а в работе Донецкого облсовета не хочется поработать?
Он может бы и хотел но выбрали его на Закарпатье
--= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- |
Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Предложения по усовершенствованию системы МЧС » Реформы в МЧС.
а в работе Донецкого облсовета не хочется поработать?
Он может бы и хотел но выбрали его на Закарпатье
Сняли Романченка и Германа.
Керівництво міністерства
Балога Віктор Іванович
Міністр
Болотських Михайло Васильович
Перший заступник Міністра
Бут Віталій Петрович
Перший заступник Міністра
Холоша Володимир Іванович
Заступник Міністра
Бондаренко Андрій Юрійович
Заступник Міністра
Дааа, есть вакансии...
А вот и штатка......
Интересно у них ума случайно не хватит, не трогая ГУ сократить рядовой состав, типа: начкар+1 номер, пожарный 2+3 номер и водитель+4 номер(всего 3 чел. на АЦ) или начкар-майор, пож.-старлей, вод.-капитан, а нас в народное хоз-во.
Отредактировано stari4ok64 (06-12-2010 15:46:36)
Интересно у них ума случайно не хватит, не трогая ГУ сократить рядовой состав
Было бы неплохо...
А вот здесь уже нет нашего Министерства....Это интересно
А вот здесь уже нет нашего Министерства....Это интересно
Насколько эта информация реальна?
Проект Указу Президента "Про систему центральних органів виконавчої влади"
УКАЗ (проект)
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про систему центральних органів виконавчої влади
З метою підвищення ефективності функціонування системи центральних органів виконавчої влади України постановляю:
1. Встановити, що:
а) під функціями з ухвалення нормативно-правових актів розуміється видання на підставі і у виконання законів України обов’язкових для виконання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовцями, юридичними особами і громадянами норм і правил, які регулюють відносини у конкретній предметній сфері і які розповсюджуються на невизначене коло осіб;
б) під функціями з контролю і нагляду розуміється здійснення перевірки виконання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовцями, юридичними особами і громадянами встановлених Конституцією України, законами України і іншими нормативно-правовими актами загальнообов’язкових правил і норм поведінки в економіці та суспільному житті, встановлення розбіжностей між нормативним і фактичним станом об’єкту контролю, здійснення заходів, спрямованих на приведення об’єкту контролю у нормативний стан;
в) під функціями з надання державних послуг розуміються:
— видача органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовцями за зверненням фізичних і юридичних осіб дозволів (ліцензій) на здійснення певного виду діяльності і (або) конкретних дій;
— реєстрація актів, документів, прав, об’єктів, а також видання індивідуальних правових актів;
— надання інших послуг, закріплених законодавством за органами виконавчої влади;
г) під функціями з управління державним майном розуміється здійснення повноважень власника відносно природних ресурсів, що знаходяться у загальнодержавній власності, державного майна, у тому числі переданого державним підприємствам і установам, підвідомчим державному агентству, а також управління акціями відкритих акціонерних товариств, які знаходяться у державній власності;
2. Встановити, що міністерство:
а) є центральним органом виконавчої влади, який здійснює функції з формування державної політики і нормативно-правового регулювання у законодавчо встановленій сфері діяльності;
б) на підставі і у виконання Конституції України, законів України, актів Президента України і Кабинету Міністрів України самостійно здійснює правове регулювання у встановленій сфері діяльності;
в) у встановленій сфері діяльності не має права здійснювати функції з контролю та нагляду, надання державних послуг, а також функції з управління державним майном, окрім випадків, які встановлюються законодавством України та міжнародними угодами;
г) здійснює координацію і контроль діяльності відповідних державних служб, державних агентств та державних інспекцій.
3. Встановити, що державна служба:
а) є центральним органом виконавчої влади, який здійснює функції з контролю і нагляду і надання державних послуг у встановленій сфері діяльності, а також спеціальні функції у сфері оборони, державної безпеки, захисту і охорони державного кордону України, громадської безпеки, безпеки дорожнього руху і захисту від надзвичайних ситуацій;
б) у межах своєї компетенції видає індивідуальні правові акти;
в) не має права здійснювати у встановленій сфері діяльності нормативно-правове регулювання, управління державним майном, окрім випадків, які встановлюються законодавством України та міжнародними угодами.
