Хочу найти Наказ № 794 від 31.10.2008
Поиск документов...
Сообщений 91 страница 120 из 1000
Поделиться9227-04-2010 16:21:46
Хочу найти Наказ № 794 від 31.10.2008
Смотри ЗДЕСЬ.
Поделиться9325-05-2010 21:55:16
Народ, а у кого есть "наказ МНС України від 11.01.2005 № 22". Еду в Харьков на повышение квалификации, в задании сказано изучить додаток 1 к нему.
Поделиться9401-06-2010 23:37:33
Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників МНС України
наказ МНС №808 ...
в формате pdf - есть а хотелось бы в ворде...
Поделиться9603-06-2010 22:58:57
большое спасибки...
а имеющийся пдф- с помощью проги в ворд загнал -чет тоже получилось, правда редактировать нужно...
Поделиться9704-06-2010 08:59:23
Пожалуйста
Поделиться9807-07-2010 22:02:12
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
31.05.2010 N 405
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 червня 2010 р. за N 427/17722
Про внесення змін до наказу МНС від 01.11.2006 N 699
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2010 N 337 ( 337-2010-п ) "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. N 1298 і від 25 жовтня 2008 р. N 939" Н А К А З У Ю:
1. Внести до наказу МНС від 01.11.2006 N 699 ( z1206-06 ) "Про затвердження Умов оплати праці та установлення схем тарифних розрядів працівників (невійськовослужбовців) льотного, льотно-підйомного, інженерно-технічного складу авіації та авіаційних рятувальників МНС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.11.2006 за N 1206/13080 (зі змінами), такі зміни:
абзаци перший - третій примітки 1 додатка 1 до наказу замінити абзацом такого змісту:
"У 2010 році посадові оклади (тарифні ставки) розраховуються виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду з 1 січня - 555 гривень; з 1 квітня - 567 гривень. Для працівників, у яких посадові оклади менші ніж розмір мінімальної заробітної плати, посадові оклади (тарифні ставки) у штатному розписі установлюються на рівні мінімальної заробітної плати.".
У зв'язку із цим абзац четвертий вважати абзацом другим.
2. Керівникам установ, закладів та організацій бюджетної сфери МНС забезпечити диференціацію заробітної плати працівників, для яких визначені однакові посадові оклади, за рахунок встановлення доплат, надбавок та премій.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Скіб'яка А.Ю.
Міністр Н.Шуфрич
ПОГОДЖЕНО:
Міністерство праці та соціальної політики України Заступник Міністра О.В.Черкасов
Міністерство фінансів України Заступник Міністра А.І.Мярковський
Професійна спілка працівників атомної енергетики та промисловості України Голова профспілки В.О.Матов
Поделиться9907-07-2010 22:03:15
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
31.05.2010 N 404
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 червня 2010 р. за N 426/17721
Про внесення змін до наказу МНС від 10.07.2006 N 431
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2010 N 337 ( 337-2010-п ) "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. N 1298 і від 25 жовтня 2008 р. N 939" Н А К А З У Ю:
1. Внести до наказу МНС від 10.07.2006 N 431 ( z0892-06 ) "Про упорядкування Умов оплати праці та установлення схем тарифних розрядів працівників бюджетних установ, закладів та організацій МНС України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.07.2006 за N 892/12766 (зі змінами), такі зміни:
абзаци перший - третій примітки 1 додатка 1 до наказу замінити абзацом такого змісту:
"У 2010 році посадові оклади (тарифні ставки) розраховуються виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду з 1 січня - 555 гривень; з 1 квітня - 567 гривень. Для працівників, у яких посадові оклади менші ніж розмір мінімальної заробітної плати, посадові оклади (тарифні ставки) у штатному розписі установлюються на рівні мінімальної заробітної плати.".
У зв'язку із цим абзац четвертий вважати абзацом другим.
2. Керівникам установ, закладів та організацій бюджетної сфери МНС забезпечити диференціацію заробітної плати працівників, для яких визначені однакові посадові оклади, за рахунок встановлення доплат, надбавок та премій.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Скіб'яка А.Ю.
Міністр Н.Шуфрич
ПОГОДЖЕНО:
Міністерство праці та соціальної політики України Заступник Міністра О.В.Черкасов
Міністерство фінансів України Заступник Міністра А.І.Мярковський
Професійна спілка працівників атомної енергетики та промисловості України Голова профспілки В.О.Матов
Поделиться10027-07-2010 18:12:41
очень надо ДСТУ 4933 "Безпека у надзвичайних ситуаціях. Техногенні НС. Терміни та визначення основних понять" ДСТУ 4934 "Джерела фізичного походження НС" имеющиеся ссылки на форуме не рабочие....
