ГУ (У), і ті хто з ГУ (У) здавав їх на Департамент державноного нагляду (контролю) апарату ДСНС
список самых честных организаций, не заинтересованных в расстановке мест...
--= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Заборона перевірок
ГУ (У), і ті хто з ГУ (У) здавав їх на Департамент державноного нагляду (контролю) апарату ДСНС
список самых честных организаций, не заинтересованных в расстановке мест...
ч. 2 ст. 57 КГЗУ ...
нею не визначений обовязок подачі декларації...я можу взяти в оренду приміщення, не здійснюючи там в подальшому господарську діяльність, знеструмивши їх та зачинивши на замок....навіщо мені подавати ту декларацію в контексті положень частини пятої статті 57 Кодексу цивільного захисту України????
нею не визначений обовязок подачі декларації...я можу взяти в оренду приміщення, не здійснюючи там в подальшому господарську діяльність, знеструмивши їх та зачинивши на замок....навіщо мені подавати ту декларацію в контексті положень частини пятої статті 57 Кодексу цивільного захисту України????
Это "балачки"!
А зачем же вы тогда составляете протоколы и пишите это в исках подаваемых в суды?
2. Початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану).
или вы теперь будете утвердать, что если нет слово "обовязково" то значит не обязательно?
+ есть часть 5-я
5. Суб’єкт господарювання набуває право вчиняти дії щодо провадження господарської діяльності, передбачені частиною другою цієї статті, з дня реєстрації декларації відповідним дозвільним органом.
Форма декларації, порядок її подання та реєстрації визначаються Кабінетом Міністрів України.
Особи, які подали декларацію, несуть передбачену законом відповідальність за достовірність даних, зазначених у поданій декларації.
есть ещё
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2806-15/print1434807746064065
а смысл?
serega_m написал(а):
а вы понимаете что в то время ещё были "разрешения" ?
а смисл в тому, що ми з ранку обговорюємо відповідальність субєкта господарювання за подання декларації з недостовірною інформацією щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежно безпеки (склад правопорушення, кваліфікованого за частиною третьою статті 164 КУпАП) ...а ви мені втираєте за відповідальність субєкта господарювання за не отримання дозволу на початок роботи приміщень від органів держпожнагляду (склад правопорушення, кваліфікованого за частиною першою та другою статті 164 КУпАП)....це різні правопорушення за своїм складом...чи ви не в курсі, що декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не є документом дозвільного характеру???
а смисл в тому, що
идея была в уголовной ответственности, а вы навязали эту никому не нужную дискуссию со своей ч.3 ст. 164 !
Это "балачки"!
це моя правова позиція
А зачем же вы тогда составляете протоколы и пишите это в исках подаваемых в суды?
протоколи по статті 175-2 КУпАП складаються та накладаються адміністративні стягнення на керівників субєктів господарювання за початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) без поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки....якщо субєкт господарювання орендує об’єкт нерухомості (будівля, споруда, приміщення або їх частина), але на здійснює в них господарську дільяність (НЕ ВИКОРИСТОВУЄ) з метою одержання прибутку, то правові підстави для притягнення його до адміністративної відповідальності за статтею 175-2 КУпАп - відсутні
идея была в уголовной ответственности, а вы навязали эту никому не нужную дискуссию со своей ч.3 ст. 164 !
це так і залишиться ідеєю яка не грунтується на положеннях чинного законодавства, а я вам намагався розяснити наявну відповідальність, яка передбачена чинним законодавством
список самых честных организаций, не заинтересованных в расстановке мест...
арифметика дуже проста - кількість складених протоколів ділиться на кількість інспекторів в області, і в кінці ви маєте те що маєте
це так і залишиться ідеєю яка не грунтується на положеннях чинного законодавства, а я вам намагався розяснити наявну відповідальність, яка передбачена чинним законодавством
ваша наявність так и останется в вашей извращённой реальности.
Почитайте внимательно это идея, и ежу понятно что для её внедрения необходимы Законы и подзаконные акты!
Речь идёт всего лишь о возможных перспективах и путях развития противопожарной защиты!
А у вас есть свои идеи направленные на достижение эффекта?
кількість складених протоколів ділиться на кількість інспекторів в області
міленький нюанс. Не на "кількість інспекторів", а на "штатну кількість". І як завжди шерифа не хвилює дійсна кількість працюючих на землі. У кого в ГУ(У) хоч журнал адмінсправ є?
У кого в ГУ(У) хоч журнал адмінсправ є?
у нас в ГУ, в 2011 році складено 76 справ про адміністративні правопорушення, в 2012 році - 330, в 2013 році - 119, в 2014 році - 5
у нас в ГУ, в 2011 році складено 76 справ про адміністративні правопорушення, в 2012 році - 330, в 2013 році - 119, в 2014 році - 5
А о наличии журнала?
А о наличии журнала?
я ж писав у попередньому повідомленні, що у нас в ГУ ведеться журнал обліку матералів про адміністративні правопорушення в якому зареєстровані справи в кількості зазначеній вище, провадження по всіх закінчені, справи знаходяться в архівному зберіганні
я ж писав у попередньому повідомленні, що у нас в ГУ ведеться журнал обліку матералів про адміністративні правопорушення в якому зареєстровані справи в кількості зазначеній вище, провадження по всіх закінчені, справи знаходяться в архівному зберіганні
Дэ?
