Wot написал(а):ні, акт, припис (заходи тільки про ПРУ) термін 30 днів, потім контрольна, якщо є невиконання - протокол по ст.188-16 і в суд.
Цікаво, проте, мушу зазначити наступне....перелік питань, які ви уповноважені перевіряти на захисних спорудах під час позапланових заходів державного нагляду (контролю) передбачені пукнтами 2.1.26 та 2.1.27 частини ІІ "Забезпечення техногенної безпеки" розділу "Питанння, що пілягають перевірці" Акта перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб, уніфікована форма якого затверджена наказом МНС № 863 від 25.05.2012.
4.6. Використання захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту)
4.6.1. Захисні споруди цивільної оборони (цивільного захисту) (далі - захисні споруди) в будь-який час повинні бути готовими до укриття працюючого персоналу.
4.6.2. На ПНО або ОПН, які виробляють, використовують, транспортують, переробляють або зберігають вибухопожежонебезпечні, радіаційні і хімічні речовини, захисні споруди повинні вміщати всю найбільшу працюючу зміну без звільнення від майна, що в ньому знаходиться, незалежно від способу його використання.
У таких сховищах має зберігатися запас засобів захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин із розрахунку не менше 20% від найбільшої працюючої зміни.
4.6.3. У процесі утримання захисних споруд у мирний час забезпечується:
ведення відповідної документації;
контроль за правильним утриманням приміщень, збереженням захисних пристроїв та інженерно-технічного обладнання захисних споруд;
обслуговування та ремонт захисних споруд;
дотримання протипожежних вимог;
підтримка захисних споруд у постійній готовності до приймання осіб, що укриваються;
розробка функціональних обов'язків для персоналу з обслуговування захисних споруд;
комплексні перевірки, спеціальні та планові огляди захисних споруд.
4.6.4. Взаємодія між структурними підрозділами підприємства, які обслуговують захисну споруду та обладнання (далі - формування), визначається наказом керівника об'єкта.
4.6.5. У захисній споруді має бути така документація: .......
4.6.6. Підходи до захисної споруди позначаються показниками напрямків руху до них. У темну пору доби вхід у захисну споруду повинен освітлюватися.
4.6.7. Входи у захисну споруду повинні забезпечувати постійний доступ усередину приміщень сховища. Підходи до зовнішніх дверей повинні бути очищені від сміття, а у зимовий період - від снігу та льоду.
4.6.8. Біля вхідних дверей вивішується табличка розміром 60 х 50 см із зазначенням місць зберігання ключів, відповідальної особи, її місця проживання і телефону, а також номера споруди. Замки від дверей та інших приміщень мають бути у двох екземплярах. Один екземпляр ключів повинен зберігатися (в опечатаному вигляді) у чергового по цеху, диспетчера, техніка-доглядача будинку або іншої посадової особи, місце проживання якої і телефон також зазначаються на вхідній табличці, другий - у відповідальної особи.
4.6.9. У захисній споруді забороняється перепланування приміщень, улаштування отворів або прорізів в огороджувальних конструкціях і не передбачений проектом демонтаж обладнання.
4.6.10. Забороняється фарбувати гумові вироби незалежно від їх призначення.
4.6.11. На дверних полотнах указуються напрями закриття та відкриття клинових затворів і штурвалів. Сальникові затвори заповнюються сальниковою набивкою.
4.6.12. Захисна споруда повинна бути забезпечена телефонним зв'язком з диспетчерською службою та репродуктором, підключеним до районної або місцевої радіотрансляційної мережі.
4.6.13. У режимі повсякденного функціонування об'єкта захисні споруди можуть використовуватись для забезпечення господарських, культурних і побутових потреб об'єктів за узгодженням з уповноваженим центральним органом виконавчої влади, до повноважень якого віднесені питання цивільного захисту, місцевими органами державного санітарно-епідеміологічного нагляду, за умови збереження:
захисних властивостей як споруди у цілому, так і окремих її елементів; входів і аварійних виходів, захисно-герметичних дверей;
герметичних дверей; ставень, противибухових пристроїв;
герметизації і гідроізоляції усієї захисної споруди;
працездатності усього інженерно-технічного обладнання і можливості переводу його у нормативні терміни у будь-який час на експлуатацію у режимі надзвичайної ситуації.
Якщо за результатами позапланової перевірки виконання припису, яку ви проведете через місяць, ви встановите факти невиконання навіть всіх вищезазначених порушень Правил техногенної безпеки під час утримання захисної споруди, то підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування може бути лише порушення вимог абзацу другого пункту 4.6.2. Правил техногенної безпеки, якщо уважно проаналізувати положення частини першої статті 70 Кодексу цивільного захисту.
І то враховуючи положення частини першої та частини другої статті 70 Кодексу цивільного захисту, суд вправі вам відмовити у задоволенні позову, а навіть і не відкривати провадження по справі, оскільки ви будете клопотати перед судом про те, що ви не вправі просити.... Поясню чому....відповідно положень чатини другої статті 70 Кодеку цивільного захисту, повне або часткове зупинення роботи підприємств, об’єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду. Проте захисна споруда не є підприємством, окремим виробництвом, цехом, дільницею, машиною, механізмом, устаткуванням, транспортним засобом.
Теоретично, захисна споруда може бути обєктом, проте відповідно до положень азацу пятого пункту 1.4. Порядку проведення перевірок орнанами ДСНС, відповідно до якого об’єкт перевірки - будівля, приміщення, споруда, які перебувають у власності або користуванні суб’єкта господарювання та використовуються для провадження господарської та некомерційної господарської діяльності.
А відповідно до положень 4.6.1. Правил техногенної безпеки, захисні споруди цивільної оборони (цивільного захисту) (далі - захисні споруди) в будь-який час повинні бути готовими до укриття працюючого персоналу і лише у випадку за узгодженням з уповноваженим центральним органом виконавчої влади, до повноважень якого віднесені питання цивільного захисту, місцевими органами державного санітарно-епідеміологічного нагляду, за умови збереження:
захисних властивостей як споруди у цілому, так і окремих її елементів; входів і аварійних виходів, захисно-герметичних дверей;
герметичних дверей; ставень, противибухових пристроїв;
герметизації і гідроізоляції усієї захисної споруди;
працездатності усього інженерно-технічного обладнання і можливості переводу його у нормативні терміни у будь-який час на експлуатацію у режимі надзвичайної ситуації,
у режимі повсякденного функціонування об'єкта захисні споруди можуть використовуватись для забезпечення господарських, культурних і побутових потреб об'єктів (відповідно до положень пункту 4.6.13. Правил техногенної безпеки).
Аналізуючи вищевикладене, та керуючись положенням частини другої статті 17 та частини другої статті 18 Кодексу адміністративного судочинства, окружний адміністративний суд своєю ухвалою вам просто поверне позовну заяву, навіть не відкриваючи адміністративного провадження по справі, оскільки воно і не може бути відкрите.