інспектор
А ви вже почали перевірки стану протипожежного захисту та техногенної безпеки закладів освіти та їх готовності до 2015/2016 навчального року????
--= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Заборона перевірок
інспектор
А ви вже почали перевірки стану протипожежного захисту та техногенної безпеки закладів освіти та їх готовності до 2015/2016 навчального року????
А ви вже почали перевірки стану протипожежного захисту та техногенної безпеки закладів освіти та їх готовності до 2015/2016 навчального року????
в нас по області їх перевірки вже розпочали, але особисто я їх не перевіряв, оскільки перебуваю в щорічній основній відпустці за 2015 рік
в нас по області їх перевірки вже розпочали, але особисто я їх не перевіряв, оскільки перебуваю в щорічній основній відпустці за 2015 рік
Працюєте інспектором і, літом, в пожежонебезпечний період, Вас відпустили в щорічну відпустку?
Працюєте інспектором і, літом, в пожежонебезпечний період, Вас відпустили в щорічну відпустку?
саме так, маю право
Спецы прокоментируйте вот это.
Начальникам ГУ (У) ДСНС України в областях та м. Києві
Про надання роз’яснень щодо
здійснення заходів державного нагляду
(контролю) у другому півріччі 2015 рокуДержавна служба України з надзвичайних ситуацій надає роз’яснення про те, чи є розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 травня 2015 р.
№ 476-р (далі – розпорядження) підставою для проведення перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців, враховуючи вимоги пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві положення»
Закону України від 28 грудня 2014 р. № 71-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі − Закон).
Відповідно до вимог пункту 3 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону встановлено, що у 2015 та 2016 роках перевірки підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу до
20 мільйонів гривень за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Крім того, розпорядженням затверджено План основних заходів цивільного захисту на 2015 рік (далі − план заходів), яким, зокрема, передбачено заходи щодо державного нагляду та контролю у сфері техногенної і пожежної безпеки.
У зв’язку з вищевикладеним, розпорядження як акт, виданий після набуття чинності Законом, вважається дозволом Кабінету Міністрів України і підставою для проведення ДСНС України та її територіальними органами перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту (виключно у межах плану заходів).
Разом з цим, враховуючи, що органи державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки відповідно до законодавства не позбавлені відповідальності за невиконання своїх повноважень, з метою виконання завдань, передбачених Кодексом цивільного захисту України
(далі − Кодекс), Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», наказом МНС України
від 25.05.2012 № 863 «Про затвердження Порядку проведення перевірок», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 червня 2012 р. за
№ 1054/21366, та визначення підприємств, установ та організацій, фізичних осіб-підприємців з обсягом доходу 20 і більше мільйонів гривень за попередній календарний рік ДСНС України пропонує згідно з пунктом 24 частини першої статті 67 Кодексу та статті 5 Закону України
«Про інформацію» звертатися з відповідними інформаційними запитами до Державної фіскальної служби України та її регіональних підрозділів як органів, у розпорядженні яких є податкові декларації та інші документи, що містять відповідну інформацію про дохід суб’єктів господарювання за попередні звітні періоди.О. Авер’янов
С вышеперечисленного я сделал 2 вывода:
1. Распоряжение КМУ являеться "дозволом" на проведение проверки предприятий с высокой степенью риска, согласно п.10 Плана - для предприятий до 20 млн. грн. (ЗУ №71 - 2014 года)
2. Для предприятий свыше 20 млн. грн. в разъяснении говорится, что с нас не снимаеться ответственность по проведению проверок и необходимо устанавливать предприятия, которые с доходом больше 20 млн. грн. (Открыто ДСНС не говорит, что в большинстве случаев "налаговики" пошлют нас туда куда Макар телят не гонял). Просто написано - бестолково.
И еще, зачем было придумывать в ЗУ №71 - 2014 года пункт про проверки до 20 млн. грн. и про разрешение КМУ, если можно проверять только свыше 20 млн. грн. Этот пункт специально и придумали для предприятий до 20 млн. грн. и в ПКМУ 306 внесли изменення ("усугубив" критерии по высокой степени - уменьшив количество объектов\субъектов хозяйствования). Не хочу ни с кем спорить, будем считать, что это мои личные выводы. А по разъяснениям налоговой службы в интернете, вообще смех, ну давайте наша служба будет трактовать их нормы и указывать им, что делать.
