Кажуть, з нового 2016 року буде нова форма в ДСНС
http://helpfirefighter-rescuer.blogspot … ost_9.html
Реформи в ДСНС 2015 (2 часть)
Сообщений 871 страница 900 из 1000
Поделиться87117-11-2015 15:32:41
Поделиться87217-11-2015 18:16:33
Кажуть, з нового 2016 року буде нова форма в ДСНС
Та ты шо-о-о!!!!
Наша форма. Кто в чём ходит и что носит.
Начиная со 156-го сообщения.
Поделиться87717-11-2015 22:20:24
Эталон
Не дай Господь...
Кстати сегодня в управлении раздали сообщение об сокращении. Босс сказал, не всем удасться быть назначенным на должности опять. Интересно, сколько должностей введут в частях взамен? Что-то мне здается немного...
Отредактировано Мураховский Максим (17-11-2015 22:24:11)
Поделиться87917-11-2015 22:32:27
Кстати сегодня в управлении раздали сообщение об сокращении.
Яка область?
Поделиться88017-11-2015 22:34:18
Не дай Господь...
Я говорю о пошиве и фасоне, но не о принадлежности.
DEW ну вы и выбрали эталон... будто не знаете, что у нас в Украине хунта, а мы бандеровцы, нужно соответствовать. Поэтому вот эталон:
Ну правильно, - это парадная.
Поделиться88118-11-2015 11:06:35
Интересно, сколько должностей введут в частях взамен? Что-то мне здается немного...
Да вообще не введут! По крайней мере в моей области...
Отредактировано Rozovka (18-11-2015 11:16:48)
Поделиться88219-11-2015 10:22:45
Будет в Украине "Р*ТУАЛЬНА СЛУЖБА"
Штат в районе
1) водитель - 1 шт.
2) поднеси подай - 1шт.
Отредактировано USB (19-11-2015 10:23:44)
Поделиться88319-11-2015 12:35:39
Что там нового слышно по поводу разатестации "направлений, не связанных с оперативным реагированием" - МТЗ, отдел кадров, ремонтники?
Поделиться88419-11-2015 22:29:38
Яка область?
Як видно по профілю -Чернівецька
Я говорю о пошиве и фасоне, но не о принадлежности.
Як раз пошив і фасон мене не влаштовує. Немає ввічливих слів вже як задовбала ця громіздка і незручна шняга на голові. Фуражку геть взагалі!!!
Что там нового слышно по поводу разатестации "направлений, не связанных с оперативным реагированием" - МТЗ, отдел кадров, ремонтники?
А нічого не чути. Нас чекає чергова паперова "реформа". На папері скорочення, а насправді як завжди. Скорочують пару-трійку посад, які були вакантні. В Управі в ЦГЗ вводять ще одну атестовану посаду. Уже чотири атестовані будуть і чотири неатестовані вже є. Всього ВІСІМ чоловік в відділі звязків з громадськістю. Кадри скоротять на одну посаду, людину яка на на ній працювала переведуть в відділ реагування на посаду заступника начальника відділу. Щоб ви розуміли, кадровик цей, людина військова, все життя в роботі з персоналом, а тепер от такий різкий поворот в житті. Розатестовувати - не в цему житті.
І от маємо область, 15 частин, 1 арз сп, 3 пости, 3 обєктові частини і УВАГА - 23 бухгалтери. Бухгалтерів більше ніж начальників частин взагалі, більше ніж весь особовий склад однієї районної частини. Четверта частина від загальної кількості особового складу - апарат Управління і підрозділи забезпечення. І хоч я є одним з працівників апарату мені страшно і встидно. От так, шановні колеги. А в понеділок ЧМО до нас завітає. Буде оповідати, як наші пожежні друшпаки бороздять простори України-неньки.
Поделиться88519-11-2015 22:45:15
Нас чекає чергова паперова "реформа"
Собственно, никто и не сомневался....
Поделиться88619-11-2015 22:46:44
І ще раз щодо реформ. Анонсували скорочення апаратів управління в регіонах. Хай так, а ви поцікавтеся скільки чоловік в апараті ДСНС? Вибачте, там їх до йобаної мами (простіт мені мою руську, це намуляло вже). Хтось чув про скорочення апарату? Ніхера! Підніміть довідник на офіційному сайті. Там фахівців на два Управління сидить. І половина заслуженних пенсіонерів, що по двадцять п'ять відслужили, а потім на вільнонайманих посадах лишились. А як питаєш, чого нормативи для верхолазів не придумали, кажуть у них фахівців нема. І що не треба їм зробити, зразу вказівку на територіальні підрозділи-надати пропозиції. Нахєра, вибачте, нам стільки цих нероб?
Доповнення: переглянув тему з самого початку. Резюме: суцільний крах всіх надій.
