Это конечно очень неплохая вказивка, осталось только заставить проэктные организации давать нам проэкты для предложений))) это уже из области фантастики. А пока обьекты сдаются при помощи деклараций и имели нас ввиду.
Сколько осталось существовать ГПН? Изменения в законодательстве.
Сообщений 451 страница 480 из 996
Поделиться45201-08-2011 15:06:01
Роз'яснення щодо експертизи проектів будівництва
25 червня 2011
МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
25.06.2011
№ 21-12/5287/0/6-11
Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та
Севастопольська міські державні
адміністрації
Центральні органи виконавчої влади,
проектні організації (за списком),
ДП «Укрдержбудекспертиза»
Про експертизу
проектів будівництва
У зв'язку з набранням чинності частинами другою – п’ятою статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон) та зверненнями учасників будівництва щодо порядку проведення експертизи проектів будівництва Мінрегіон повідомляє.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 затверджено Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (далі – Порядок). Також ця постанова визнає такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2006 № 427 «Питання комплексної державної експертизи проектів будівництва» та від 31.10.2007 № 1269 «Про порядок затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи», якими передбачалось проведення комплексної державної експертизи проектів будівництва та визначення її вартості.
Закон та Порядок встановлюють процедуру проведення експертизи проектів будівництва експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, затвердженим наказом Мінрегіону від 23.05.2011 № 53 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції 16.06.2011 за № 719/19457.
Перелік експертних організацій (далі – Перелік) формується Міністерством на підставі звернень таких організацій про спроможність забезпечити проведення експертизи за відповідності її критеріям та оприлюднюється на офіційному сайті Мінрегіону (wwwminregionbud.gov.ua) у рубриці «Будівництво» (розділ «Ціноутворення, експертиза та контроль вартості у будівництві», підрозділ «Експертиза»).
Критеріями визначено, що у складі експертних організацій, які планують проводити експертизу проектів будівництва, повинні працювати фахівці, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра за відповідним напрямом, мають стаж роботи за фахом (з питань міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, кошторисної частини проектів будівництва) не менше ніж три роки або не здобули такої освіти, але мають стаж роботи у сфері містобудування за відповідним напрямом експертизи не менше ніж десять років. До роботи в експертних організаціях залучаються як на підставі трудових, так і цивільно-правових договорів, експерти, які здійснюють експертизу з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, які пройшли професійну атестацію та отримали відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців, зокрема експертів, окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554. Відповідно до пункту 5 зазначеного порядку при проведенні Мінрегіоном професійної атестації експертів залучаються представники відповідних центральних органів виконавчої влади.
Починаючи з 1 червня 2012 р. відповідно до законодавства право проводити експертизу проектів будівництва матимуть виключно організації, у складі яких працюють експерти, що отримали кваліфікаційний сертифікат у встановленому законодавством порядку і здійснюють експертизу за всіма напрямами.
Експертні організації, включені до Переліку, у термін до 1 червня 2012 року зобов’язані підтвердити отримання фахівцями кваліфікаційних сертифікатів в установленому законодавством порядку. Організації, які не нададуть такої інформації, виключатимуться з Переліку.
За відсутності у період до 1 червня 2012 року у штаті експертної організації сертифікованих експертів за окремими напрямами експертизи (з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження та енергоефективності), що є обов’язковою умовою за статтею 31 Закону, Міністерство вбачає за можливе при проведенні експертизи проектів будівництва об’єктів ІV і V категорії складності, виходячи з призначення об’єктів та у разі необхідності, звертатися за отриманням консультацій з зазначених питань до фізичних осіб, наукових та науково-дослідних установ, що мають відповідні повноваження та досвід роботи.
Згідно з частиною першою статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. За рішенням Конституційного суду України від 09.02.1999 № 1-рп/99, яким надано офіційне тлумачення частини першої статті 58 Конституції України, передбачено, що зазначений принцип починається з моменту набрання актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події, факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Виходячи з викладеного, за договорами, укладеними до 12 червня 2011 року, експертиза проектів будівництва повинна здійснюватись за Порядком затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи відповідно до Закону України «Про інвестиційну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 № 1269, які на той час були чинними.