Уважаю мнения всех!
Отредактировано viktorSS (07-08-2015 22:02:08)
ви для мене не відкрили Америку, я чудово розумію різницю між планом комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) і підставами для його складання, передбаченими частиною другою статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V та річними або квартальними планами перевірок органу державного нагляду (контролю), складання яких передбачене частиною першою статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V...
по-моему вы сморозили фигню какую-то!
Стаття 4. Загальні вимоги до здійснення державного нагляду
(контролю)
...
2. У разі якщо суб’єкт господарювання на відповідний плановий період включений до планів здійснення заходів державного нагляду
(контролю) одночасно кількох органів державного нагляду (контролю), відповідні планові заходи здійснюються органами державного нагляду (контролю) комплексно - одночасно всіма органами державного нагляду (контролю), до планів здійснення
заходів державного нагляду (контролю) яких включено суб’єкта господарювання.Складання та затвердження плану комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органами державного нагляду (контролю) здійснюються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
План комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) затверджується для всіх органів державного нагляду
(контролю) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку підприємництва, не пізніше ніж
за 10 днів до початку відповідного планового періоду.Здійснення заходів державного нагляду (контролю) різними органами державного нагляду (контролю) з одного й того самого
питання заборонено.Здійснення органом державного нагляду (контролю) щодо одного суб’єкта господарювання планових заходів державного нагляду
(контролю) протягом одного планового періоду заборонено, якщо в цьому плановому періоді такий суб’єкт господарювання включений до
плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) іншого органу державного нагляду (контролю).Внесення одного й того самого суб’єкта господарювання до планів державного нагляду (контролю) різних органів державного
нагляду (контролю) є підставою для проведення щодо такого суб’єкта господарювання комплексного планового заходу державного нагляду
(контролю).
{ Частина друга статті 4 в редакції Закону N 1600-VII ( 1600-18 )
від 22.07.2014 }
речь не идёт о
Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту на 2015 рік
поэтому, это вы
ближче підсуньтесь до екрану монітора та уважніше прочитайте частину другу статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V...
Отредактировано serega_m (07-08-2015 22:16:54)
складання яких передбачене частиною першою статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V...
но вы невнимательно читали приказ 863!
там идёт речь о "план-графиках", а это не совсем "план"...
2.2. Планові перевірки суб’єктів господарювання здійснюються відповідно до квартальних планів-графіків, які затверджуються керівником відповідного органу Держтехногенбезпеки України до 20 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.
Періодичність здійснення планових перевірок суб’єктів господарювання визначається відповідно до Критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 лютого 2012 року № 306.
Переліки суб’єктів господарювання із зазначенням найменування суб’єкта господарювання, ідентифікаційного коду юридичних осіб (далі – код за ЄДРПОУ) або прізвища, імені по батькові фізичної особи – підприємця (відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”), місцезнаходження, місяця проведення планової перевірки, яку заплановано на відповідний календарний рік, оприлюднюються на офіційному веб-сайті Держтехногенбезпеки України та його територіальних органів не пізніше 25 грудня року, що передує плановому.
ваш ход!
Отредактировано serega_m (07-08-2015 22:23:36)
serega_m и konstantin_01! Извините что лезу, со своим мнением, но План комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) создаеться, когда одновременно предприятие\объект проверяется несколькими службами, насколько я владею информацией, кроме фискальной служби проверки разрешили нам, больше никто субъектов хозяйствования не контролирует. Значит План комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) не составляеться, кроме того, под это должна быть ПКМУ, которую еще "не родили"- нет механизма, формы плана и т.д. А деятельность фискальной службы не попадает под действие ЗУ №877- 2007 года, т.е. они нам "не конкурент". Если я не прав, буду рад, если поправите.
Отредактировано viktorSS (07-08-2015 22:40:39)
по-моему вы сморозили фигню какую-то!
шановний, в своєму повідомленні № 721 цієї теми я вам пояснив різницю між:
планом комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) і підставами для його складання, передбаченими частиною другою статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V
та
річними або квартальними планами перевірок органу державного нагляду (контролю), складання яких передбачене частиною першою статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V...