Отредактировано Мураховский Максим (19-11-2015 22:54:08)
Поделиться88720-11-2015 10:31:33
Резюме: суцільний крах всіх надій.
Це далеко не вперше.
Зараз всю управу зібрали на нараду. Оголосять про виведення посад за штат, в звязку з реструктуризацією. Збитаються максимально зберегти від скорочення тих хто під нього попадає, шляхом призначення на вакантні посади. При цьому фах та відсутність досвіду роботи на специфічних посадах не має значення. Так звязківцям дарують людей, які все життя працювали в інспекції. С точки зору гуманності це правильно, але чи буде з цього користь залежить від сумління нових "спеціалістів". Тим не менше обіцяну кількість посад (30-40%) дійсно скоротять. Чув, що тепер збираються ввести посади диспетчерів в ДПРП та ППП районів області. Побачимо....
Поделиться88820-11-2015 12:58:07
Подскажите, пожалуйста, какая минимальная выслуга должна быть чтобы уйти на пенсион при сокращении должности во время реформирования?
Поделиться88922-11-2015 08:58:40
Подскажите, пожалуйста, какая минимальная выслуга должна быть чтобы уйти на пенсион при сокращении должности во время реформирования?
22 с половиной
Поделиться89022-11-2015 11:33:09
22 с половиной
Спасибо!
Поделиться89122-11-2015 16:13:56
22 с половиной
с каких соображений?
каким Законом или НПА установлено?
Поделиться89222-11-2015 16:19:44
с каких соображений?
каким Законом или НПА установлено?
4.1. Умови призначення пенсій за вислугу років
Пенсія за вислугу років призначається:
а) особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, іншим особам, зазначеним у пунктах «б»-«д» статті 1-2 Закону, незалежно від віку, якщо вони звільнені зі служби:
по 30 вересня 2011 року і на день звільнення мають вислугу 20 років і більше;
з 1 жовтня 2011 року по 30 вересня 2012 року і на день звільнення мають вислугу 20 календарних років та 6 місяців і більше;
з 1 жовтня 2012 року по 30 вересня 2013 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік і більше;
з 1 жовтня 2013 року по 30 вересня 2014 року і на день звільнення мають вислугу 21 календарний рік та 6 місяців і більше;
з 1 жовтня 2014 року по 30 вересня 2015 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки і більше;
з 1 жовтня 2015 року по 30 вересня 2016 року і на день звільнення мають вислугу 22 календарних роки та 6 місяців і більше;
з 1 жовтня 2016 року по 30 вересня 2017 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки і більше;
з 1 жовтня 2017 року по 30 вересня 2018 року і на день звільнення мають вислугу 23 календарних роки та 6 місяців і більше;
з 1 жовтня 2018 року по 30 вересня 2019 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки і більше;
з 1 жовтня 2019 року по 30 вересня 2020 року і на день звільнення мають вислугу 24 календарних роки та 6 місяців і більше;
з 1 жовтня 2020 року або після цієї дати і на день звільнення мають вислугу 25 календарних років і більше.
Поделиться89322-11-2015 16:23:07
4.1. Умови призначення пенсій за вислугу років
Пенсія за вислугу років призначається:
это понятно!
думал, что приняли что-то специально для таких случаев:
при сокращении должности во время реформирования?
Поделиться89402-12-2015 14:37:54
Очередной проект. Будущее ДСНС в нем видится аффтарам так:
Метою розвитку Державної служби України з надзвичайних ситуацій є забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері цивільного захисту шляхом удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту, приведення її у відповідність із стандартами Європейського Союзу та забезпечення її ефективного функціонування в мирний час та в особливий період, а також оснащення сучасними видами техніки, засобами та спорядженням сил цивільного захисту.
Розвиток в основному досягатиметься шляхом виконання заходів Загальнодержавної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2013—2017 роки, затвердженої Законом України від 7 червня 2012 року № 4909-VІ.