4 Встановити, що державна інспекція:
а) є центральним органом виконавчої влади, який здійснює функції з контролю і нагляду у встановленій сфері діяльності;
б) у межах своєї компетенції видає індивідуальні правові акти;
в) не має права здійснювати у встановленій сфері діяльності нормативно-правове регулювання,
надання державних послуг, управління державним майном, окрім випадків, які встановлюються законодавством України та міжнародними угодами.
5. Встановити, що державне агентство:
а) є центральним органом виконавчої влади, який здійснює у встановленій сфері діяльності функції з управління державним майном а також функції із застосування права, за винят ком функцій з контролю і нагляду;
б) у межах своєї компетенції видає індивідуальні правові акти;
г) не має права здійснювати нормативно-правове регулюванняу встановленій сфері діяльності, надання державних послуг і функції з контролю і нагляду, окрім випадків, які встановлюються законодавством України та міжнародними угодами.
6. Ліквідувати:
— Державний комітет України з питань технічного регулювання і споживчої політики;
— Державний комітет ядерного регулювання України;
— Державний комітет інформатизації України;
— Державний комітет України у справах національностей і релігій;
— Державний комітет України у справах ветеранів;
— Державну службу з охорони прав на сорти рослин;
— Державну службу заповідної справи;
— Державну службу туризму і курортів;
— Державну службу контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України;
— Державну службу лікарських засобів і виробів медичного призначення;
— Державну соціальну службу для сім’ї, дітей та молоді;
— Державну гідрометеорологічну службу;
— Державну службу геодезії, картографії і кадастру;
— Державну геологічну службу;
— Державну авіаційну пошуково-рятувальну службу;
— Фонд соціального захисту інвалідів;
— Державний департамент з питань банкрутства;
— Державний департамент з питань адаптації законодавства;
— Державний департамент тракторного і сільськогосподарського машинобудування;
— Державний департамент з питань зв’язку;
— Державний департамент автомобільного транспорту;
— Державний департамент адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та конверсії колишніх військових об’єктів;
— Державний департамент надлишкового майна і земель;
— Державний департамент інтелектуальної власності;
— Державний департамент пожежної безпеки;
— Державний департамент страхового фонду документації;
— Державне агентство України з інвестицій та інновацій;
— Державну архітектурно-будівельну інспекцію;
— Державну інспекцію з контролю якості сільськогосподарської продукції та моніторингу її ринку;
— Державну інспекцію контролю якості вугільної продукції;
— Державну житлово-комунальну інспекцію;
— Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті;
— Державну інспекцію з контролю за використанням і охороною земель;
— Українськеагентство міжнародного розвитку;
— Національне агентство екологічних інвестицій України;
— Національне агентство України з іноземних інвестицій та розвитку;
— Національне агентство України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів;
— Комітет з контролю за наркотиками;
— Центр обробки запитів країн-членів Світової організації торгівлі і Світової організації торгівлі і їх інформування;
— Інститут національної пам’яті.
7. Утворити:
— Державне агентство розвитку промисловості, передавши йому функції з управління майном Міністерства промислової політики України;
— Державну службу нагляду ядерної та радіаційної безпеки, передавши їй функції з контролю і нагляду та надання державних послуг Міністерства палива і енергетики України, Мініс черства вугільної промисловості України, Державного комітету ядерного регулювання України, яке ліквідується;
— Державне агентство управління аеропортами, передавши йому функції управління майном Міністерства транспорту та зв’язку України;
Державну службу безпеки дорожнього руху, передавши їй функції з контролю та нагляду, надання державних послуг у встановленій сфері Міністерства внутрішніх справ України;
— Державну службу лікарських засобів та контролю за наркотиками, передавши їй функції з контролю та нагляду, надання державних послуг у встановленій сфері Міністерства охорони здоров’я України, Комітету з контролю за наркотиками та Державної інспекції лікарських засобів і виробів медичного призначення;
— Державну архітектурно-будівельну службу, передавши їй функції з контролю і нагляду та надання державних послуг Міністерства регіонального розвитку і будівництва України, Державної архітектурно-будівельної інспекції;
— Державну ветеринарну та фітосанітарну службу, передавши їй функції з контролю і нагл яду та надання державних послуг Міністерства аграрної політики України; Державного комитету ветеринарної медицини, Державної інспекції з контролю якості сільськогосподарської продук ції та моніторингу її ринку, які ліквідуються;
— Державне агентство сільського господарства, передавши йому функції з управління майном Міністерства аграрної політики України;
— Державне агентство рибальства, передавши йому функції з управління майном, надання державних послуг та контрольно-наглядові функції у встановленій сфері Міністерства аграрної політики України; Міністерства охорони навколишнього природнього середовища України, Державного комітету рибного господарства, яке ліквідується, перетворюваного Державного комітету лісового господарства України;
— Державну службу метеорології, геодезію і картографії, передавши їй функції з контролю і нагляду та функції з надання державних послуг у встановленій сфері діяльності Міністерства охоро ни навколишнього природнього середовища України; Міністерства України з питань надзви чайних ситуацій і у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи;
Державної гідрометеорологічної служби, Державної служби геодезії, картографії і кадастру, які ліквідуються;
— Державне агентство інформатизації та зв’язку, передавши йому функції з управління майном Міністерства транспорту та зв’язку України; у встановленій сфері діяльності Державного комітету інформатизації України, який ліквідується;
