті ПРУ, які використовуються в мирний час згідно ПКМУ №253.
Поделиться29014-02-2015 17:42:34
Однак є райони, я би сказав більшість районів, які включили повний "ігнор" незаконних вказівок з Управління.
Поделиться29115-02-2015 13:44:20
В Черновицкой заставляют составлять протоколы по результатам проверки ПРУ. У кого еще такое?
По статье 175 добавлю, за (не поверите) отсутствие огнетушителей на ПРУ, ибо по инструкции там должны быть оные. Бред бредовый.
Перевірка стану готовності захисних споруд (далі - ЗС) цивільної оборони проводиться в період лютого-березня 2015 року відповідно до розпорядження КМУ № 48-р від 25.01.2015 "Про надання дозволу на проведення перевірок щодо дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту".
Звертаю увагу на слова - перевірки "стану готовності ЗС", які вказані в розпорядженні КМУ. Тому що, у керівництві ДСНС є такі товариші, які люблять рубити з плеча, а потім звернути все на низи, тобто на нас.
Так ось, попробуємо розібратись, що ж таке стан готовності та з чим його їдять.
1. Відповідно до п. 4.2 Інструкції щодо утримання ЗС, яка затверджена наказом МНС № 653 від 09.10.2006, захисні споруди при перевірці стану їх утримання і експлуатації оцінюються як "готові", "не готові" або "обмежено готові" до прийняття осіб, що укриваються. (тобто - перевірка стану готовності).
2. Відповідно до п. 4.1 інструкції щодо утримання ЗС, стан захисних споруд перевіряється при комплексних перевірках ЗС. В склад комісії входять представники ДСНС та управлінь (відділів) з питань надзвичайних ситуацій міст (районів) та місцевих органів виконавчої влади.
3. За результатами комплексної перевірки відповідно до п. 4.1 Інструкції щодо утримання ЗС складається акт комплексної перевірки ЗС, форма якого встановлені додатком 13 до Інструкції з утримання ЗС.
Тобто, стан готовності ЗС встановлюється актом перевірки тільки цієї інструкції, повторюсь тільки цієї Інструкції, як - готове, не готове та обмежено готове. Зі станом готовності ЗС розібрались.
Як на мій погляд можна не порушуючи законодавство здійснити перевірку у сфері цивільного захисту (щодо перевірки стану готовності ЗС) органом державного нагляду та контролю ДСНС.
1. Здійснення державного нагляду у сфері цивільного захисту здійснюється відповідно до Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України, затвердженого наказом МНС № 863 від 25.05.2012.
2. Предметом перевірки є додержання та виконання вимог законодавства у сфері цивільного захисту (щодо перевірки стану готовності захисних споруд). Добавлю від себе - предмет перевірки вказано в розпорядженні КМУ № 48-р., а саме перевірка стану готовності захисних споруд ----- і нічого більшого!!!
3. На підставі стану готовності ЗС - "готове", "не готове" або "обмежено готове", який вказано в акті комплексної перевірки, складеного згідно додатку 13 Інструкції щодо утримання ЗС, орган державного нагляду та контролю в акті перевірки (виконання) вимог законодавства у сфері цивільного захисту у таблиці "Питань що підлягають перевірці" в п. 2.1.26 "Наявність та готовність до використання за призначенням захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту) ставить відповідну позначку - так чи ні. Тобто "готове" чи "не готове", "обмежено готове". Далі, проставляємо позначку так у всьому столбці НП "не перевіялося" (по всім розділам) таблиці "Питань що підлягають перевірці".
4. В разі коли ЗС "не готова" або "обмежено готова", то в розділі переліку порушень вимог законодавства акту перевірки, виявлених під час здійснення перевірки даємо посилання на п. 4.6.1 Правил техногенної безпеки - "Захисні споруди цивільної оборони (цивільного захисту)
(далі - захисні споруди) в будь-який час повинні бути готовими до укриття працюючого персоналу" та вказуємо виявлене порушення - "ЗС не готова або обмежена готова ......".
5. На підставі виявленого порушення, вказаного в акті перевірки складаємо припис.
6. Ніяких ст.ст. 175, 188-8 КУпАП не складаємо, це не законно. Ми перевіряємо тільки стан готовності ЗС, який вказано в акті компклесної перевірки - "готове", "не готове" або "обмежено готове".