За Законом та Порядком обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, які:
належать до IV і V категорій складності, в залежності від призначення об’єкта, – щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності та довговічності;
споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, – в частині міцності, надійності та довговічності;
споруджуються із залученням бюджетних коштів, – щодо кошторисної частини проектної документації.
Не підлягають обов'язковій експертизі проекти будівництва об'єктів I - III категорій складності.
За рішенням замовника будівництва може проводитись також експертиза інших проектів будівництва.
При визначенні категорії складності об’єктів будівництва необхідно керуватися статтею 32 Закону, Порядком віднесення об’єктів будівництва до IV і V категорій складності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 № 557, та Настановою щодо застосування будівельних норм у частині віднесення об’єктів будівництва до категорій складності для подальшого проектування і експертизи, схваленою рішенням Науково-технічної ради Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 16.06.2011 № 59.
На виконання пункту 9 Порядку Мінрегіон затвердив Зміну № 7 до ДБН Д.1.1-7-2000 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України» (наказ Мінрегіонбуду від 01.06.2011 № 62), якою необхідно користуватися при визначенні вартості (договірної ціни) експертизи проекту будівництва виходячи з терміну та умов її проведення.
За результатами проведеної роботи (експертизи) експертна організація надає замовникові письмовий звіт (рекомендовані форми звітів наведені у додатку).
Відповідальність за дотримання законодавства з питань здійснення експертизи проекту будівництва несуть замовник експертизи та експертна організація.
Одночасно повідомляємо, що наказом Мінрегіону від 27.05.2011 № 58 «Про визнання таким, що втратив чинність наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 08.04.2009 № 145», зареєстрованим в Міністерстві юстиції 08.06.2011 за № 688/19426, скасовано Перелік об’єктів, для затвердження проектів будівництва яких комплексний висновок державної експертизи не є обов’язковим.
Заступник Міністра
Д.В.Ісаєнко
Поделиться45401-08-2011 18:15:38
что про новую штатку слышно?
Поделиться45501-08-2011 18:22:46
1. Про результати роботи Міністерства у першому півріччі та завдання на друге півріччя поточного року.
Доручено:
8. Начальникам ГУ(У) МНС в регіонах у разі наявності пропозицій щодо порядку формування територіальних органів Державної інспекції техногенної безпеки прибути до Міністра для їх подальшого обговорення.
Термін – з 1 по 05.08.2011
Поделиться45601-08-2011 18:27:01
Начальникам ГУ(У) МНС в регіонах
А причем тут начальники ГУ МНС, если назначены начальники ГУ ДИТБ???
Поделиться45701-08-2011 18:29:14
что про новую штатку слышно?
Да ничего не может быть слышно про штатки, пока не утверждены ПОЛОЖЕНИЯ!
P.S. Говорят, что положения будут утверждены в недельный срок... Ну, а там и до штаток рукой подать...
Поделиться45801-08-2011 19:45:38
Ребята! Сегодня разговаривал с закарпатской областью. Вроде бы как уже пришел штат инспекции. Разговаривал со службой, поэтому информация не полная. Узнал что в чштате 78 едениц инспекции, из них 2 кадровика. Не знаю сколько было раньше. Есть кто-нибудь из Закарпатья?
Поделиться45901-08-2011 21:20:20
А Нач.РВ буде посада і остається він ским ?
Поделиться46001-08-2011 23:16:47
Роз'яснення щодо експертизи проектів будівництва
В общем тень завели за плетень, причем конкретно, если раньше пожарников при экспертизе боялись больше всех, то нынче "зеленая улица". Не завидую теперь жителям высоток, посетителям и работникам новых офисных зданий. Лет через пять будет череда пожаров, как в Сан-Пауло. Тогда скажут: "А шо ведь не было штаті експертної організації (Держінспекціїтехнгенбезпеки) сертифікованих експертів за окремими напрямами експертизи (з пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки) то нихто ту экспертизу и не делал"
Поделиться46101-08-2011 23:38:28
Есть кто-нибудь из Закарпатья?
я з Закарпаття... але штатку інспекції небачив...
Поделиться46202-08-2011 07:59:22
Да ничего не может быть слышно про штатки, пока не утверждены ПОЛОЖЕНИЯ!
затверджено під час призначення начальників У ДТБУ
Поделиться46302-08-2011 08:00:50
А Нач.РВ буде посада і остається він ским ?
