а чому ви дивуєтесь???...що там дикого???....те, що закономірно і вже давно мало відбутись мінімум з 27 березня 2009 року (з набранням чинності Ліцензійних умов провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України 27.01.2009 № 47 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України 06.10.2010 № 392), зареєстованого в Міністерстві юстиції України 11 березня 2009 р. за № 226/16242, далі - Ліцензійні умови) та не пізніше 12 березня 2011 року (з набранням чинності Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності")????...монтаж систем протипожежного захисту вже давно повинен передбачатись розділом 5.00.00 МОНТАЖ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ Переліку робіт провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (далі - Перелік робіт), який затверджений додатком 1 до Ліцензійних умов...і відповідні зміни до Переліку робіт, думаю скоро внесуть....після чого, монтаж систем протипожежного захисту не "кто хочет, тот и будет монтировать", а суб'єкти господарської діяльності незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які виконують роботи, пов'язані із створенням об'єктів архітектури, відповідно до Переліку робіт...а ліцензіат, у відповідності до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення, які затвердяться Кабміном, буде лише здійснювати технічне обслуговування систем протипожежного захисту та спостерігання за ними...
Это одно и тоже с этим?
по друге, відповідно до положення підпункту ї) пункту 2) частини першої статті 69 Кодексу цивільного захисту України (далі - Кодекс), відсутність або несправність на ЦІЛОМУ ОБЄКТІ ПІДВИЩЕНОЇ НЕБЕЗПЕКИ автоматизованої системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення, є підставою для видачі центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки виключно припису про усунення такого порушення...відповідно, таке порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, НЕ створює загрозу життю та здоров’ю людей і не є підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування в світлі положень частини першої статті 70 Кодексу....то вже відсутність систем протипожежного захисту в приміщеннях будівель та споруд, що обєктів підвищеної небезпеки, що потенційно небезпечних обєктів, їх проектування, монтування, експлуатування і технічне обслуговування не у відповідності до чинних нормативних документів та технічної документації підприємств-виготовлювачів, точно є порушенням вимог законодавства у сфері у сфері техногенної та пожежної безпеки, яке НЕ створює загрозу життю та здоров’ю людей...
я хочу сказати, що відсутність на обєкті такого ІНЖЕНЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ, як СИСТЕМА ОПОВІЩУВАННЯ ПРО ПОЖЕЖУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕВАКУЮВАННЯМ ЛЮДЕЙ, яка є СКЛАДОВОЮ СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ --- є порушенням вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, але НЕ СТВОРЮЄ ЗАГРОЗУ ЖИТТЮ ТА/АБО ЗДОРОВЮ ЛЮДЕЙ і не є підставою для звернення з позовом до суду!!!.....а на прикладі АСРВНС та О і ПРАВОВИХ НАСЛІДКІВ її відсутності чи несправності, я навів вам приклад того, чи відсутність (несправність) СПЗ створює загрозу життю та/або здоровю людей!!!що "опровергать"????))))....що СПЗ, що АСРВНС та О є складовою ІНЖЕНЕРНОГО ОБЛАДАННЯ СПОРУД, ЗОВНІШНІХ МЕРЕЖ обєктів, вимоги до обладння обєктів якими встановлені підзаконними нормативними актами технічного характеру (ДБН В.2.5-56:2014 та ДБН В.2.5-76:2014), що містять обов'язкові вимоги!!!!.....які з них ОБОВЯЗКОВІШІ, ви жодним з положень чинного законодавства не обгрунтуєте!!!!!...хіба що своєю "противопожарно-нормированой логикой"))))))), яка не має жодної юридичної сили!!!
С каких пор вы стали утверждать что не писали про инженерные сети?
А потом они вдруг стали инженерным оборудованием...