— Державну автотранспортну службу, передавши їй функції з контролю і нагляду та функції з надання державних послуг Міністерства транспорту та зв’язку України; Державного департаменту морського і річкового транспорту, Державного департаменту автомобильного транспорту, Державної служби автомобільних доріг України; Державної інспекції на автомобільному транспорті, які ліквідуються;
— Державну службу захисту прав споживачів, передавши їй функції з контролю і нагляду та функції з надання державних послуг Міністерства економіки України; Державного комитету України з питань технічного регулювання і споживчої політики, який ліквідується;
— Державну службу технічного регулювання та метрології, передавши їй функції з контролю і нагляду та функції з надання державних послуг Міністерства економіки України;
Державного комітету України з питань технічного регулювання і споживчої політики, який ліквідується;
— Державну службу інтелектуальної власності, передавши їй функції з контролю і нагляду та функції з надання державних послуг Міністерства аграрної політики України, Міністерства освіти і науки України; Державної служби з охорони прав на сорти рослин, Державного департаменту інтелектуальної власності, які ліквідуються;
— Державну реєстраційну службу, передавши їй функції з реєстрації прав на нерухоме майно і операцій з ним, реєстрації нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади, реєстрації громадських об’єднань і політичних партій, засобів масової інформації, функції з контролю і нагляду та функції з надання державних послуг у сфері реєстрації актів цивільного стану, адвокатури і нотаріату Міністерства юстиції України, за винятком функцій з ухвалення нормативно-правових актів; та функції з реєстрації релігійних організацій та громад Державного комітету у справах національностей та релігій, який ліквідується;
— Державну службу туризму, передавши їй функції з контролю та нагляду, надання державних послуг, та управління майном Міністерства культури і туризму України, Державної служби туризму і курортів, які ліквідуються;
— Державне агентство фізичної культури і спорту, передавши йому функції з управління майном, функції з контролю та нагляду та надання державних послуг у встановленій сфері діяльності Міністерства сім’ї, молоді і спорту, за винятком функцій у сфері сім’ї і молоді;
— Державну паспортну та міграційну службу, передавши їй функції з контролю та нагляду і надання державних послуг Міністерства внутрішніх справ України; Державної міграційної служби, яка ліквідується;
— Державну службу з надзвичайних ситуацій, передавши їй функції з контролю та нагляду, на дання державних послуг Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій і у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Державного департаменту пожеж ної безпеки, Державної авіаційної пошуково-рятувальної служби, яка ліквідується;
— Державну службу громадської безпеки, передавши їй функції з контролю та нагляду, надання державних послуг Міністерства внутрішніхсправ України;
— Державне агентство конверсії, передавши йому функції з управління майном Міністерства оборони України, а також Державного департаменту адаптації військовослужбовців, звільнених в запас або відставку, і конверсії колишніх військових об’єктів, Державного департаменту надлишкового майна і земель, які ліквідуються;
8. Перетворити:
— Державний комітет України із земельних ресурсів у Державну службу земельних ресурсів, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Міністерству охорони навколишнього природнього середовища України;
— Державний комітет лісового господарства України у Державне агентство лісового господарства України, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності, окрім функцій у сфері використання об’єктів тваринного світу, Міністерству охорони навколишнього природного середовища України;
— Державний комітет України по водному господарству в Державне агентство водних ресурсов України, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству охорони навколишнього природного середовища України;
— Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у Державну службу розвитку підприємництва України, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Міністерству економіки України;
— Державну інспекцію цивільного захисту та техногенної безпеки у Державну інспекцію техногенної безпеки України передавши їй функції з контролю та нагляду у встановленій сфері Міністерства вугільної промисловості України та Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду;
— Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України у Державну службу фінансових послуг України, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Міністерству фінансів України;
— Комітет з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним хворобам у Державне агентство Україниз питань протидії соціально небезпечним хворобам, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Міністерству охорони здоров’я України;
— Державний департамент морського і річкового транспорту у Державне агентство морского та річкового транспорту України, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству транспорту та зв’язку;
— Державну авіаційну адміністрацію у Державну авіаційну службу, передавши її функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству транспорту та зв’язку;
— Державну службу автомобільних доріг України в Державне агентство дорожнього будів ництва України, передавши її функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству транспорту та зв’язку, функції контролю та нагляду і надання державних послуг Державній транспортній службі;
— Державну податкову адміністрацію України в Державну податкову службу, передавши її функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству фінансів України;
— Головне контрольно-ревізійне управління України у Державну контрольно-ревізійну інспек цію, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству фінансів України;
— Державний комітет України з державного матеріального резерву у Державне агентство державного матеріального резерву, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству економіки України;
— Державний комітет статистики України у Державну службу статистики, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству економіки України;
