от управа выдала...... ...................... без слов . есть ли еще у каво такая дуристика.
НАКАЗ
(з основної діяльності)
Про порядок здійснення
відеореєстрації
З метою забезпечення контролю за дотриманням водіями пожежно-рятувальних автомобілів правил дорожнього руху та за діями підпорядкованих підрозділів УДСНС в області під час ліквідації надзвичайних ситуацій, подій та гасінні пожеж
НАКАЗУЮ:
1. Начальникам МРВ, РВ, МВ та АРЗ СП облаштувати бойові автомобілі відеореєстраторами з визначеними параметрами (додаток 1).
2. Для організації безперервного відеозапису та технічного обслуговування відеореєстраторів в підпорядкованих підрозділах УДСНС в області затвердити інструкцію (додаток 2).
3. Відповідальним за здійснення загального контролю стану відеозапису в підрозділах УДСНС в області призначити провідного фахівця відділу ТС, ТЗІ та РТК центру ОЗ, ТС та ІТ
4. Для забезпечення безперервного відеозапису та технічного обслуговування відеореєстраторів в підпорядкованих підрозділах начальникам МРВ, РВ, МВ та АРЗ СП УДСНС в області видати накази про порядок здійснення відеореєстрації в підпорядкованих підрозділах, в яких призначити:
- відповідальних за відеозапис та технічне обслуговування відеореєстраторів (чотирьох посадових осіб зі складу начальників варт);
- відповідальних за запуск відеореєстраторів та за контроль запису під час руху (водіїв пожежно-рятувальних автомобілів, на яких встановлені відеореєстратори);
- склад комісії, яка має право стирання записаних відеофайлів у встановлені інструкцією терміни (додаток 3);
- посадових осіб, яким дозволений перегляд відеофайлів (додаток 4).
5. Відповідальним за безперервний відеозапис та технічне обслуговування відеореєстраторів в підпорядкованих підрозділах здійснювати перегляд створених відеофайлів, технічне обслуговування відеореєстраторів, ведення журналів обліку роботи відеореєстраторів
(додаток 5) та стирання архівів відеозаписів, про що складати акт про стирання відеофайлів (додаток 6) відповідно до інструкції (додаток 2).
6. Начальникам МРВ, РВ, МВ та АРЗ СП УДСНС в області один раз в місяць проводити контрольний перегляд записаних відеофайлів, про результати робити запис в Журналі обліку роботи відеореєстраторів (додаток 5).
7. У разі виходу з ладу відеореєстраторів та неможливості відповідального за безперервний відеозапис та технічне обслуговування в підпорядкованих підрозділах УДСНС в області самостійно відновити їх роботу, доповідати рапортом начальнику Управління та вживати заходи щодо відновлення їх працездатності (додаток 7).
8. Відповідальному за здійснення загального контролю за станом відеозапису здійснювати облік стану відеозапису та відмов відеореєстраторів, за результатами робити записи в «Журналі обліку роботи відеореєстраторів в підпорядкованих підрозділах УДСНС в області» (додаток 8).
9. Наказ довести до особового складу Управління та підрозділів УДСНС в області.
10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника УДСНС в області
Начальник Управління
Додаток 1
до наказу УДСНС
Тактико-технічні характеристики відеореєстраторів:
- роздільна здатність відеозйомки не менше 1280х720 пікселів;
- наявність SD-карти пам’яті об’ємом не менше 16 Гб;
- наявність функції інфрачервоного підсвічування (можливість здійснення відеозйомки в нічний час);
- електроживлення 12/24 В (в залежності від номіналу бортової електромережі транспортних засобів);
- наявність вбудованого акумулятора.