причому тут ваші недолугі коментарі на кшталт
речь не идёт о
Про затвердження плану основних заходів цивільного захисту на 2015 рік
??????????де я тому повідомленні хоч словом або напівсловом обмовився про План основних заходів цивільного захисту на 2015 рік, затверджений розпорядженням Кабміну від 14 травня 2015 року № 476-р ??????....якщо вже ввижається, то хрестіться!!!
а щодо вашого коментарію на кшталт
serega_m написал(а):
В ЗУ "Обосновных положениях гос. надщора..." не т и близко "планов комплексных мероприятий"!
, то все ж таки виконайте мою рекомендацію, зазначену у абзаці другому мого повідомлення № 721 цієї теми!!!
шановний, в своєму повідомленні № 721 цієї теми я вам пояснив різницю між:
планом комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) і підставами для його складання, передбаченими частиною другою статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V
а по сути слабо?
на вот это:
Стаття 4. Загальні вимоги до здійснення державного нагляду
(контролю)
...
2. У разі якщо суб’єкт господарювання на відповідний плановий період включений до планів здійснення заходів державного нагляду
(контролю) одночасно кількох органів державного нагляду (контролю), відповідні планові заходи здійснюються органами державного нагляду (контролю) комплексно - одночасно всіма органами державного нагляду (контролю), до планів здійснення
заходів державного нагляду (контролю) яких включено суб’єкта господарювання.Складання та затвердження плану комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) органами державного нагляду (контролю) здійснюються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
План комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) затверджується для всіх органів державного нагляду
(контролю) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку підприємництва, не пізніше ніж
за 10 днів до початку відповідного планового періоду.Здійснення заходів державного нагляду (контролю) різними органами державного нагляду (контролю) з одного й того самого
питання заборонено.Здійснення органом державного нагляду (контролю) щодо одного суб’єкта господарювання планових заходів державного нагляду
(контролю) протягом одного планового періоду заборонено, якщо в цьому плановому періоді такий суб’єкт господарювання включений до
плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) іншого органу державного нагляду (контролю).Внесення одного й того самого суб’єкта господарювання до планів державного нагляду (контролю) різних органів державного
нагляду (контролю) є підставою для проведення щодо такого суб’єкта господарювання комплексного планового заходу державного нагляду
(контролю).
{ Частина друга статті 4 в редакції Закону N 1600-VII ( 1600-18 )
від 22.07.2014 }
Разница между "План основных мероприятий гражданской защиты" и "комплексный план государственного надзора (контроля) - это не одно и то же!
если не умеете читать , то это ваши сугубо правозастосовчи проблемы!
П.С.: а на грамматические ошибки не обращайте внимания, сути они не меняют!
часто приходится учить вас с телефона - за это готов отдельно принести извинения уважаемой публике и не уважаемым тролям
serega_m и konstantin_01! Извините что лезу, со своим мнением, но План комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) создаеться, когда одновременно предприятие\объект проверяется несколькими службами, насколько я владею информацией, кроме фискальной служби проверки разрешили нам, больше никто субъектов хозяйствования не контролирует. Значит План комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) не составляеться, кроме того, под это должна быть ПКМУ, которую еще "не родили"- нет механизма, формы плана и т.д. А деятельность фискальной службы не попадает под действие ЗУ №877- 2007 года, т.е. они нам "не конкурент". Если я не прав, буду рад, если поправите.
Отредактировано viktorSS (Сегодня 22:40:39)
Всё Вы правильно понимаете!
Правда есть ограничения и реально невыполнимые обстоятельства:
1) "План основных мероприятий..." согласно распоряжения 476-р не имеет ничего общего с планами проверок;
2) для составления комплексного плана с другими контролирующими органами Вам необходимо знать какого СХ какой орган и когда собирается проверить;
3) для этого вам необходимо прошарить все годовые планы всех контролирующих органов (около 84 шт.);
4) или запросить у них информацию... а кто её даст?;
5) как дерибанить бабло если придёт 80 контролёров: не думаю, что гсучс будет стоять первыми в очереди!
но вы невнимательно читали приказ 863!
там идёт речь о "план-графиках", а это не совсем "план"...
шановний, ваш "приказ 863", будучи підзаконним нормативно-правовим актом, всупереч вимог статті 8 Конституції України, вже давно не відповідає вимогам Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V (далі - Закон)....так що уважно почитайте абзац шостий та девятий пункту 1 листа Мінюсту та виконуйте вимоги Закону!!!!!!