— Державний комітет архівів України в Державну архівну службу, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству юстиції України;
— Державну судову адміністрацію України у Державну службу України забезпечення судів, передавши її функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству юстиції України;
— Державний департамент України з питань виконання покарань у Державну службу виконання покарань, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству юстиції України;
— Адміністрацію державної прикордонної служби України у Державну службу України охорони державного кордону, передавши її функції з ухвалення нормативно-правових актів Міністерству внутрішніх справ України;
— Державний департамент з усиновлення та захисту прав дитини у Державну службу України з усиновлення та захисту прав дитини, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Міністерству праці та соціальної політики України;
— Державний департамент нагляду за додержанням законодавства про працю у Державну інспекцію праці України, передавши його функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Міністерству у справах сім’ї, молоді та спорту України.
9. Передати:
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного комітету рибного господарства України, Державного комітету ветеринарної медицини, які ліквідуються, функції з ухвалення нормативно-правових актів у сфері використання тваринних ресурсів Державного комітету лісового господарства, який ліквідується — Міністерству аграрної політики України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного комітету інформатизації України, який ліквідується — Міністерству транспорту та зв’язку;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державної митної служби України — Міністерству фінансів України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державної санітарно-епідеміологічної служби — Міністерству охорони здоро’я України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державної служби експортного контролю — Міністерству економіки України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного казначейства України — Міністерству фінансів України, функції з контролю та нагляду у встановленій сфері діяльності Державного казначейства України — Державній контрольно-ревізійній інспекції;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного комітету України з питань технічного регулювання і споживчої політики, який ліквідується — Міністерству економіки України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного департаменту з питань банкрутства, який перейменовується— Міністерству економіки України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного комітету із земельних ресурсів України, Державного комітету України з водного господарства, Національного агентства екологічних інвестицій, Державної гідрометеорологічної служби, Державної екологічної інспекції, Державної служби заповідної справи, Державної геологічної служби, Державної служби геодезії, картографії і кадастру, Державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель, які ліквідуються, перетворюваного Державного комітету лісового господарства України — Міністерству охорони навколишнього природного середовища України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державної пробірної служби — Міністерству фінансів України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у сфері охорони прав на об’єкти
інтелектуальної власності Міністерства аграрної політики України і Міністерства освіти і науки України — Міністерству юстиції України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державної інспекції лікарських засобів і виробів медичного призначення, Комітету з контролю за наркотиками, Комітету з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним хворобам, які ліквідуються — Міністерству охорони здоров’я України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного департаменту з усиновлення і захисту прав дитини, який перетворюється — Міністерству у справах сім’ї, молоді та спорту України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Пенсійного фонду України — Міністерствупраці і соціальної політики України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державної служби кінематографії — Міністерству культури та туризму України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій і у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, Державного департаменту пожежної безпеки, Державного департаменту страхового фонду документації, які ліквідуються — Міністерству внутрішніх справ України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності, за винятком функцій з встановлення цін і тарифів на законодавчо передбачені товари і послуги, Національної комісії регулювання електроенергетики України — Міністерству палива та енергетики України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності, за винят ком функцій з встановлення цін і тарифів на законодавчо передбачені товари і послуги, Національної комісії із питань регулювання зв’язку України — Міністерству транспорту та зв’язку України;
— функції Державного департаменту з питань адаптації законодавства, який ліквідується — Міністерству юстиції України;
— функції з ухвалення нормативно-правових актів у встановленій сфері діяльності Державного комітету у справах національностей і релігій, який ліквідується — Міністерству юстиції України та Міністерству регіонального розвитку та будівництва України;
— функції екологічного контролю і нагляду у встановленій сфері діяльності Міністерства охорони навколишнього природнього середовища України, Державної екологічної інспекції, Державної служби заповідної справи, Державної геологічної служби, Державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель, Державного комітету України з водного господарства у встановленій сфері діяльності перетворюваного Державного комітету лісового господарства України — Державній екологічній інспекції;
— функції з котролю та нагляду, надання державних послуг Державного департаменту страхового фонду документації, який ліквідується — Державній архівниій службі.