Поделиться10127-07-2010 21:25:24
драствуйте. попадались ли кому рекомендации по отработке нормативов по "химии" (приказ мнс № 741 от 15.10.08г.)...
Поделиться10328-07-2010 00:28:12
Очень нужна Настанова по ГДЗС 1994 № 657, есть у кого в ворде?
Поделиться10428-07-2010 17:42:38
alex519
спасибо
Поделиться10530-07-2010 18:43:41
очень надо ДСТУ 4933 "Безпека у надзвичайних ситуаціях. Техногенні НС. Терміни та визначення основних понять" ДСТУ 4934 "Джерела фізичного походження НС"
Ось потрібні ДСТУ
ДСТУ 4933.rar на FileShare.in.ua
Поделиться10608-10-2010 14:22:19
Народ ! Нужны документы, поделитесь, может у кого есть!
Наказ МНС України № 685 від 05.10.2007 року "Методичні рекомендації про організацію управління в НС"
Наказ МНС України № 65 від 20.09.2004 року "Положення про опервативно-рятувальну службу"
Поделиться10708-10-2010 17:19:48
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
НАКАЗ
20. 09.2004 року м. Київ № 65
Про затвердження Положення про Оперативно-рятувальну службу цивільного захисту Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій
З метою забезпечення реалізації Закону України від 24 червня 2004 року № 1859-ІV “Про правові засади цивільного захисту”, відповідно до вимог Указів Президента України від 15 вересня 2003 року № 1040 "Про питання щодо перетворення військ Цивільної оборони і державної пожежної охорони в окрему невійськову службу" та від 19 грудня 2003 року № 1467 "Про Державну програму перетворення військ Цивільної оборони України, органів і підрозділів державної пожежної охорони в Оперативно-рятувальну службу цивільного захисту на період до 2005 року", визначення системи органів управління і підрозділів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх завдань, функцій та організації діяльності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Оперативно-рятувальну службу цивільного захисту Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій, що додається.
2. Начальникам головних управлінь (управлінь) МНС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі розробити та до 1 листопада 2004 року подати на затвердження положення про територіальні органи управління Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, а до 15 листопада поточного року затвердити аналогічні положення для підпорядкованих органів та підрозділів.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра генерал-майора служби цивільного захисту Чучковського В.М.
Міністр генерал-полковник внутрішньої служби Г.В. Рева.
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ МНС України
20.09.2004 р. № 65
ПОЛОЖЕННЯ
про Оперативно-рятувальну службу цивільного захисту Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій
1. У цьому Положенні нижченаведені терміни вживаються у такому значенні:
Оперативно-рятувальна служба цивільного захисту (далі - Служба) - спеціальне воєнізоване формування, на яке покладається проведення пошукових аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного і військового характеру (далі - надзвичайні ситуації), участь у заходах територіальної оборони, а також міжнародних рятувальних та інших гуманітарних операціях.
Гарнізон Служби - оперативна територіальна структура органів управління, підрозділів, навчальних і науково-дослідних закладів, підприємств та організацій МНС України, а також інших сил цивільного захисту які залучаються до ліквідації надзвичайних ситуацій та гасіння пожеж, дислокованих у межах адміністративно-територіальної одиниці (обласні, міські та районні гарнізони).
Підрозділ Служби - постійно діюча організаційно-штатна структура • МНС України з особовим складом та працівниками, технікою, спеціальним оснащенням, спроможна самостійно або у взаємодії з іншими підрозділами цивільного захисту виконувати покладені завдання захисту населення і територій, захисту матеріальних і культурних цінностей та довкілля під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та проведення спеціальних робіт у складних умовах.
Сили та засоби Служби - особовий склад і працівники, органи і підрозділи Служби, аварійно-рятувальна, пожежна та спеціальна техніка, пожежно-технічне та аварійно-рятувальне обладнання, засоби пожежогасіння та індивідуального захисту, інше майно, яке знаходиться на оснащенні підрозділів, призначене для ліквідації надзвичайних ситуацій, їх наслідків та гасіння пожеж.