Якщо може щось не так, то вибачайте та виправляйте!
Отредактировано ДСНС Україна (15-02-2015 13:54:06)
Поделиться29215-02-2015 20:49:40
1. Здійснення державного нагляду у сфері цивільного захисту здійснюється відповідно до Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України, затвердженого наказом МНС № 863 від 25.05.2012.
вопрос на засыпку, каким боком к данной перевирке начкары, и куда можно засунуть акт составленный начкаром и являющийся единственным членом комиссии
Поделиться29315-02-2015 22:07:36
Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України, затвердженого наказом МНС № 863 від 25.05.2012.
Данный порядок не относится к проверкам защитных сооружений и т.д.
Перевірка стану готовності захисних споруд (далі - ЗС) цивільної оборони проводиться в період лютого-березня 2015 року відповідно до розпорядження КМУ № 48-р від 25.01.2015 "Про надання дозволу на проведення перевірок щодо дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту".
Звертаю увагу на слова - перевірки "стану готовності ЗС", які вказані в розпорядженні КМУ. Тому що, у керівництві ДСНС є такі товариші, які люблять рубити з плеча, а потім звернути все на низи, тобто на нас.
Поделиться29416-02-2015 10:41:04
Данный порядок не относится к проверкам защитных сооружений и т.д.
відноситься....уважно прочитайте пункти 2.1.26 та 2.1.27 частини ІІ "Забезпечення техногенної безпеки" розділу "Питанння, що пілягають перевірці" Акта перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб, уніфікована форма якого затверджена наказом МНС № 863 від 25.05.2012.
Поделиться29516-02-2015 12:27:33
уважно прочитайте пункти 2.1.26 та 2.1.27 частини ІІ "Забезпечення техногенної безпеки" розділу "Питанння, що пілягають перевірці" Акта ...
А с каких это пор пункт таблицы Акта устанавливает полномочия проверяющего и механизм проверок?
Поделиться29616-02-2015 14:02:23
А с каких это пор пункт таблицы Акта устанавливает полномочия проверяющего и механизм проверок?
якщо для Вас це лише "пункт таблицы Акта" - це ваше бачення, з яким я не згоден....а тепер надаю відповідь по суті
"пункт таблицы Акта" устанавливает полномочия проверяющего и механизм проверок - з 1 січня 2008 року, з набранням чинності частин першої та другої статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року N 877-V (далі - Закон).
по перше: відповідно до положень абзацу першого частини другої статті 5 Закону - орган державного нагляду (контролю) визначає у віднесеній до його відання сфері критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від здійснення господарської діяльності;
- по друге: відповідно до положень абзацу другого частини другої статті 5 Закону - з урахуванням значення прийнятного ризику всі суб'єкти господарювання, що підлягають нагляду (контролю), відносяться до одного з трьох ступенів ризику: з високим, середнім та незначним;
- по третє - відповідно до положень абзацу пятого частини другої статті 5 Закону - залежно від ступеня ризику органом державного нагляду (контролю) визначаються переліки питань для здійснення планових заходів, які затверджуються його наказом;
- по четверте: відповідно до положень абзацу шостого частини другої статті 5 Закону - у межах переліку питань кожен орган державного нагляду (контролю) залежно від цілей заходу має визначити ті питання, щодо яких буде здійснюватися державний нагляд (контроль);
- МНС (ДСНС) "розродилося" на виконання положень абзацу другого частини другої статті 5 Закону лише 25.05.2012, затвердивши пуктом № 1 наказу за № 863: 1. Порядок проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України; 2. Уніфіковану форму Акта перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб.
думаю, я надав вичерпну відповідь на Ваше запитання....
Поделиться29716-02-2015 14:24:09
по третє - відповідно до положень абзацу пятого частини другої статті 5 Закону - залежно від ступеня ризику органом державного нагляду (контролю) визначаються переліки питань для здійснення планових заходів, які затверджуються його наказом;
- по четверте: відповідно до положень абзацу шостого частини другої статті 5 Закону - у межах переліку питань кожен орган державного нагляду (контролю) залежно від цілей заходу має визначити ті питання, щодо яких буде здійснюватися державний нагляд (контроль);
З всією повагою до serega_m, но konstantin_01 прав.