10. Перейменувати:
— Державний комітет фінансового моніторингу України в Державну комісію финансового моніторингу України;
— Управління державної охорони України у Державну службу охорони України;
— Адміністрацію Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації в Державну службу спеціального зв’язку України;
— Державний департамент з питань банкрутства в Державну службу з питань банкрутства;
— Головне управління державної служби України в Адміністрацію державної служби України;
— Державний департамент — Адміністрація зони відчуження і зони безумовного відчуження в Державне агентство України з управління зоною відчуження;
— Державне казначейство у Державну службу казначейства України.
Президент України
Блин, сколько дармоедов!!!
Развели, блин, кучу гадюшников наполненных бюрократами-дармоедами.
И все такие важные, на мерсах ездят... а народу есть нечего! Кто возразит, что основной массой в гос. структурах управления дармоеды? Если б не были дармоедами, а дела делали, то не было б в стране такой ж. Жили б все счастливо и богато. Поступки и дела говорят о людях, а не пустые разговоры (отчеты, доклады и т.д.)
Проект Указу Президента "Про систему центральних органів виконавчої влади"
Может я неправильно понял, но похоже на нас еще функций навалят, и учитывая что у НИХ кризис и денег на золотые унитазы не хватает, нам снова никак финансово не перепадет.
Извините, зацепило.
В частности по нашему министерству, что бы не быть голословным
Організаційна структура центрального апарату МНС України
* Управління Апарату Міністра
* Адміністративний Департамент
* Управління зв'язків із засобами масової інформації та роботи з громадськістю
* Режимно-таємний сектор
* Сектор спеціального зв'язку
* Сектор мобілізаційної роботи
* Управління протидії корупції та контрольно-ревізійної роботи
* Департамент кадрової політики
* Департамент цивільного захисту
* Департамент управління рятувальними силами
* Управління прогнозування
* Департамент охорони здоров`я та медико-біологічного захисту
* Центральна лікарсько-експертна комісія
* Відділ управління та координації діяльності аварійно-рятувальних служб
* Департамент у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
* Управління міжнародного співробітництва
* Управління освіти і науки
* Управління координації заходів з підготовки чемпіонату Європи з футболу 2012 року
* Управління зв'язку та оповіщення
* Відділ розвитку та супроводу системи "112"
* Департамент економіки і фінансів
* Департамент ресурсного забезпечення
* Департамент будівництва, реалізації будівельних Чорнобильських програм та забезпечення житлом
* Управління бухгалтерського обліку і фінансової звітності
* Управління юридичного забезпечення
* Управління взаємодії з Верховною Радою України та органами виконавчої влади
И это только состав центрального аппарата.
А теперь можно пройтись по каждому пункту, и по делам их узнать - работают они или дармоедят?!
По мне ответ очевиден, судя по состоянию в частности по каждому направлению, и в целом по всему МНС.
И так в каждом министерстве...
Интересно, откуда у статьи ноги растут ? Все ссылки только на один сайт.
Отредактировано Димитрий (07-12-2010 19:51:58)
Заканчиваю...
Проведем небольшое очень приблизительное, но показательное сравнение расходов на оплату труда, "з
Державного бюджету України на 2010 рік".
В статьях бюджета по направлению МЧС имеем :
-Керівництво та управління у сфері надзвичайних ситуацій та соціального захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи-
оплата труда с общего фонда - 44178,5 тыс.грн.