Досягнення визначеної мети потребує поетапного виконання таких заходів щодо:
на першому етапі (до кінця 2017 року):
формування функціональних та територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, чіткого розмежування сфер відповідальності між ними та здійснення контролю за їх ефективним функціонуванням у мирний час та в особливий період;
забезпечення впровадження вимог та норм Кодексу цивільного захисту України з урахуванням стандартів Європейського Союзу;
створення у гарнізонах Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій визначеної кількості пожежно-рятувальних підрозділів, приведення їх структури та чисельності у відповідність з обсягами покладених на них завдань;
пріоритетного розвитку піротехнічних підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для здійснення гуманітарного розмінування територій держави від вибухонебезпечних предметів;
участі в удосконаленні нормативно-правової бази стосовно забезпечення комплексної безпеки на об’єктах критичної інфраструктури;
удосконалення механізму мобілізаційного розгортання в особливий період та у разі цільової мобілізації формувань Державної служби України з надзвичайних ситуацій шляхом створення передбаченого законодавством резерву служби цивільного захисту;
матеріально-технічного переоснащення органів управління та підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій сучасною технікою, аварійно-рятувальними засобами та оснащенням;
підвищення ефективності оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації шляхом створення та розвитку підрозділів місцевої і добровільної пожежної охорони та добровільних формувань цивільного захисту;
підтримання мобільного шпиталю Державної служби України з надзвичайних ситуацій у готовності до виконання покладених завдань, забезпечення його необхідним сучасним обладнанням та матеріальними засобами, удосконалення порядку його розгортання та функціонування;
удосконалення системи кадрового забезпечення органів і підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій шляхом перегляду кваліфікаційних вимог до фахівців у сфері цивільного захисту, оновлення їх знань, умінь і навичок з урахуванням розвитку системи цивільного захисту держави та з огляду на перехід освітньої галузі держави на європейські стандарти підготовки фахівців;
розширення міжнародного співробітництва шляхом інтеграції Державної служби України з надзвичайних ситуацій до європейських та світових організацій з питань цивільного захисту та гуманітарного реагування на кризові ситуації;
на другому етапі (до кінця 2020 року):
удосконалення механізму здійснення моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій;
вжиття організаційних, економічних та інженерно-технічних заходів щодо зниження ризиків виникнення надзвичайних ситуацій до прийнятного рівня;
здійснення передбаченого законодавством комплексу заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
участі у забезпеченні стійкого функціонування в умовах надзвичайних ситуацій та в особливий період об’єктів критичної інфраструктури;
подальшого розвитку системи авіаційного забезпечення Державної служби України з надзвичайних ситуацій шляхом введення в експлуатацію авіаційних засобів багатоцільового призначення з урахуванням вимог міжнародних стандартів, наближення (розміщення) їх до регіонів з високим рівнем ризику виникнення надзвичайних ситуацій;
удосконалення механізму взаємодії з іншими структурами забезпечення національної безпеки шляхом подальшого розвитку Державного центру управління у надзвичайних ситуаціях, формування мережі відповідних центрів нижчого рівня та їх взаємодії з Головним ситуаційним центром Ради національної безпеки і оборони України та іншими ситуаційними центрами складових сектору безпеки і оборони;
модернізації системи зв’язку та оповіщення цивільного захисту, а також забезпечення її надійного функціонування;
здійснення комплексу заходів щодо впровадження в державі системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112;
забезпечення створення та оптимального використання матеріальних резервів для запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків.
Розвиток Державної служби України з надзвичайних ситуацій здійснюватиметься в межах фактичної чисельності. Загальну чисельність сил цивільного захисту держави передбачається оптимізувати з урахуванням розвитку підрозділів місцевої і добровільної пожежної охорони та добровільних формувань цивільного захисту.
Поделиться89502-12-2015 15:11:51
Очередной проект. Будущее ДСНС в нем видится аффтарам так:
ни о чём! конкретики "НОЛЬ"!
кто аффтар?
ссылка есть?
Поделиться89602-12-2015 16:30:40
Сцылки нет, личные источники...
Это - проект очередной глобальной концепции развития и углубления всего и вся...
Насчет оотсутствия конкретики - согласен, ща бОльшая часть документов именно такая...
Главное благо для народа - бла-бла-благо....
Поделиться89702-12-2015 17:13:38
Очередной проект. Будущее ДСНС в нем видится аффтарам так:
Метою розвитку Державної служби України з надзвичайних ситуацій є забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері цивільного захисту шляхом удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту, приведення її у відповідність із стандартами Європейського Союзу та забезпечення її ефективного функціонування в мирний час та в особливий період, а також оснащення сучасними видами техніки, засобами та спорядженням сил цивільного захисту.
