bobmarl написал(а):вот и я о том же... контролир. орган который проводил проверку и подписал акт, имеет ли законное основание надавать или не надавать копию акта третей стороне непричастной к проверке (адвакат, нотариус..). Является ли акт и предписание публичной информацией или же ето информация с "обмеженим доступом" (речь идет не о воинских частях, секретных объектах, а о обычных школах садиках, предприятиях и т.д...)
по перше, відповідно до положення частини другої статті 24 ЗУ "Про адвокатуру та адвокатську діяльність", орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи, керівники підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, яким направлено адвокатський запит, ЗОБОВ’ЯЗАНІ не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту надати адвокату відповідну інформацію, копії документів, КРІМ ІНФОРМАЦІЇ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ і копій документів, в яких міститься інформація з обмеженим доступом.
по друге, відповідно до положення пункту 3) частини першої статті 6 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", СЛУЖБОВА інформація є ІНФОРМАЦІЄЮ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ
по третє, відповідно до положення пункту 1) частини першої статті 9 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", до СЛУЖБОВОЇ МОЖЕ належати інформація що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень
по четверте, пунктами 24 та 27 Переліку відомостей, що становлять службову інформацію у Міністерстві надзвичайних ситуацій України (правонаступник - ДСНС), затвердженого наказом МНС України від 26.07.2011 № 755, визначено, що становлять службову інформацію лише: 1) акти інспекторських перевірок з питань цивільного захисту та техногенної безпеки міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Автономної Республіки Крим, областей, міст Київ та Севастополь і відомств та 2) відомості про стан протипожежного захисту урядових установ та військових формувань.
відповідно, на основі системного аналізу положень вищезазначених нормативно-правових та нрмативних актів, можна зробити висновок, що адвокат під час надання правової допомоги клієнту, якими є чи "обычная школа", чи "садик", чи "предприятие" и "т.д", точно вправі звератись до ДСНС з запитом про надання інформації, копій документів, а саме - актів та приписів, складених за результами їх перевірок, а ДСНС зобовязана їх надати