Есть еще много моментов, когда у субъекта хозяйствования не должно быть декларации
согласитесь что субъект хозяйствования практически не может быть "субъектом хозяйствования" не осуществляя хозяйственную деятельность
--= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Заборона перевірок
Есть еще много моментов, когда у субъекта хозяйствования не должно быть декларации
согласитесь что субъект хозяйствования практически не может быть "субъектом хозяйствования" не осуществляя хозяйственную деятельность
согласитесь что субъект хозяйствования практически не может быть "субъектом хозяйствования" не осуществляя хозяйственную деятельность
Это так, было бы неплохо еще інші підконтрольні убрать и критерии нормальные сделать и будет счастье
критерии нормальные сделать
мабють не скоро будуть зміни
Это так, было бы неплохо еще інші підконтрольні убрать и критерии нормальные сделать и будет счастье
мабють не скоро будуть зміни
Всё правильно коллеги! Только с такой позицией официалов - на перспективы трудно расчитывать...
очень уместное выказывание у нашего админа:
Подпись автора
"Никогда не спорьте с идиотами! Иначе вы опуститесь до их уровня,где они задавят вас своим опытом!"(с)
Марк Твэн.
Кто что слышал по этому поводу?
http://radakmu.org.ua//uploads/file/-/180615_1.pdf
http://radakmu.org.ua/view/3037/
пункт 2 статті 57 викласти у такій редакції:"...Оцінка протипожежного стану суб’єктів господарювання у володінні яких є потенційно небезпечні об'єкти та об'єкти підвищеної небезпеки проводиться центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки." Ліцензіатів кинули?
А на этот чёт видимо будет некий приказ гсучс про "уповноваження" некоей частной структуры и передачу ей данной функции. Всё по аналогии с ДП "ЦГБ Служба 112"
Приказ #481 и приказ #86
http://www.112.gov.ua/content/norm_docs.html
передачу ей данной функции
а пика у них не лусне?
а пика у них не лусне?
Они думаю что нет!
Судя по тому что происходит...
Ну вы знаете...
Отредактировано serega_m (25-06-2015 07:17:11)
колеги, хто з вас на виконання розпорядження КМУ від 28.01.2015 року № 417-р перевіряв (збирався перевіряти) ПІІ "Лукойл-Україна, у власності або користуванні якого перебувають об’єкти підвищеної небезпеки?
Отредактировано konstantin_01 (24-06-2015 22:44:44)
я
ви яку перевірили юридичну особу?
Я також. Перевіряв ПІІ Л-У, документацію склав на ім'я нового директора, Поляка.
Кабмин продлил мораторий на проверки бизнеса до конца 2016 года, - Абромавичус
ПІІ Амік Украина, який відповідно до статуту є правонаступником Лукойла
Кабмин продлил мораторий на проверки бизнеса до конца 2016 года, - Абромавичус
http://112.ua/ekonomika/kabmin-prodlil- … 40032.html
А есть документ, по которому он продлевается? Спасибо
А есть документ, по которому он продлевается? Спасибо
КМУ не є законодавчим органом. На підставі рішення КМУ буде підготовлений законопроект про продовження дії мораторію на проведення перевірок контролюючими органами, який буде внесено на розгляд ВРУ, а потім .... до кінця 2016 року. Те що його прийме ВРУ не маю ніяких сумнівів.
Перевіряв ПІІ Л-У, документацію склав на ім'я нового директора, Поляка.
А Вы проверяли как ОПО или ПОО? Или может как стратегический объект?