2. Це Положення визначає:
систему органів управління і підрозділів Служби;
завдання, функції та права Служби;
організацію діяльності Служби та її підрозділів під час ліквідації надзвичайних ситуацій і гасіння пожеж;
порядок організації взаємодії Служби із спеціальними (воєнізованими) і спеціалізованими аварійно-рятувальними формуваннями та їх підрозділами, аварійно-відновлюваними формуваннями, спеціальними службами центральних та інших органів виконавчої влади, на які покладено завдання цивільного захисту, матеріально-технічне забезпечення та фінансування діяльності служби.
3. Служба створена з метою виконання завдань з локалізації надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків в єдиній державній системі цивільного захисту населення і територій.
4. У своїй діяльності Служба керується Конституцією України, законами України, вимогами міжнародних конвенцій та договорів, актами МНС України та цим Положенням.
5. Служба діє на принципах єдиноначальності, централізації управління, статутної дисципліни, особистої відповідальності, її особовий склад та працівники виконують обов'язки на професійній основі.
6. Діяльність Служби поширюється на всю територію України, в межах територіальних вод України та її морської економічної зони.
7. За межами України Служба діє за рішенням Кабінету Міністрів України на підставі міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Система органів управління і підрозділів Служби
8. Систему органів управління і підрозділів Служби складають:
1) Орган управління Служби - структурний підрозділ (департамент) центрального апарату МНС України.
2) Загони та підрозділи центрального підпорядкування:
регіональні і територіальні рятувальні загони;
спеціальні загони;
вузли зв'язку;
загони забезпечення.
3) Управління, відділи у складі головних управлінь (управлінь) МНС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4) Загони та підрозділи, які входять до складу гарнізонів Служби:
загони, аварійно- та пожежно-рятувальні підрозділи;
технічні служби та їх підрозділи;
підрозділи забезпечення.
Завдання, функції та права Служби
9. Основними завданнями Служби є:
забезпечення постійної готовності сил і засобів цивільного захисту до ліквідації надзвичайних ситуацій, пожеж та їх наслідків;
проведення невідкладних робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій гасіння пожеж та організація життєзабезпечення постраждалого населення;
надання з використанням спеціальних аварійно-рятувальних засобів оперативної індивідуальної допомоги громадянам (населенню) у разі виникнення подій у побуті, які загрожують їхньому життю і здоров'ю або можуть завдати матеріальної шкоди;
участь у міжнародному співробітництві у сфері цивільного захисту.
10. Служба відповідно до покладених на неї завдань:
1) Забезпечує готовність до дій підпорядкованих органів управління, сил та засобів, призначених для реагування на надзвичайні ситуації та пожежі як у мирний час, так і в умовах особливого періоду.
2) Здійснює:
проведення першочергових робіт під час загрози виникнення надзвичайних ситуацій або пожеж;
рятування людей, участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та проведенні першочергових заходів з ліквідації їх наслідків у зонах можливого ураження;
надання постраждалим особам, рятувальникам долікарської (фельдшерської) та першої лікарської медичної допомоги;
проведення радіаційної, хімічної розвідки в зонах радіаційного та хімічного забруднення, а також на маршрутах висування до них;
проведення піротехнічних робіт, пов'язаних із виявленням та знешкодженням вибухонебезпечних предметів часів Другої світової та інших воєн;
проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних заходів щодо оперативної локалізації і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
3) Бере участь у:
локалізації зон впливу шкідливих і небезпечних факторів, які виникають під час аварій, катастроф та пожеж;
здійснені заходів територіальної оборони та антитерористичних операцій;
роботах із санітарної обробки населення, спеціальної обробки техніки та іншого майна, знезаражування будівель, споруд і територій;
здійсненні заходів щодо евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей із зон надзвичайної ситуації;
підготовці рішень з питань створення, розміщення, визначення обсягів та використання матеріальних резервів для ліквідації надзвичайних ситуацій;
здійсненні заходів щодо утримання, експлуатації, ремонту аварійно-рятувальної, пожежної та спеціальної техніки і обладнання, розробки їх нових зразків;
роботі державних міжвідомчих комісій із впровадження у виробництво нової аварійно-рятувальної та пожежної техніки;
проведенні наукових робіт із розробки та впровадження інноваційних технологій і технічних засобів для попередження, локалізації та ліквідації надзвичайних ситуацій і пожеж;
погодженні планів локалізації та ліквідації аварій на об'єкти підвищеної небезпеки.