Создают службу цивільного захисту ......... району . Посада начальик служби а під ним СДПЧ та ППЧ і ВСЕ!!!!!!!!!
Поделиться46402-08-2011 08:26:40
Создают службу цивільного захисту ......... району . Посада начальик служби а під ним СДПЧ та ППЧ і ВСЕ!!!!!!!!!
инфа точная? хотя из разных источников - одно и то же...
Поделиться46502-08-2011 08:32:08
инфа точная?
точнее не бывает
Поделиться46602-08-2011 09:02:49
Создают службу цивільного захисту ......... району . Посада начальик служби а під ним СДПЧ та ППЧ і ВСЕ!!!!!!!!!
Якщо можна роз ясніть нчальник частини його заступник, фахівець...вони також залишаються в службі цивільного захисту?
Поделиться46702-08-2011 09:43:49
нчальник частини його заступник, фахівець
Это штаты СДПЧ и ППЧ, а не райотделов.................
Поделиться46802-08-2011 10:11:33
фахівець..
это штат РВ, не путайте людей... был разговор, что их тоже сократят...в Одесской области уже частично сократили в некоторых районнах, где было ППЧ (но не во всех) подход был какой-то избирательный
Поделиться46902-08-2011 10:36:02
Это штаты СДПЧ и ППЧ, а не райотделов.................
Спасибі за відповідь! Я не зрозумів куди діваеться нач.РВ....цю посаду переіминують, скоротять...він іде з інспеціею чи в частині залишиться?Я кщо можна своїми словами а то відповідь не зовсім зрозуміла.
Поделиться47002-08-2011 10:44:59
дайте попонятнее инфу про штатки
Поделиться47102-08-2011 10:59:58
Я не зрозумів куди діваеться нач.РВ.
Начальник РВ будет начальником службы цивильного захисту району
Поделиться47202-08-2011 11:09:56
Начальник РВ будет начальником службы цивильного захисту району
Зачем этот цирк? Лишний главнокомандующий на душу подчиненого. Лучше бы сделали как раньше- нач.части он же был и главным по пож надзор, только сейчас сделали бы начальником службы цивильного захисту району
Поделиться47302-08-2011 11:39:28
только начальники частей (ППЧ) вольнонаемные, их тогда надо опять сокращать и вводить должность замнач ППЧ
Поделиться47402-08-2011 11:41:46
Лучше бы сделали как раньше- нач.части он же был и главным по пож надзор, только сейчас сделали бы начальником службы цивильного захисту району
Толик не мечтай....
Поделиться47502-08-2011 11:47:25
Толик не мечтай....
хотеть не вредно- вредно не хотеть
Поделиться47602-08-2011 11:59:15
зарплата для ДИТБ пошла
Поделиться47702-08-2011 16:16:06
Кто не хотел тот не брал и в ГПН дальнейшую службу не продолжал проходить. И инспекция уже давно от служби отделилась, ты ему говориш как же ты хороший человек дазвіл выдал если МАФ стоит на ПГ, а он да мне по.... где он стоит, и пох....ему что до блужайшего ПГ 300 м. Зато потушил комерса и что я слишу А ВЫ ЗНАЕТЕ СКОЛЬКО СТОИТ ВЫЕЗ ОДНОГО ПОЖАРНОГО АВТОМОБИЛЯ??? С ВАС 15 000 ГРН. а у меня таких выездов по три в неделю!!!! А когда говоришь что нужно 20 литров краски РАЗ В ГОД на техосмотр ПА так такие проблемы, такие недовольства СМОТРЕТЬ ТОШНО. Или когда за сутки 18 пожаров в часть привез так в обморок попадали как мухи после дихлофоса, и начинается А ЧТО НЕМОГ ЛОЖНЯК СДЕЛАТЬ, а с чего я сделаю если работа ствола и звена ГДЗС где я бензинь возьму (замечу что инспекция у нас топливом технику не снабжает) Вот так и живем так что на мой взгляд ГПН от службы отсоеденилась очень давно, а мы не пропадем в 90 годы, кто помнит, не пропали и сейчас непропадем.