-Забезпечення діяльності сил цивільного захисту оплата труда с общего фонда - 1558996,2 тыс. грн.
Полагаю, что первое - это как раз
структура центрального апарату МНС України
, а второе это все мы в Украине вместе взятые (с нашими управлениями в том числе).
Так как в Украине 24 области +АР Крым + Киев + Севастополь = 27 административных единиц.
Упростим расчет, приняв их все равными по размерам расходов.
Делим сумму - 1558996,2 тыс. грн. на 27, получаем = 57740,6 тыс.грн, в среднем на одну админ единицу.
Теперь расходы на оплату труда л/с одной области - 57740,6 тыс.грн делим на расходы на оплату труда аппарата управления - 44178,5 тыс.грн. Получаем = 1.3.
Итого, на оплату труда аппарата управления идет всего на 30 процентов меньше денег, чем на оплату труда одной области. Где есть это нормально??? Сравним теперь по делам пользу от работы области и от работы аппарата управления. С учетом того что все на Киев шлют лаве, а от туда почти тишина...
Так кто у нас дармоеды???
Получается известная картина (проводим аналогии)- см. ниже.
олучается известная картина (проводим аналогии)- см. ниже.
увеличить
Это не открытие! Так во всех (почти) областях гос. управления.
6. Ліквідувати:
— Державний департамент пожежної безпеки;
Так вроде бы Улинца уже вернули в ДДПБ... Где логика?
Возможно это устаревшая информация (сам проект Указа)...
Отредактировано Scorpio (08-12-2010 09:29:02)
Вот типовые РУ и РВ.
Вопросы......................
Балога планирует массовые увольнения в МЧС
Более половины генералов ведомства могут лишиться работы
Свою деятельность на посту министра по вопросам чрезвычайных ситуаций Виктор Балога начал с масштабных кадровых чисток.
Сегодня на заседании Кабмина будет рассмотрен вопрос оптимизации структуры Министерства по вопросам чрезвычайных ситуаций. Согласно планам Балоги, чиновничий аппарат во всех структурах МЧС будет сокращен на 35-70%. Эту информацию подтвердили источники в центральном аппарате ведомства.
По словам собеседника, сокращения в первую очередь коснутся руководящего состава системы МЧС. «К примеру, мы из 27 генералов в областях оставим только 10, а заместителей у каждого будет не по 6-8, как раньше, а по три», — так обрисовал перспективу сокращений источник. Не удастся пересидеть и отряду обеспечения (структуры, занимающейся хозчастью в МЧС. — ред.). В этих подразделениях из 600 чиновников останется 420.
Еще полтысячи чиновников будут уволены на местах. Вместо них планируется набрать спасателей. Однако при наборе 500 таких специалистов Балога столкнется с проблемой непривлекательных зарплат, ведь они сейчас у МЧСников - одни из самых низких. Так, спасатель, работающий в столице, получает в среднем 1900 грн. в месяц.
Сейчас, на 760 украинцев приходится всего один спасатель. «При реформировании аппарата МЧС нужно уменьшить количество проверяющих и увеличить число спасателей», — одобряет планы нового министра глава парламентского подкомитета по вопросам техногенной и радиационной безопасности и чрезвычайных ситуаций Владимир Скубенко.
С ним в ведомстве согласны. По словам советника министра Леонида Пашкевича, его шеф планирует сократить количество инспекторов, отвечающих за проверки субъектов предпринимательской деятельности. «Проверка предприятий будет автоматизироваться. И в личном присутствии проверяющего не будет необходимости», — пояснил Пашкевич.
По материалам газеты «Дело»
Комітет з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи рекомендує парламенту направити на доопрацювання проект закону про внесення змін до деяких законів України (щодо державного нагляду у сфері пожежної безпеки)
Законопроектом (реєстр. №7356) пропонується внести зміни до законів "Про пожежну безпеку" та "Про правові засади цивільного захисту", визначивши Державний департамент пожежної безпеки єдиним органом, на який покладаються функції контролю (нагляду) у сфері господарської діяльності, як урядовий орган, і передати йому повноваження у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки щодо здійснення нагляду (контролю) за суб´єктами господарювання.
Під час обговорення народні депутати зауважили, що проектом із Закону "Про правові засади цивільного захисту" виключаються важливі норми щодо забезпечення техногенної безпеки та надається багато повноважень інспектору з пожежної безпеки і не визначено його обов´язки. Народні депутати наголошували, що "в основі пожежного нагляду повинні бути попереджувальні заходи, а не каральні".