4) Здійснює контроль за готовністю до проведення робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій спеціальних (воєнізованих) і спеціалізованих аварійно-рятувальних формувань та їх підрозділів, аварійно-відновлюваних формувань, спеціальних служб центральних та інших органів виконавчої влади, на які покладено завдання цивільного захисту та до гасіння пожеж підрозділів відомчої, місцевої і добровільної пожежної охорони. Вносить пропозиції щодо створення зазначених підрозділів та формувань.
5) Забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, здійснює контроль за й збереженням у підпорядкованих органах управління та підрозділах.
6) Визначає порядок організації служби у гарнізонах Служби.
7) Надає в установленому порядку платні послуги.
11. Органи управління, підрозділи, особи рядового та начальницького складу, а також працівники Служби, які відповідно до своїх службових обов'язків залучаються до виконання покладених на Службу завдань, мають право:
під час ліквідації надзвичайної ситуації та гасіння пожежі на безперешкодний доступ в усі житлові, виробничі та інші приміщення незалежно від форм власності, а також вжиття заходів, спрямованих на рятування людей;
безперешкодно отримувати вичерпну і достовірну інформацію про території та об'єкти, на яких проводяться аварійно-рятувальні роботи, гасіння пожежі, першочергові заходи з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, необхідну для виконання своїх обов'язків;
вимагати від посадових осіб здійснення заходів щодо ліквідації надзвичайних ситуацій, захисту населення від їх наслідків, припиняти дії, що перешкоджають підрозділам Служби виконувати поставлені завдання;
залучати в разі потреби спеціальну та інженерну техніку підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, користуватися їх засобами зв'язку;
проводити під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій документування, кіно- і відеознімання, фотографування та звукозапис;
забезпечувати оточення або блокування в інший спосіб окремих територій, будівель, споруд і об'єктів у зоні надзвичайних ситуацій;
тимчасово забороняти або обмежувати рух транспортних засобів і пішоходів поблизу і в межах зони надзвичайної ситуації та пожежі, а також доступ громадян на окремі об'єкти та території, зобов'язувати їх тимчасово залишати такі об'єкти і території;
на отримання державних пільг та гарантій, визначених законодавством.
12. Особи рядового та начальницького складу, а також працівники Служби, які відповідно до своїх службових обов'язків залучаються до ліквідації надзвичайних ситуацій і гасіння пожеж, забезпечуються медико-психологічною реабілітацією згідно із законодавством.
13. Транспортні засоби підрозділів Служби з кольорово-графічними позначеннями, світловою та звуковою сигналізацією належать до категорії оперативних транспортних засобів. Водії цих транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, користуються перевагами у дорожньому русі, визначеними Кабінетом Міністрів України.
Організація несення служби, проведення аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж
14. Внутрішній порядок, підпорядкованість і відносини в підрозділах Служби визначаються Статутом Служби, який затверджується МНС України.
15. Порядок організації та проведення підрозділами Служби аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж визначається Статутом аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж, який затверджується МНС України.
16. У підрозділах Служби організовується цілодобове несення служби, порядок якої встановлюється МНС України. Підрозділи Служби залучаються до аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж на всі об'єкти, незалежно від форм власності, якщо інше не передбачено діючими нормативно-правовими актами.
17. Безпосереднє керівництво підрозділами Служби під час ліквідації надзвичайних ситуацій і гасіння пожеж здійснює керівник аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж - старша посадова особа Служби, яка прибула на місце події і має допуск до керівництва зазначеними роботами, якщо інше не встановлено чинними нормативно-правовими актами.
18. Керівник аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж на принципах єдиноначальності керує підрозділами Служби та іншими силами і засобами цивільного захисту, які залучаються до проведення аварійно-рятувальних роГчт і гасіння пожеж.
19. Ніхто не має права втручатись у правомірні дії керівника аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж під час проведення аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожежі або відміняти його розпорядження, спрямовані на ліквідацію надзвичайної ситуації і пожежі, не інакше як усунувши його у встановленому порядку від виконання обов'язків і прийнявши водночас керівництво на себе або призначивши іншу посадову особу.
20. У разі призначення відповідно до чинного законодавства уповноваженого керівника з ліквідації надзвичайної ситуації та утворення штабу з ліквідації надзвичайної ситуації, керівник аварійно-рятувальних робіт і гасіння пожеж поступає у його підпорядкування, входить до складу штабу та продовжує керівництво підрозділами Служби.