Розвиток в основному досягатиметься шляхом виконання заходів Загальнодержавної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2013—2017 роки, затвердженої Законом України від 7 червня 2012 року № 4909-VІ.Досягнення визначеної мети потребує поетапного виконання таких заходів щодо:
на першому етапі (до кінця 2017 року):
формування функціональних та територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, чіткого розмежування сфер відповідальності між ними та здійснення контролю за їх ефективним функціонуванням у мирний час та в особливий період;
забезпечення впровадження вимог та норм Кодексу цивільного захисту України з урахуванням стандартів Європейського Союзу;
створення у гарнізонах Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій визначеної кількості пожежно-рятувальних підрозділів, приведення їх структури та чисельності у відповідність з обсягами покладених на них завдань;
пріоритетного розвитку піротехнічних підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій для здійснення гуманітарного розмінування територій держави від вибухонебезпечних предметів;
участі в удосконаленні нормативно-правової бази стосовно забезпечення комплексної безпеки на об’єктах критичної інфраструктури;
удосконалення механізму мобілізаційного розгортання в особливий період та у разі цільової мобілізації формувань Державної служби України з надзвичайних ситуацій шляхом створення передбаченого законодавством резерву служби цивільного захисту;
матеріально-технічного переоснащення органів управління та підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій сучасною технікою, аварійно-рятувальними засобами та оснащенням;
підвищення ефективності оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації шляхом створення та розвитку підрозділів місцевої і добровільної пожежної охорони та добровільних формувань цивільного захисту;
підтримання мобільного шпиталю Державної служби України з надзвичайних ситуацій у готовності до виконання покладених завдань, забезпечення його необхідним сучасним обладнанням та матеріальними засобами, удосконалення порядку його розгортання та функціонування;
удосконалення системи кадрового забезпечення органів і підрозділів Державної служби України з надзвичайних ситуацій шляхом перегляду кваліфікаційних вимог до фахівців у сфері цивільного захисту, оновлення їх знань, умінь і навичок з урахуванням розвитку системи цивільного захисту держави та з огляду на перехід освітньої галузі держави на європейські стандарти підготовки фахівців;
розширення міжнародного співробітництва шляхом інтеграції Державної служби України з надзвичайних ситуацій до європейських та світових організацій з питань цивільного захисту та гуманітарного реагування на кризові ситуації;на другому етапі (до кінця 2020 року):
удосконалення механізму здійснення моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій;
вжиття організаційних, економічних та інженерно-технічних заходів щодо зниження ризиків виникнення надзвичайних ситуацій до прийнятного рівня;
здійснення передбаченого законодавством комплексу заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
участі у забезпеченні стійкого функціонування в умовах надзвичайних ситуацій та в особливий період об’єктів критичної інфраструктури;
подальшого розвитку системи авіаційного забезпечення Державної служби України з надзвичайних ситуацій шляхом введення в експлуатацію авіаційних засобів багатоцільового призначення з урахуванням вимог міжнародних стандартів, наближення (розміщення) їх до регіонів з високим рівнем ризику виникнення надзвичайних ситуацій;
удосконалення механізму взаємодії з іншими структурами забезпечення національної безпеки шляхом подальшого розвитку Державного центру управління у надзвичайних ситуаціях, формування мережі відповідних центрів нижчого рівня та їх взаємодії з Головним ситуаційним центром Ради національної безпеки і оборони України та іншими ситуаційними центрами складових сектору безпеки і оборони;
модернізації системи зв’язку та оповіщення цивільного захисту, а також забезпечення її надійного функціонування;
здійснення комплексу заходів щодо впровадження в державі системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112;
забезпечення створення та оптимального використання матеріальних резервів для запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків.Розвиток Державної служби України з надзвичайних ситуацій здійснюватиметься в межах фактичної чисельності. Загальну чисельність сил цивільного захисту держави передбачається оптимізувати з урахуванням розвитку підрозділів місцевої і добровільної пожежної охорони та добровільних формувань цивільного захисту.
Напоминает о времени сколько нужно для ремонта дорог в Слуге Народа, не говоря уже о деньгах.
Отредактировано Г-К (02-12-2015 17:14:19)
Поделиться89802-12-2015 17:54:12
http://nbnews.com.ua/ru/news/167411/
Интересно, а кого они там считают потерпевшими?
...Стоит отметить, что потерпевшие в данном уголовном деле на заседание суда не явились по разным причинам...
Государство? Или имелись в виду свидетели? Так это совершенно разные категории. Даже сформулировать нормально не могут.
...Им инкриминируют организацию коррупционной схемы в ГосЧС. В результате, государству был нанесен ущерб в размере 6,5 млн гривен...
Поделиться89903-12-2015 10:16:35
Чув, що тепер збираються ввести посади диспетчерів в ДПРП та ППП районів області. Побачимо....
Мало верится! в частности по ППП!
Поделиться90003-12-2015 19:49:37
створення передбаченого законодавством резерву служби цивільного захисту;
а разве не уже!?разве резерва не было и это новинка? (ща опять кто-нить проявит проницательность,типа радиотелефонист давно уж как диспетчер.)
Розвиток Державної служби України з надзвичайних ситуацій здійснюватиметься в межах фактичної чисельності. Загальну чисельність сил цивільного захисту держави передбачається оптимізувати з урахуванням розвитку підрозділів місцевої і добровільної пожежної охорони та добровільних формувань цивільного захисту.
боевые расчеты по частям ,значица ,увеличиваться не будут.