Я смотрю такой правильный, аж тошно! А чегож ты не требовал бензин и матресурси со своего начальства, которое должно часть обеспечивать по Закону, а бегал по предпренимателям??? Кто там знает сколько ты куда навыпрашивал? Забыл что весь бензин только после проведённой работы инспектора может в часть прийти, я уже не говорю о кормлении и увесилении комиссий по направлению службы. Или ты тоже тут всё сам справлялся? Я бы тебе тоже ничего не дал бы. Наверное не инспекция у тебя "такая", а ты "такой". А если тебе не нравится, так сам бы давно уволился.
Поделиться47802-08-2011 16:34:49
•ПОЖАРНЫЙ 09, СПЕЦ - коллеги, что вы творите, вы же не пацаны после училищ. Мы это и без вас знаем, но вина в этом не наша. Нас просто жизнь развела по разные стороны МЧС. Все будет впорядке и в службе и в профилактике, какой смысл обливать друг друга грязью перед раставанием. Все что вы писали это проблемы вашего руководства, которое неможет сплотить колектив для одной цели. В любом колективе всегда существуют проблемы между отделами, подразделениями, службами и т.д. Задача хорошего руководителя руководить для одстижения общей цели.
И.А.Крылов "Лебедь, рак и щука"
Когда в товарищах согласья нет,
На лад их дело не пойдёт,
И выйдет из него не дело, только мука.
Уважаемые представители службы и профилактики, не стоить лить друг на друга грязь ! Вы ведь все по земле ходите, и работаете в одном "пространстве". К сожалению, весь этот "разрыв", произошел когда убрали единоначалие в подразделениях. Вспомните, когда начальник части руководил одновременно и службой и профилактикой. Все было разложено по полкам. И работа делалась и часть выживала и инспекция меньше "под топором" ходила. Но вот после разделения функций вся эта "грызня" и началась. И в каждом подразделении она по своему развивалась, где нормально жили и живут, где "разгрызлись" с самого начала. .... Вопрос, каков исход этого отделения будет. ... на территориях небольших сельских районов, хоть и при районных отделах милиции, работали даже по одному сотруднику пожарной охраны. И были они не службистами, а работниками госпожнадзора, при этом выполняя функции начальника районного гарнизона пожарной охраны. И руководили на пожарах, прибывшими силами, в лучшем случае, караулом ППЧ, в худшем, несколькими расчетами ПСО. И достигали позитивного результата в тушении. И пожары тушили, не такие уж и мелкие. Вот было заложено раньше единоначалие и универсальность в ПО МВД СССР. А теперь? Профилактика в одну сторону, служба в другую? Не правильно все это !!! Но к сожалению, ка говорят, "позно прокомпасировано" ...
Умничка!!! И почему таких людей в Министерство не забирают ???
Поделиться47902-08-2011 17:50:05
•ПОЖАРНЫЙ 09, СПЕЦ. Хватит Вам собачиться как малые дети, которые не могут поделитьконфетку. Даже после разделения инспекция от службы как и служба от инспекции ни куда не денуться. Ведь МЫ столько лет вместе находились. А у кого происходят такие вещи как стравливание службы на инспекцию, так это вина начальника райотдела, что он не смог поставить нормально работу. Вас ведь никто не просит ходить и целоваться в щечки, а просто выполняйте свою работу. Ведь ни инспекция ни служба, да и не начальник РВ не виноват в том, что государство поставило нас в такие условия, что ГПН должен содержать не только свои РВ, но и управу в целом. Да если бы не надо было решать хозяйственные вопросы, а работать только с буквы Закона, то на кой хрен инспекции подставлять свою зад..ницу... Написал предписание, через время проконтролировал его выполнение, есть серьезные нарушения, вынес постанову все закрыл к едрене фене и спи спокойно с чувством выполненого долга. И не будеш тогда ходить оглядываться по сторонам и не видеть в каждом сотрудника органов из трех букв (МВД, СБУ). Вот тогда бы по настоящему уважали бы МЧС в полном объеме. .
Я, например, когда со службы начинают говорить, что ты ведь инспекция и у тебя все хорошо..., всегда говорю на поном серьезе, давай поменяемся местами и у тебя все будет в шоколаде..., но почемуто из службы никто не зщахотел пойти на место инспектора и их туда палкой не загонишь.
Так, что мужики давайте жить дружно и
Поделиться48003-08-2011 08:55:37
что слышно по штаткам?