Поделиться29816-02-2015 15:36:17
может и прав, но "Ваше бачення" присутствует:
согласно
Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року N 877-V (далі - Закон).
-
Цей Закон визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного
нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).
полномочия установлены не
"пункт таблицы Акта" устанавливает полномочия проверяющего и механизм проверок
, Кодексом гражданской защити Украины
Стаття 1. Відносини, що регулюються Кодексом цивільного захисту України 1. Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов’язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
+
Стаття 17. Повноваження центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту
согласно которого часть 2
16) формує та реалізує заходи державної політики щодо створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення їх обліку;
+
Стаття 64. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки 1. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
+
Стаття 67. Повноваження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки
где есть тлько общая фраза
1. До повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить:
1) здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб’єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 <#n937> цього Кодексу;
+
ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
від 16 січня 2013 року № 20/2013
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу України з надзвичайних ситуацій
согласно которого п. 4
4. ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань:
п.п.
4) організовує та здійснює заходи щодо створення, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту, ведення їх обліку, здійснює контроль за станом захисних споруд цивільного захисту;
+
52) організовує та проводить перевірки стану готовності єдиної державної системи цивільного захисту і відповідних органів управління нею до дій на випадок виникнення надзвичайних ситуацій;
+
57) організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива;
- проверок защитных сооружений нет!
так же установлен способ осуществления государственного контроля согласно
Стаття 66. Способи здійснення державного нагляду (контролю)
1. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
, но это не одно и тоже что предусмотрено ч. 15 ст. 32 КГЗУ
15. Контроль за готовністю захисних споруд цивільного захисту до
використання за призначенням забезпечує центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, спільно з відповідними органами та підрозділами цивільного захисту, місцевими державними адміністраціями.
Так же если внимательно читали
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
26 січня 2015 року № 48-р
Про надання дозволу на проведення перевірок щодо дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захистуЗ метою пiдвищення готовностi органiв управлiння та сил цивiльного захисту до реагування на надзвичайнi ситуацiї в мирний час та особливий перiод, запобiгання їх виникненню надати Державнiй службi з надзвичайних ситуацiй та її територiальним органам разом з мiсцевими органами виконавчої влади дозвiл на проведення протягом лютого – березня 2015 р. перевiрок стану готовностi пунктiв управлiння, захисних споруд та наявностi планiв цивiльного захисту на особливий перiод i планiв реагування на надзвичайнi ситуацiї.
Прем’єр-мiнiстр України А. Яценюк
Приведите статью, пункт и т.п. Законодательства Украины и нормативно-правовых актов в которых ставится знак равеснтва между "контроль", "перевірка стану готовності" та "перевірка додержання законодавства з питань техногенноїта пожежної безпеки, цивільного захисту"?
по четверте: відповідно до положень абзацу шостого частини другої статті 5 Закону - у межах переліку питань кожен орган державного нагляду (контролю) залежно від цілей заходу має визначити ті питання, щодо яких буде здійснюватися державний нагляд (контроль);
Не потрудитесь ли указать номер и дату приказа об утверждении перечня вопросов в соответствии со степенями риска?
Вам же написали авторитетный человек:
Перевірка стану готовності захисних споруд (далі - ЗС) цивільної оборони проводиться в період лютого-березня 2015 року відповідно до розпорядження КМУ № 48-р від 25.01.2015 "Про надання дозволу на проведення перевірок щодо дотримання вимог законодавства у сфері цивільного захисту".
Звертаю увагу на слова - перевірки "стану готовності ЗС", які вказані в розпорядженні КМУ. Тому що, у керівництві ДСНС є такі товариші, які люблять рубити з плеча, а потім звернути все на низи, тобто на нас.
Поделиться29916-02-2015 16:11:40
Приведите статью, пункт и т.п. Законодательства Украины и нормативно-правовых актов в которых ставится знак равеснтва между "контроль", "перевірка стану готовності" та "перевірка додержання законодавства з питань техногенноїта пожежної безпеки, цивільного захисту"?
красава!
Поделиться30016-02-2015 17:28:48
абзац третій статті 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності"...