Організація взаємодії з іншими силами цивільного захисту
21. Служба взаємодіє із спеціальними (воєнізованими) і спеціалізованими аварійно-рятувальними формуваннями та їх підрозділами, аварійно-відновлюваними формуваннями, спеціальними службами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, на які покладено завдання цивільного захисту, при виникненні надзвичайних ситуацій у порядку, встановленому МНС України.
22. Взаємодія планується і організовується завчасно шляхом розробки планів реагування на конкретні види надзвичайних ситуацій та планів взаємодії під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, які уточнюються щорічно.
23. Плани узгоджуються із взаємодіючими органами управління, підписуються начальниками (керівниками), які організовують їх розробку і затверджуються комісіями з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій відповідного рівня.
Матеріально-технічне забезпечення та фінансування Служби
24. Фінансування діяльності Служби здійснюється за рахунок коштів загального та спеціального фондів Державного бюджету України та інших джерел, не заборонених законодавством.
25. Матеріально-технічне забезпечення діяльності органів і підрозділів Служби здійснюється МНС України, у тому числі через державне замовлення та закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, у порядку, встановленому законодавством, а також за рахунок надходжень від надання платних послуг, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України. Зазначене забезпечення здійснюється централізовано за заявками загонів і підрозділів центрального підпорядкування та управлінь, відділів у складі головних управлінь (управлінь) МНС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
26. Порядок забезпечення органів управління та підрозділів Служби технікою, обладнанням, спецодягом, засобами зв'язку, засобами індивідуального захисту визначає МНС України.
Управління Службою
27. Загальне керівництво Службою здійснює Міністр України з" питань надзвичайних ситуацій,
28. Безпосереднє керівництво та спрямування діяльності Служби здійснює перший заступник Міністра, до повноважень якого віднесено функції організації реагування на надзвичайні ситуації.
29. Керівництво та управління Службою здійснює керівник Органу управління Служби - структурного підрозділу (департаменту) центрального апарату МНС України.
30. Керівник Органу управління Служби:
організовує діяльність та керує Службою;
вносить пропозиції щодо удосконалення діяльності і структури Служби та її органів і підрозділів;
організовує розроблення та подає на затвердження плани, інструкції, положення та програми щодо повсякденної діяльності та підтримання у стані постійної готовності органів управління і підрозділів Служби;
подає за встановленим порядком документи щодо присвоєння спеціальних звань, призначення на посади і нагородження осіб рядового. начальницького складу та працівників Служби відомчими та державними нагородами України;
надає пропозиції щодо зміцнення матеріальної бази і створення належних соціально-побутових умов для особового складу та працівників.
31. Гарнізон Служби очолює начальник гарнізону - керівник територіального органу управління Служби відповідного рівня, якому в оперативному порядку підпорядковуються всі посадові особи, сили та засоби МНС України, дислоковані в межах гарнізону, а під час ліквідації надзвичайних ситуацій - інші сили цивільного захисту, які залучаються до ліквідації надзвичайних ситуацій та гасіння пожеж у межах адміністративно-територіальної одиниці (область, місто, район).
32. Підрозділам Служби, рішенням МНС України, може надаватися статус юридичної особи, яка має самостійні баланси і розрахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
Поделиться10810-10-2010 15:15:01
поможіть знайти Наказ МНС №794
Поделиться10910-10-2010 15:41:37
поможіть знайти Наказ МНС №794
Внимательно читай ТЕМУ и будет счастье....
Я уже писал об этом выше.....
Поделиться11025-10-2010 12:01:59
Не подскажете - каким документом регламентируются таблички (название улицы, номер дома) на жилых домах? Как обязать ЖЕКи обновить (установить новые) указатели?
Спасибо!
Поделиться11125-10-2010 14:22:17
Не подскажете - каким документом регламентируются таблички (название улицы, номер дома) на жилых домах? Как обязать ЖЕКи обновить (установить новые) указатели?
Правила пожежної безпеки в Україні
2.2. Відповідно до Закону України "Про пожежну безпеку"
( 3745-12 ) забезпечення пожежної безпеки підприємств, установ,
організацій (далі - підприємств) покладається на їх керівників та
уповноважених керівниками осіб, якщо інше не передбачено
відповідним договором.