Заступник начальника УДСНС
Додаток 2
до наказу УДСНС
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок здійснення відеореєстрації в УДСНС в області
1. Відповідальним за запуск відеореєстраторів та контроль запису під час руху:
- при виїзді пожежно-рятувальних автомобілів з гаражу проконтролювати включення режиму відеореєстрації, у разі необхідності активувати зазначений режим відповідно до інструкції з експлуатації;
- під час гасіння пожеж та ліквідації надзвичайних ситуацій, у разі можливості, розташовувати пожежно-рятувальний автомобіль та направляти відеореєстратор таким чином, щоб забезпечувався максимальний огляд дій пожежно-рятувальних підрозділів;
- керуючись інструкцією з експлуатації, зупиняти запис після максимального заповнення карти пам’яті відеореєстратора, унеможливлюючи таким чином автоматичне стирання створених відеофайлів, в яких зареєстрований хід аварійно-рятувальних робіт;
2. Відповідальним за контроль відеозапису та технічне обслуговування відеореєстраторів в підпорядкованих підрозділах:
- перевірку працездатності відеореєстраторів проводити щоденно під час зміни караулів;
- відеореєстратор використовувати тільки в режимі відеозапису відповідно до інструкції з експлуатації, в режимі фотоапарат відеореєстратор не використовувати;
- після повернення автомобілів в підрозділи робити копії відеофайлів, в яких зареєстровані будь-які дії підрозділів під час проведення пожежно-рятувальних робіт, або надання допомоги постраждалим;
- відеофайли, в яких зареєстрований рух пожежно-рятувальних автомобілів, копіювати у випадках дорожньо-транспортних пригод та інших подій на дорогах;
- вищезазначені файли записувати в окремі папки на ПК диспетчерів відповідно до інструкції з експлуатації;
- про записані на ПК диспетчера відеофайли робити запис в Журналі обліку роботи відеореєстраторів (додаток 5);
- копії відеофайлів зберігати на ПК диспетчера на протязі не менше одного місяця, після чого стирати їх в присутності комісії (додаток 3) та складати акти встановленої форми (додаток 6). Акти про стирання записів комісією зберігати в окремій папці на протязі не менше одного року;
- щопонеділка разом із перевіркою працездатності відеореєстраторів здійснювати контрольний перегляд збережених на ПК диспетчера файлів, про що робити відповідні відмітки в Журналі;
- вести Журнали обліку роботи відеореєстраторів де вказувати:
- дату і час щоденних перевірок стану відеореєстраторів;
- дату і час щотижневих переглядів відеофайлів скопійованих на ПК диспетчера;
- дату, час та причини непрацездатності відеореєстратора у разі виявлення порушень його роботи;
- дату та час позачергових та чергових переглядів відеозаписів комісією;
- дату та час перенесення відеозаписів для подальшого зберігання з карти пам’яті відеореєстратора на ПК диспетчера;
- дату та час стирання відеофайлів із зазначенням номеру акту про стирання.
- у разі виявлення порушень у роботі відеореєстратора, або при отриманні повідомлення про порушення від відповідального за запуск та контроль під час руху вживати всі заходи для відновлення його працездатності, а при неможливості самостійно усунути порушення залучати відповідні установи сервісного обслуговування та готувати рапорт начальнику Управління, вказуючи дату та час виходу з ладу (додаток 8). Рапорт надавати на підпис керівнику підрозділу та направляти до центру ОЗ, ТС та ІТ;
- щомісячно при здачі звітів доповідати про стан роботи відеореєстраторів, а також надавати для перевірки Журнали обліку їх роботи (додаток 5) та копії актів про стирання відеофайлів (додаток 6) за попередній місяць.
3. Відповідальному за здійснення загального контролю стану відеозапису в підрозділах УДСНС в області:
- у разі отримання від відповідальних за контроль відеозапису та технічне обслуговування відеореєстраторів в підпорядкованих підрозділах доповіді про вихід з ладу відеореєстраторів спільно з ними вживати міри щодо негайного відновлення їх працездатності;
- якщо працездатність відеореєстратора оперативно відновити не вдається, доповідати помічнику начальника Управління з питань Т, ІТ та Системи 112 і заступнику начальника Управління з реагування на НС УДСНС в області;
- вести Журнал обліку виходу з ладу відеореєстраторів в підпорядкованих підрозділах УДСНС в області (додаток 8), в якому фіксувати всі випадки виходу з ладу відеореєстраторів та їх введення в експлуатацію після проведення ремонту.
Заступник начальника УДСНС