serega_m написал(а):И что вы хотите сказать, что инспектор может не вносить в предписание нарушения (пункты) по которым подан иск в админ суд?
это не правильно по некскольким причинам:
я вам більше скажу, відповідно до частини першої статті 68 Кодексу цивільного захситу України (далі - Кодекс), інспектор у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, ЗОБОВЯЗАНИЙ ЗАСТОСОВУВАТИ САНКЦІЇ, визначені законом....ЯКІ відповідно до частини другої статті 68 Кодексу ПЕРЕДБАЧАЮТЬ - у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров’ю людей, ЗВЕРНЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом...а ПРИПИС, відповідно до частини восьмої статті 7 Закону № 877-V, НЕ ПЕРЕДБАЧАЄ ЗАСТОСУВАННЯ САНКЦІЙ щодо суб'єкта господарювання....
serega_m написал(а):- это не соответствует части 7 ст. 7 ЗУ №877 именно по той причине, что не дано право решать какие нарушения вносить в предписание, а какие не вносить;
читайте уважно частину першу статті 70 Кодексу, і там побачите підстави з розділу акта "Опис виявлених порушень", які надають право інспектору приймати рішення про звернення до адміністративного суду....а в частині першій статті 69 Кодексу, ви побачите інші підстави з розділу того ж акта "Опис виявлених порушень", які надають право інспектору у межах своїх повноважень приймати рішення про видання припису, який не передбачає застосування санкцій щодо субєкта господарювання.....яким повністю відповідають зміст положень частин сьомої та восьмої статті 7 Закону № 877-V та пункту 18 нового Порядку перевірок...
serega_m написал(а):- так же приказ № 1337 не даёт такого права - пункт 22 раздела 3 "До припису включаються не усунені порушення, виявлені під час проведення попередніх перевірок, із зазначенням строків, які пропонувалися
для їх усунення, та пропонуються нові строки усунення порушень. При цьому зазначаються нові порушення, які були виявленні під час проведення перевірки, і строки їх усунення.";
це і є ті інші порушення, які не передбачають застосування санкцій щодо субєкта господарювання, і щодо яких складається припис про їх усунення відповідно абзацу другого пункту 18 нового Порядку перевірок...
serega_m написал(а):- а ещё есть риск проиграть в суде и тем самым часть выявленных нарушений не будут устранятся по причине отсутствия сроков!
згадайте, що звернення до адміністративного суду здійснюється в порядку адміністративного судочинства, передбаченого Кодексом адміністративного судочинства, статтею 7 якого визначені принципи здійснення правосуддя в адміністративних судах, серед яких:
рівність усіх учасників адміністративного процесу перед законом і судом;
змагальність сторін, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин у справі;
забезпечення апеляційного та касаційного оскарження рішень адміністративного суду, крім випадків, установлених цим Кодексом;
обов'язковість судових рішень.