шановний, ваш "приказ 863", будучи підзаконним нормативно-правовим актом, всупереч вимог статті 8 Конституції України, вже давно не відповідає вимогам Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V (далі - Закон)....так що уважно почитайте абзац шостий та девятий пункту 1 листа Мінюсту та виконуйте вимоги Закону!!!!!!
т.е. вы утверждаете, что можете не выполнять приказ зарегистрированный в минюсте?
что-то чем дальше, тем ваша правозастосовчость хромает!
... и по-моему на обе ноги!
1.3. Правовою основою для здійснення посадовими особами Держтехногенбезпеки України та її територіальними органами перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту та за діяльністю аварійно-рятувальних служб є Конституція України, Закони України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», «Про правові засади цивільного захисту», «Про пожежну безпеку», «Про Цивільну оборону України», «Про аварійно-рятувальні служби», Положення про Державну інспекцію техногенної безпеки України, затверджене Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 392, Положення про Державну пожежну охорону, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 1994 року № 508, а також цей Порядок.
что там говорит ваша правозастосовчость?
Разница между "План основных мероприятий гражданской защиты" и "комплексный план государственного надзора (контроля) - это не одно и то же!
если не умеете читать , то это ваши сугубо правозастосовчи проблемы!
П.С.: а на грамматические ошибки не обращайте внимания, сути они не меняют!
)))))а вам не те саме довожу?????чи до вас лише зараз прозріння прийшло, що:
1. план комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) з підставами для його складання, передбаченими частиною другою статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V,
2. річні або квартальні плани перевірок органу державного нагляду (контролю), складання яких передбачене частиною першою статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V,
3. План основних заходів цивільного захисту на 2015 рік, затверджений розпорядженням Кабміну від 14 травня 2015 року № 476-р ------- ЦЕ РІЗНІ ПЛАНИ??????!!!!!.....чи я хоч в одному своєму повідомленні на дану тему написав, що це ОДНЕ Й ТЕ Ж???????!!!!!!
)))))а вам не те саме довожу?????чи до вас лише зараз прозріння прийшло, що:
1. план комплексних планових заходів державного нагляду (контролю) з підставами для його складання, передбаченими частиною другою статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V,
2. річні або квартальні плани перевірок органу державного нагляду (контролю), складання яких передбачене частиною першою статті 5 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V,
3. План основних заходів цивільного захисту на 2015 рік, затверджений розпорядженням Кабміну від 14 травня 2015 року № 476-р ------- ЦЕ РІЗНІ ПЛАНИ??????!!!!!.....чи я хоч в одному своєму повідомленні на дану тему написав, що це ОДНЕ Й ТЕ Ж???????!!!!!!
вот если бы ваша правозастосовчость мне этого не написала, я бы и не догадался!
хорош тролить! только людей путаешь!
или до конца одного мнения придерживаться в гсучовских трлях не принято?
т.е. вы утверждаете, что можете не выполнять приказ зарегистрированный в минюсте?
у випадках суперечності норм Порядку проведення перевірок...., затвердженого наказом МНС № 863, нормам Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V (далі - Закон), органам ДСНС слід застосову норми Закону, оскільки він має вищу юридичну силу...чи ви не узріли там жодних суперечностей????
у випадках суперечності норм Порядку проведення перевірок...., затвердженого наказом МНС № 863, нормам Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V (далі - Закон), органам ДСНС слід застосову норми Закону, оскільки він має вищу юридичну силу...чи ви не узріли там жодних суперечностей????
вы как капризная девица!
Даже девчата не меняют так часто своё мнение!
А вот присвоить чужие мысли и выдать под маркой правозастосовсоти - всегда пожалуйста!
И что-то разтлумачить... а имеете ли вы на это право? Чем докажите?
кстати konstantin_01 у вас есть пожарное образование? или вы такой танко-ракетно-сапёрно-правозастосовчий?
что там говорит ваша правозастосовчость?
вот если бы ваша правозастосовчость мне этого не написала, я бы и не догадался!
хорош тролить! только людей путаешь!
или до конца одного мнения придерживаться в гсучовских трлях не принято?