Забезпечення пожежної безпеки в житлових будинках державного,
громадського житлового фонду, фонду житлово-будівельних
кооперативів (далі - ЖБК) покладається на власників цих будинків
або на уповноважені ними органи, а в житлових приміщеннях
(квартирах) - також і на квартиронаймачів (членів ЖБК). Взаємні
зобов'язання власника і квартиронаймача щодо забезпечення пожежної
безпеки повинні визначатися договором житлового найму, а членів
ЖБК - статутом.
Забезпечення пожежної безпеки в житлових будинках (квартирах)
приватного житлового фонду та інших приватних, окремо розташованих
господарських спорудах і гаражах, на територіях, а також у дачних
будинках, на садових ділянках покладається на їх власників чи
наймачів, якщо інше не обумовлено договором найму.
4.2.20. Житлові будинки, підприємства, установи та інші
об'єкти мають бути забезпечені адресними вказівниками (назва
вулиці, номер будинку), встановленими на фасадах будівель або
інших видних місцях і освітлюваними у темний час доби.
Поделиться11225-10-2010 21:43:51
Правила пожежної безпеки в Україні
Спасибо! А я в "ихних" законах рылся....
Поделиться11329-10-2010 20:40:04
Подскажите пожалуста какой документ регламентирует оплату за наставничество? Знаю что наставнику положено 10 процентов от оклада, а вот какой это документ регламентирует точно не знаю. Подскажите пожалуста кто знает какой это документ.
Поделиться11410-11-2010 14:44:19
Спасибо! А я в "ихних" законах рылся....
Завжди радий допогти
Поделиться11510-11-2010 14:52:00
Подскажите пожалуста какой документ регламентирует оплату за наставничество? Знаю что наставнику положено 10 процентов от оклада, а вот какой это документ регламентирует точно не знаю. Подскажите пожалуста кто знает какой это документ.
Така норма була згідно наказу МНС від 10.07.2003 № 226 “Про затвердження Настанови з організації виховної роботи з особовим складом МНС України”, однак у нас в гарнізоні її нікому не виплачували.
Наказом МНС України від 06.03.2008 №177 "Про затвердження Настанови з організації соціально–гуманітарної роботи з особами рядового і начальницького складу та працівниками органів і підрозділів цивільного захисту" наказ №266 втратив чинність. Ось так. "Ура міністерстсву"
Поделиться11610-11-2010 18:44:34
Одноутробники, подскажите № документа, и чей он - на тему, что тому, кто уходит на пенсию по состоянию здоровья положена мат. помощь в размере около 36 должн. окладов.
__________________________________________________________________________________________________________________
Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть хуже.
Поделиться11710-11-2010 23:36:50
Первый раз такое слышу 36 окладов. Установлена одноразовая выплата по инвалидности. Количество в зависимости от группы инвалидности и процента потери трудоспособности.
Поделиться11811-11-2010 12:50:16
Первый раз такое слышу 36 окладов.
Эту информацию мне сообщили в пенсионном отделе областного ГУ. Но норм. документа у них под рукой не оказалось. Поэтому и обращаюсь к сведущим. Если сам найду-поделюсь информацией.
__________________________________________________________________________________________________________________
Никогда не бывает так плохо, чтобы не могло быть хуже.
Поделиться11911-11-2010 15:20:10
Не чув про таку норму. В цьому році на пенсію йшов один з наших пожежних, жодних 36 окладів йому не виплатили.
Поделиться12016-11-2010 15:17:33
Чтобы не создавать новую тему, напишу сюда.
Будучи футбольным болельщиком, часто посещаю стадион. Естественно там не могу не обратить внимание на красные машинки. Число их на матчах разное. Обычно на стадион (вместимость - 40 тыс. человек) на рядовые матчи приезжают АЦ, АПП и АШ.
Когда на стадионе ожидается аншлаг, то дополнительно приезжает еще одна АЦ. А вот когда играют наш Харьковский Металлист с "вражескими" Днепром или Динамо, то высылают еще одну АЦ и АСА. Т.е. на стадионе собирается полноценная ПЧ - три АЦ, АПП, АСА и АШ.
Может показаться, что сил много - но прецедентов хватает. Два года назад днепряне развели костер на трибуне, на тушение подавали ствол. А в прошлом году днепряне подожгли туалет.
Теперь собственно вопрос - есть ли нормативные документы, регламентирующие пребывание сил и средств ПО на стадионах и массовых мероприятиях или руководство стадиона, городского МЧС само определяет необходимое наличие средств для каждого конкретного матча?