Члени Комітету акцентували увагу й на відповідності назви органу державного нагляду у сфері пожежної безпеки змісту його наглядових повноважень, які пропонується суттєво розширити за рахунок поширення їх на сферу цивільного захисту та техногенної безпеки. Ця обставина, вважають парламентарії, "мала б призвести до зміни назви органу державного нагляду у сфері пожежної безпеки", оскільки без такої зміни не уникнути непорозумінь з приводу того, що вузькоспеціалізований орган (в галузі пожежної безпеки) здійснює повноваження, які виходять за межі його спеціалізації".
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України у своєму висновку вказує на доцільність уточнення у проекті загальної позиції щодо реформування наглядової системи у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки.
portal.rada.gov.ua
Отредактировано Scorpio (08-12-2010 12:32:59)
Инспекторов МЧС вытеснят счетные машины
ТопМедиа 2010.12.08 11:36
Сегодня на заседании Кабмина будет рассмотрен вопрос оптимизации структуры Министерства по вопросам чрезвычайных ситуаций. Согласно планам нового главы ведомства Виктор Балоги, чиновничий аппарат во всех структурах МЧС будет сокращен на 35-70%.
Вот типовые РУ и РВ.Вопросы......................
Это проекты которые уехали на согласование? Или по ним есть уже решение?
А по пожарным частям нет информацуии не у кого?
Еще полтысячи чиновников будут уволены на местах. Вместо них планируется набрать спасателей. Однако при наборе 500 таких специалистов Балога столкнется с проблемой непривлекательных зарплат, ведь они сейчас у работников МЧС одни из самых низких, отмечает "Дело". Так, спасатель, работающий в столице, получает в среднем 1900 гривен в месяц.
Вот это порадовало. Только сбудется ли?
Сегодня на заседании Кабмина будет рассмотрен вопрос оптимизации структуры Министерства по вопросам чрезвычайных ситуаций
в повестке дня заседания Кабмина на 08.12.2010 г. (официальний сайт Кабинета Министров) данного вопроса нет?
Законопроектом (реєстр. №7356) пропонується внести зміни до законів "Про пожежну безпеку" та "Про правові засади цивільного захисту", визначивши Державний департамент пожежної безпеки єдиним органом, на який покладаються функції контролю (нагляду) у сфері господарської діяльності, як урядовий орган, і передати йому повноваження у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки щодо здійснення нагляду (контролю) за суб´єктами господарювання.
Вот текст предлагаемых изменений:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web … 3511=38997
Штаты РВ странноватые: один инспектор пожарный при 800 объектах и один техногенщик (провідний фахівець) при 15 ОПН и ПНО при том, что техногенщик техническое состояние объекта не проверяет. А проверяет наличие документов - идентификация, декларация, паспорт, ПЛАС, обучение, страховка, система раннего обнаружения. НЕ об таких ли инспекторах говорил Балога: "Проверка предприятий будет автоматизироваться. И в личном присутствии проверяющего не будет необходимости" А что там им проверять, написал письмо: " На такое то число представить такие-то документы". Не представили, прислал постановление на штраф. Через определенное время послал предписание на приостановку эксплуатации. Если и тогда никакой реакции, поднял задницу, поехал опечатал рубильник. Не понятно какой сектор может быть утворено понад основну чисельність 6 чоловік. Нет должности зав.канцелярией, а при существующей бюрократии как без нее?
Так вроде бы Улинца уже вернули в ДДПБ...
Розпорядження КМУ від 6 грудня 2010 р. N 2187-р. "Про призначення Улинця Е.М. директором Державного департаменту пожежної безпеки
Так вот и я о том же... Назначить на должность, а потом ликвидировать департамент?
Вот типовые РУ и РВ.
А хто що знає про штатку пожежних частин (СДПЧ,ПДПЧ,ДПЧ,ППЧ)?
Цікаво що "наваяют" наші командири
А хто що знає про штатку пожежних частин (СДПЧ,ПДПЧ,ДПЧ,ППЧ)?
По некоторым областям штаты только в пятницу повезут в Киев...
Вы здесь » --= СЛУЖБА 101 - наша служба !!! =-- » Предложения по усовершенствованию системы МЧС » Реформы в МЧС.