шановний, з вашим "хромим" розумінням права саме на голову, а не ноги, я абсолютно не здивуюсь, якщо ви ще й будете стверджувати, що зараз правовою основою для здійснення посадовими особами ДСНС України та її територіальними органами перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту та за діяльністю аварійно-рятувальних служб є ще й Закони України
«Про правові засади цивільного захисту», «Про пожежну безпеку», «Про Цивільну оборону України», «Про аварійно-рятувальні служби», Положення про Державну інспекцію техногенної безпеки України, затверджене Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 392, Положення про Державну пожежну охорону, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 1994 року № 508
)))))
вы как капризная девица!
Даже девчата не меняют так часто своё мнение!
А вот присвоить чужие мысли и выдать под маркой правозастосовсоти - всегда пожалуйста!
И что-то разтлумачить... а имеете ли вы на это право? Чем докажите?
з вашого коментару можливо зробити лише один висновок, що за роки вашої бездоганної служби в ПО ви лише дівчаткам і могли щось довести, а вони, здебільшого, вам нічого, і на фоні цього ви самоствердились як серйозний фахівець пожежної справи))))
кстати konstantin_01 у вас есть пожарное образование?
повна вища освіта, здобув ще у 2006 році
шановний, з вашим "хромим" розумінням права саме на голову, а не ноги, я абсолютно не здивуюсь, якщо ви ще й будете стверджувати, що зараз правовою основою для здійснення посадовими особами ДСНС України та її територіальними органами перевірок додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту та за діяльністю аварійно-рятувальних служб є ще й Закони України
)))))
и тут закончились правозастосовчости...
а жаль!
з вашого коментару можливо зробити лише один висновок, що за роки вашої бездоганної служби в ПО ви лише дівчаткам і могли щось довести, а вони, здебільшого, вам нічого, і на фоні цього ви самоствердились як серйозний фахівець пожежної справи))))
ага! точно!
таким как вы! хотя нет. таким дубам довЭсты ничего невозможно потому как они живут в своих правозастосвчих мирах в соседних галактиках!
повна вища освіта, здобув ще у 2006 році
а пожарное образование есть по специальности "пожарная безопасность"?
ага! точно!
таким как вы!
знову "хромаєте" зі своїм недолугим порівнянням, я ж особа чоловічої статі
хотя нет. таким дубам довЭсты ничего невозможно потому как они живут в своих правозастосвчих мирах в соседних галактиках!
а з цього набору ваших "хромих" ідей, відображених в реченні без змісту, є лише одне вірне словосполучення, яке відповідає фактичним обставинам вашого "хромого" розуміння права
довЭсты ничего невозможно
.....так що, шановний, тренуйтесь в цих питаннях на дівчатках (особах ЖІНОЧОЇ статі), з підстав, зазначених мною в повідомленні № 743 цієї теми...
.....так що, шановний, тренуйтесь в цих питаннях на дівчатках (особах ЖІНОЧОЇ статі), з підстав, зазначених мною в повідомленні № 743 цієї теми...
шановный это вы тренируйтесь ибо по сути вами не опубликовано розтлумачэно абсолютно ничего!
konstantin_01
Зря вы тут так сильно напрягаетесь! Инспекция (ВСЯ!) в таком виде как есть сегодня, на хрен никому не нужна! И если вдруг ее тупо сольют, ничего не изменится в принципе. А то что ее ликвидируют, рано или позно, это факт. "Инспекция" это ПАРАЗИТ на теле общества!
konstantin_01
Одевайте боёвку и в караул - вот помощь людям! А Вы трепитесь бестолку, дебильные писульки разбираете!!!
Одевайте боёвку и в караул - вот помощь людям! А Вы трепитесь бестолку, дебильные писульки разбираете!!!
шото вы очень борзый молодой (или не очень) человек, кому и куда идти я думаю это и без вас решат. Однако когда вопрос ставится как вы говорите дебильный (видео отснять, статейку на радио дать, рейд сделать что то я не видел желающих с караула этим заниматься. И, к тому же, как я уже писал караулы давным давно забиты под завязку, и молодые офицеры кроме караула и не желают никуда идти. Или возьмем к примеру платные фиктивные послуги. Могу вас заверить что как только инспекция перестанет существовать то забудьте про договора сразу. А между прочим с этих денег у нас акумуляторы купили, ГСМ и другое.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Надзорно-профилактическая работа » Заборона перевірок