ПІІ Амік Украина, який відповідно до статуту є правонаступником Лукойла
яким чином правонаступництво ПІІ "АМІК УКРАЇНА" (цивільне, господарське, адміністративне і т.д.), яке в кінці квітня 2015 року за наявності дозволу АМКУ придбало у власність 100 % акцій ПІІ "ЛУКОЙЛ УКРАЇНА", стосується ВАШИХ ПРАВ їх перевіряти????чи ПІІ "АМІК УКРАЇНА", на момент проведення вами перевірки вже провело повторну ідентифікацію об'єків підвищеної небезпеки, які тепер перебувають у його власності (абзац пятий пункту 19 Порядку ідентифікації та обліку об'єктів підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. N 956, далі - Порядок), та за її результатами включено в державнний реєстр обєктів підвищеної небезпеки (пункт 24 Порядку), дозвіл лише на проведення перевірок яких (+стратегічних обєктів) наданий розпорядженням КМУ від 28 січня 2015 року № 317-р????
до сих пор нет ничего по мараторию...
в разделе №6 "
Про висновок до проекту Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо продовження мораторію на проведення перевірок бізнесу контролюючими органами” (реєстраційний номер 2730)
(Мінфін)"
http://www.kmu.gov.ua/control/ru/meetings/agenda?mid=248278427
навіть якщо буде введений мараторій на перевірки розпорядженням КМУ від 14 травня 2015р. №476-р п.10 плану нам надано дозвіл на проведення перевірок обєктів із високим ступенем ризику,закладів освіти, сільськогосподарських підприємств та відомчих обєктів.
навіть якщо буде введений мараторій на перевірки розпорядженням КМУ від 14 травня 2015р. №476-р п.10 плану нам надано дозвіл на проведення перевірок обєктів із високим ступенем ризику,закладів освіти, сільськогосподарських підприємств та відомчих обєктів.
где хоть одно слово дающее право Вам проверять "всё-равно" ???
Герб Украины
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 14 травня 2015 р. № 476-р
Київ
Про затвердження плану основних
заходів цивільного захисту на 2015 рік1. Затвердити план основних заходів цивільного захисту на 2015 рік (далі — план заходів), що додається.
2. Державній службі з надзвичайних ситуацій, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим забезпечити виконання плану заходів у межах бюджетних призначень, передбачених у державному і місцевих бюджетах на 2015 рік.
3. Центральним та місцевим органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим:
1) розробити до 15 травня 2015 р. на основі плану заходів галузеві та регіональні плани основних заходів цивільного захисту на 2015 рік відповідно до своїх повноважень;
2) за участю органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій організувати та провести у січні — лютому 2016 р. збори керівного складу центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, підприємств, установ та організацій щодо підбиття підсумків роботи у сфері цивільного захисту в 2015 році та визначення основних завдань у зазначеній сфері на 2016 рік;
3) забезпечити подання Державній службі з надзвичайних ситуацій:
інформації про хід виконання плану заходів у першому півріччі — до 10 липня 2015 р., за рік — до 10 січня 2016 р.;
пропозицій до проекту плану основних заходів цивільного захисту на 2016 рік — до 10 липня 2015 року.
4. Державній службі з надзвичайних ситуацій:
установити контроль за виконанням плану заходів та поінформувати до 1 березня 2016 р. Кабінет Міністрів України про результати роботи;
подати до 10 грудня 2015 р. проект розпорядження Кабінету Міністрів України щодо затвердження плану основних заходів цивільного захисту на 2016 рік.
Прем’єр-міністр України А. ЯЦЕНЮК
Інд. 33
навіть якщо буде введений мараторій на перевірки розпорядженням КМУ від 14 травня 2015р. №476-р п.10 плану нам надано дозвіл на проведення перевірок обєктів із високим ступенем ризику,закладів освіти, сільськогосподарських підприємств та відомчих обєктів.
це так тлумачить юридичний департамент ДСНС, а не юридична служба (департамент) КМУ, який видав те горезвісне розпорядження...і того тлумачення юридичного департаменту ДСНС в письмовому вигляді за підписом хоч когось з уповноважених посадових осіб - також ніхто не бачив, хоча на словах панів з "піднебесної" (апарату ДСНС) - воно є...
тлумачення юридичного департаменту ДСНС в письмовому вигляді за підписом
та-там!!!
ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ
Начальникам ГУ (У) ДСНС України в областях та м. Києві
Про надання роз’яснень щодо
здійснення заходів державного нагляду
(контролю) у другому півріччі 2015 рокуДержавна служба України з надзвичайних ситуацій надає роз’яснення про те, чи є розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 травня 2015 р.
№ 476-р (далі – розпорядження) підставою для проведення перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, враховуючи вимоги пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві положення»
Закону України від 28 грудня 2014 р. № 71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі − Закон).
Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу до
20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Крім того, розпорядженням затверджено План основних заходів цивільного захисту на 2015 рік (далі − план заходів), яким, зокрема, передбачено заходи щодо державного нагляду та контролю у сфері техногенної і пожежної безпеки.
У зв’язку з вищевикладеним, розпорядження як акт, виданий після набуття чинності Законом, вважається дозволом Кабінету Міністрів України і підставою для проведення ДСНС України та її територіальними органами перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту (виключно у межах плану заходів).
Разом з цим, враховуючи, що органи державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідно до законодавства не позбавлені відповідальності за невиконання своїх повноважень, з метою виконання завдань, передбачених Кодексом цивільного захисту України
(далі − Кодекс), Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», наказом МНС України
від 25.05.2012 № 863 «Про затвердження Порядку проведення перевірок», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 червня 2012 р. за
№ 1054/21366, та визначення підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу 20 і більше мільйонів гривень за попередній календарний рік ДСНС України пропонує згідно з пунктом 24 частини першої статті 67 Кодексу та статті 5 Закону України
«Про інформацію» звертатися з відповідними інформаційними запитами до Державної фіскальної служби України та її регіональних підрозділів як органів, у розпорядженні яких є податкові декларації та інші документи, що містять відповідну інформацію про дохід суб’єктів господарювання за попередні звітні періоди.О. Авер’янов
«___» _________ 201_ року
№ _____________________
____________________________________________________________________Заступник Голови О. Авер’янов
Цирень Р.М.
585-68-70
Отредактировано serega_m (01-07-2015 10:41:25)
Интересно написали)) в начале шла речь о объектах до 20 миллионов, а закончили свыше 20 миллионов!))
Интересно написали)) в начале шла речь о объектах до 20 миллионов, а закончили свыше 20 миллионов!))
а что поделать, ведь весь бизнесс-план боссов от гсучс идёт ко дну!
Отредактировано serega_m (01-07-2015 22:20:16)
У зв’язку з вищевикладеним, розпорядження як акт, виданий після набуття чинності Законом, вважається дозволом Кабінету Міністрів України і підставою для проведення ДСНС України та її територіальними органами перевірок
коли ВВАЖАЄТЬСЯ - хреститись необхідно, а не "народжувать" таку "ахінею"
Державна служба України з надзвичайних ситуацій надає роз’яснення про те, чи є розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 травня 2015 р.
№ 476-р (далі – розпорядження) підставою для проведення перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, враховуючи вимоги пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві положення»
Закону України від 28 грудня 2014 р. № 71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі − Закон).
Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу до
20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Крім того, розпорядженням затверджено План основних заходів цивільного захисту на 2015 рік (далі − план заходів), яким, зокрема, передбачено заходи щодо державного нагляду та контролю у сфері техногенної і пожежної безпеки.
У зв’язку з вищевикладеним, розпорядження як акт, виданий після набуття чинності Законом, вважається дозволом Кабінету Міністрів України і підставою для проведення ДСНС України та її територіальними органами перевірок
нехай не плутають поняття набрання чинності Закону України від 28 грудня 2014 р. № 71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (з 01 січня 2015 року) та уведення його в дію (з 01 липня 2015 року)
так можно проверять или нет. я так понял свыше 20 млн можно проверять????
так можно проверять или нет. я так понял свыше 20 млн можно проверять????
Попробуйте хотя бы теоретически здесь расписать как Вы собираетесь реализовать этот процесс?
Попробуйте хотя бы теоретически здесь расписать как Вы собираетесь реализовать этот процесс?
на підставі абзаців четвертого та п’ятого частини першої статті 6 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Заборона перевірок