о_0 (с)
Дэ?
в Улан-Удє)))
дуже дуже цікавий проект. Є декілька питань. Зрозуміло, що перевірки залишаються тільки ПНО та ОПН, а вот до чого тут "а для суб’єктів господарювання у володінні яких є потенційно небезпечні об'єкти та об'єкти підвищеної небезпеки - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану)"
ПНО, ОПН (наприклад фільтрувальна водопровідна станція), з боку вимог пожежної безпеки майже не передбачає проблем, а вот з ТБ велика кількість. Так де ж оцінка ТБ?
Именно так!
Эти танкисты всё смешивают в кучу иконей и людей.
По необьяснимым причинам идентифицируют объекты по критериям не связанным с пожарной безопасностю, а проверять иделать экспертизу по пожарной безопасности!
Дурдом!
Или я опять прикінцевих не дочитался
konstantin_01
Питання тіж самі
Максут написал(а):Максут написал(а):
такие серьёзные объекты и самостоятельно? И в течении месяца?
А троеточие в конце перечня проверенных Вами субъектов, это означает что их июле было больше чем три?
konstantin_01 написал(а):липень 2014 року, ТОВ "Іст Гейт Логістик", ТОВ "Фіге Україна" та ДП "Кюне і Нагель"...
Дэ?
о_0 (с)
в Улан-Удє)))
Максут написал(а):
У кого в ГУ(У) хоч журнал адмінсправ є?
у нас в ГУ, в 2011 році складено 76 справ про адміністративні правопорушення, в 2012 році - 330, в 2013 році - 119, в 2014 році - 5
konstantin_01
в какой фразе или строчки вы написали о том что у вас в ГУ ЕСТЬ ЭТОТ ЖУРНАЛ?
или об этом говорят "прикінцеві положення"?
в какой фразе
у нас в ГУ, в
це моя правова позиція
протоколи по статті 175-2 КУпАП складаються та накладаються адміністративні стягнення на керівників субєктів господарювання за початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) без поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки....якщо субєкт господарювання орендує об’єкт нерухомості (будівля, споруда, приміщення або їх частина), але на здійснює в них господарську дільяність (НЕ ВИКОРИСТОВУЄ) з метою одержання прибутку, то правові підстави для притягнення його до адміністративної відповідальності за статтею 175-2 КУпАп - відсутні
По-моему вы противоречите сам себе!
Не вы ли ранее утверждали, что подача декларации не обязательна?
А теперь так рьяно собираетесь штрафовать за необязательное действие квалифицируя его как административное правонарушение...
konstantin_01
в какой фразе или строчки вы написали о том что у вас в ГУ ЕСТЬ ЭТОТ ЖУРНАЛ?
з журналом вже розібрались коли дочитались???
По-моему вы противоречите сам себе!
Не вы ли ранее утверждали, что подача декларации не обязательна?
А теперь так рьяно собираетесь штрафовать за необязательное действие квалифицируя его как административное правонарушение...
у випадку якщо субєкт господарювання орендує об’єкт нерухомості (будівля, споруда, приміщення або їх частина), але на здійснює в них господарську дільяність (НЕ ВИКОРИСТОВУЄ) з метою одержання прибутку, то правові підстави для притягнення його до адміністративної відповідальності за статтею 175-2 КУпАп - відсутні і Я НІКОГО НЕ ЗБИРАЮСЬ ШТРАФУВАТЬ
у випадку якщо субєкт господарювання орендує об’єкт нерухомості (будівля, споруда, приміщення або їх частина), але на здійснює в них господарську дільяність (НЕ ВИКОРИСТОВУЄ) з метою одержання прибутку, то правові підстави для притягнення його до адміністративної відповідальності за статтею 175-2 КУпАп - відсутні і Я НІКОГО НЕ ЗБИРАЮСЬ ШТРАФУВАТЬ
Ты ж погляди! Ему говоришь кошенэ, а он срыжжнэ!
вы же отверждал что декларация не обязательна вообще!
Вопрос мой читали?
Ты ж погляди! Ему говоришь кошенэ, а он срыжжнэ!
вы же отверждал что декларация не обязательна вообще!
Вопрос мой читали?
я навів випадок коли її подання НЕ Є ОБОВЯЗКОВИМ, а не з ваших слів "утверждал что декларация не обязательна вообще!", не перекручуйте мої слова
я навів випадок коли її подання НЕ Є ОБОВЯЗКОВИМ, а не з ваших слів "утверждал что декларация не обязательна вообще!", не перекручуйте мої слова
А это чьи перлы?
чим визначено, що подання декларації є обовязковим???читайте положення статті 20 Кодексу цивільного України
А это чьи перлы?
konstantin_01 написал(а):
чим визначено, що подання декларації є обовязковим???читайте положення статті 20 Кодексу цивільного України
в повідомленнях №№ 520 та 537 я навів випадок коли її подання НЕ Є ОБОВЯЗКОВИМ
Отредактировано konstantin_01 (21-06-2015 18:20:41)
Есть еще много моментов, когда у субъекта хозяйствования не должно быть декларации
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Заборона перевірок